return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 114)
View this Thread in Original format
oDrori
כן 5 דקות אח"כ התקשרנו לאיזה אחד בת"א שגר ליד והוא אמר שהוא עוד שומע מוזיקה מהדום אז באמת נראה כאילו סתם מישהו הפיץ את זה...
אבל היית חייב לעשות עוד בירור כי היה גם מסיבה שהצוות של הדום אירגן לא זוכר איפה ואמרו לי לפני זה שכל הצעירים בקיבוץ הלכו לשם... כולל אח שלי... הייתי מבוהל כמה זמן אבל התקשרתי אליו והכל היה בסדר... קיצר, אכן זיון שכל.
Sniper
באמתחבל עודד אבל גם ככה לא ניכנסתי וגם באנו מאוחר אז ככה שבטוח היית בפנים כבר:\\
חפיפ


מממ גם אני שמעתי תשמועה המטומטמת שהיה פיגוע בדום
DjChook
אוקיי אני עשיתי על האש בפארק
עכשיו קפצנו לגן הסלעים לראות מה קורה עם המסיבה
ובפנים ובחוץ היו יאמבההה אנשים
אבל הגיל הממוצע היה 13
(עלק 17 פלוס חחח)

בקיצור
באיזה 1-2
DEEDEE
עלתה

אמרה שלום, לפי מה שאני שמעתי שרה שני שירים
אבל אנשים שהיו בפנים אמרו שהיא הייתה איזה חצי שעה, פשוט שרה 10 פעמים את
FOREVER
ב 10 גירסאות

שלושה חברים שלי מיא, ששילמו, ויצאו דיי מהר
אמרו שפשוט זוועה בפנים
כי כולם מגיעים להם לבייצים
אז לא חשבתי בכלל על להכנס
ואז באיזה 3 אני שומע

"תודה רבה לדיג'יי שולץ"
שזה חבר שלי שלא דיברתי איתו הרבה זמן,
ואז אחרי כמה דקות התאשתתי והרמתי לו טלפון,
אבל הוא אמר שהוא כבר בחוץ וזה סתם סיפור, ושגם ככה אין מה לחפש בפנים.

בקיצור, הוא אמר שהיה שם איזה 6 אלף איש, מכובד...

אני עשיתי חיים בפארק, המון פריזבי :)))
KrazyDJs
אההההה
לצערי לא הזמדן ללכת למסיבה.
אבל עדיין היה יום עצמאות סבבה


הייתי עם עוד בערך 20 בנים בנות אצל חבר שלי בבית
בית ריק
חצר ענקית...
עשינו עלהאש, פתחנו 3 נרגילות, ראינו תמשחק
יובה - ריאל בתהחלה

היה סבבה...

כמעט שרפנו אחד תשני שהדלקנו תמנגל

וב2 בלילה ירדנו 10 ילדים שנשארו לשחק טניס שולחן
כמו מסטולים

היה כיף
luckystrike
quote:
Originally posted by Sniper



מממ גם אני שמעתי תשמועה המטומטמת שהיה פיגוע בדום


גם אני .... מה זה הקטע הזה ומאיפה זה הגיע ?
Hell_Copter
הייתי בפארק רעננה...
עם כל ההופעות והכל...
אשכרה כל האנשים שאני מכיר מרעננה היו שם...
קיצר היה נחמד מאוד והכל

ובסוף עלה איזה די ג'יי אחד שקוראים לו רני לוי
הביא כמה דברים נחמדים מהעבר כמו קומיוניקיישן וגוד טיים של פרן ואן דייק...
ואז עלתה אלה גוטמן והביאה בראש עם הארדסטייל כזה...
וזהו פחות או יותר
Ariels
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אההההה
לצערי לא הזמדן ללכת למסיבה.
אבל עדיין היה יום עצמאות סבבה


הייתי עם עוד בערך 20 בנים בנות אצל חבר שלי בבית
בית ריק
חצר ענקית...
עשינו עלהאש, פתחנו 3 נרגילות, ראינו תמשחק
יובה - ריאל בתהחלה

היה סבבה...

כמעט שרפנו אחד תשני שהדלקנו תמנגל

וב2 בלילה ירדנו 10 ילדים שנשארו לשחק טניס שולחן
כמו מסטולים

היה כיף


תאמין לי דווקא זה נשמע הכי סבבה
MoSH_MaN
אני אכלתי זין
הלכתי לרוזלינדה
קניתי מוקדם כי אמרו שיעלה 50 שקל יותר
זה היה בים והלכנו למקום לא נכון אז טיפסו על החולות ונפל י הכרטיס וקניתי בקופה עוד אחת גם במאה
כוס אמק

ולא היה אינפקטד ושלומי זידן
הביאו את קוז'אק ויהל

רר
זונות

אבל היה נחמד
DjNumShum
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אני אכלתי זין
הלכתי לרוזלינדה
קניתי מוקדם כי אמרו שיעלה 50 שקל יותר
זה היה בים והלכנו למקום לא נכון אז טיפסו על החולות ונפל י הכרטיס וקניתי בקופה עוד אחת גם במאה
כוס אמק

ולא היה אינפקטד ושלומי זידן
הביאו את קוז'אק ויהל

רר
זונות

אבל היה נחמד



כל הצינור אח שלי....
oDrori
כל הצינור ועוד קנה במבוק...

נשמע וואחאד ביאוס מוש

Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
כל הצינור ועוד קנה במבוק...

נשמע וואחאד ביאוס מוש


צפיחית בדבש... שירים ישנים, גם מתקתקים
תותי פרוטי, או רותי
אחד בבלובה, אחד במבוק
:crazy:
Sniper
היום קיוגה מסיבה אחרונה ומושקעת, יש מצב לראות מישהו
?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement