| cluBBer |
| quote: | Originally posted by clubber@work
הצוף מקום מעפן ברמה!
אני לא יודע מה אתם מתלהבים ממנו
עושים שם פול "סלקציה" גם במכונית וגם בכניסה אבל כשאתה נכנס הקהל שם ממש לא משהו ואפילו די גרוע
יפה שהם מכניסים יותר בנות רק חבל שרובן נראות כמו...
הם גם עושים פול פוזות על השנתונים כאילו מה זה..
קיצר הם חושבים שהם איזה מועדון על באיביזה - כשבסה"כ המקום עצמו חמוד
ההפקה לא משהו (של החממה) הקהל לא בשיא ואפילו אין שתיה חופשית
הפקק שיש כל פעם לשם זה בגלל כל האנשים המעפנים שלא הצליחו להיכנס לשם בפעם הקודמת חוזרים עוד פעם ועוד פעם
הייתי שם שלושה פעמים ובכולן התאכזבתי
היה עדיף שהם ימשיכו בחממה ושהRNA (עם כמה שאני לא אוהב את נבארה)
יכנס שוב לאננס כי המסיבות שלו שנה שעברה היו הרבה יותר טובות במיוחד האחרונות |
תכלס פשוט תגיד
מועדון זוועה
מי בכלל הולך למסיבות בשרון והסביבה? |
|
|