return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 [130] 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 130)
View this Thread in Original format
cluBBer
quote:
Originally posted by clubber@work
הצוף מקום מעפן ברמה!
אני לא יודע מה אתם מתלהבים ממנו
עושים שם פול "סלקציה" גם במכונית וגם בכניסה אבל כשאתה נכנס הקהל שם ממש לא משהו ואפילו די גרוע
יפה שהם מכניסים יותר בנות רק חבל שרובן נראות כמו...
הם גם עושים פול פוזות על השנתונים כאילו מה זה..
קיצר הם חושבים שהם איזה מועדון על באיביזה - כשבסה"כ המקום עצמו חמוד
ההפקה לא משהו (של החממה) הקהל לא בשיא ואפילו אין שתיה חופשית
הפקק שיש כל פעם לשם זה בגלל כל האנשים המעפנים שלא הצליחו להיכנס לשם בפעם הקודמת חוזרים עוד פעם ועוד פעם
הייתי שם שלושה פעמים ובכולן התאכזבתי
היה עדיף שהם ימשיכו בחממה ושהRNA (עם כמה שאני לא אוהב את נבארה)
יכנס שוב לאננס כי המסיבות שלו שנה שעברה היו הרבה יותר טובות במיוחד האחרונות


תכלס פשוט תגיד
מועדון זוועה
מי בכלל הולך למסיבות בשרון והסביבה?
luckystrike
טוב בסוף אני הולך גם היום כרגיל ...
סעמ'ק מה זה לא בא לי אבל החברים הולכים אז מילא ...


צוף כבוד !

כל מי שאומר רעות על הצוף לא עבר את הסלקציה ואני יגיד לכם עוד משהוא
כל מי שהולך לסברס המסריח הזה - זה נפילי צוף !
כאלה שהיו בצוף ולא עברו את הסלקציה ועברו לסברס ...

לא יעזור ה
R.N.A
לפני שנתיים היה ההפקה הכי טובה אבל מאז הם נהיו חארות !
נבארה הדרדר וכל הפקה שלו כבר אנשים יודעים לא ללכת ...

וקלאבר אתה אומר שהם עושים פוזות על השנתונים והכל שבאמת זה
חרא בשביל חלק מהאנשים אבל תאמין לי שבנות וגם אני למשל לא
רוצה שיסתובבו לי צעירים שרק התגייסו בין הרגליים ...
ואתה אומר את זה שהם מכניסים יותר בנות כאילו זה משהוא רע !
...

קיצר אין על הצוף ...
DjNumShum
מורן אחי תגיד רגע
חברים שלי ש 84 אין מצב שנכנסים לצוף?
luckystrike
quote:
Originally posted by DjNumShum
מורן אחי תגיד רגע
חברים שלי ש 84 אין מצב שנכנסים לצוף?


יש מצב
תמיד יש מצב

כמה הם ?
יש חוגרים ?
divx-master2
כל הפרטים לגבי המסיבה מחר בגת רימון !!!
GAT RIMON ... 2003 .. GLORY MONDAYS

כל יום שני .. מסיבת איכותתת של הטי אלך וי -נוער בגת רימון !!
מסיבה לגילאי 17+
סלקציה חריפה !!!!!
DJ DROR

DJ ROEI FLINER

DJ GEVA
מחיר בכניסה... 60 שקל ..

דרך רשימת מוזמנים הכנסיה היא ב - 40 שקל !!! בלבד!!

ו.. פינוק הערב: אלכוהול חופשי !!!!!
בירה .. טקילה.. וודקה תפוזים חינם !!!!

ובאמת !!! לא כמו כל ההפקות שמבטיחות ולא מקיימות !! למי שזוכר.. שנה שעבר ימי שני בגת רימון הוגש אלכוהול חופשי

גם השנה !! הטירוף חוזר

בכדי להיכנס לרשימת מוזמנים צרו קשר

בפלא..

067729888
או באייסי

156508929

אוו שתדברו איתי פה.. אני יכניס אתכם..

מסיבה למסיימי יא ומעלה בלבד !!!!!

סלקציה קפדנית !!

שמעו .. מסיבה של הטי אלוי !!! לא סתם
luckystrike
טוב היום נראה לי אנחנו מוותרים על הצוף - יש מישהוא
שהולך היום לחוות רונית ?

מטכ"ל חוגגים סוף מסלול שם ואמור להיות בן זונה !

עוד מסיבה טובה שאמורה להיות - המנוש חוגג פתיחה מחודשת תחת
שם שברח לי מהראש עכשיו ...

מישהוא מגיע לאחת מהשתיים ?
DjNumShum
אני בצוף נראה לי
מורן אם יש לי חברים 84 זה בעיה?

יש איזה 3 לכולם יש חוגרים

איך אשר להכניס אותם?
Sniper
צריך להיות משהו גרנדיוזי היום בחוות רונית
יענתו משו מפוצץ!!!!:]]]

אני היום מצלם בפגסוס (שוב) חחח כבר כמעט חודשיים ברצף שאני שם

בכל אופן ח'ברס אני בהיתלבטויות בקשר למסיבת גיוס שלי

הציעו לי לעשות בסברס
ובאותו תאריך לעשות בפגסוס

אני ניראה לי ילך על הסברס
אבל עדיין אני לא יודע מה להחליט...
Hell_Copter
בחוות רונית יש משהו ענק?
אני יודע שביקום יש את האגם שזה אמור להיות משהו טוב
איזה אחד הזמין אותי לשם אתמול...

אבל אני בתל יצחק כרגיל :)
luckystrike
quote:
Originally posted by DjNumShum
אני בצוף נראה לי
מורן אם יש לי חברים 84 זה בעיה?

יש איזה 3 לכולם יש חוגרים

איך אשר להכניס אותם?


אחי מראש אני אומר לך יעשו לכם בעיות
את הסלקציה של המכנויות אני יוכל כנראה לסדר לך
למרות שאני לא יהיה שם אבל אני מקווה שיהיה בסדר

איפה שיעשו לכם בעיות בעיקר זה בהמשך בסלקציה של האנשים
...

יש לך ת'טלפון שלי ?

נ.ב רועי איך אתה הולך לתל יצחק המעפן הזה אלוהים יודע
איזה מקום סירחון ...

DjNumShum
כן יש לי תטלפון
לצלצל שאני במכוניות?

ועוד שאלה יש לי לא קשורה
יש לי חבר שהתחיל עכשיו קורס חובשים


אתה יכול לקמבן אותו קצת או משהו?
luckystrike
quote:
Originally posted by DjNumShum
כן יש לי תטלפון
לצלצל שאני במכוניות?

ועוד שאלה יש לי לא קשורה
יש לי חבר שהתחיל עכשיו קורס חובשים


אתה יכול לקמבן אותו קצת או משהו?


מתי הוא מסיים את הקורס ?

תיתן לי את הטלפון שלו אני יארגן לו שם מסיבת סוף קורס חבל על הזמן
אירגנתי לחבר שלי סוף מסלול - כל הצוות נכנס ויאיפי...

ואיזה קורס הוא ?
המפקדים שלו חברים שלי ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 [130] 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement