|
מסיבות ..... כנסו (pg. 114)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
כן 5 דקות אח"כ התקשרנו לאיזה אחד בת"א שגר ליד והוא אמר שהוא עוד שומע מוזיקה מהדום אז באמת נראה כאילו סתם מישהו הפיץ את זה...
אבל היית חייב לעשות עוד בירור כי היה גם מסיבה שהצוות של הדום אירגן לא זוכר איפה ואמרו לי לפני זה שכל הצעירים בקיבוץ הלכו לשם... כולל אח שלי... הייתי מבוהל כמה זמן אבל התקשרתי אליו והכל היה בסדר... קיצר, אכן זיון שכל. |
|
|
| Sniper |
באמתחבל עודד אבל גם ככה לא ניכנסתי וגם באנו מאוחר אז ככה שבטוח היית בפנים כבר:\\
חפיפ
מממ גם אני שמעתי תשמועה המטומטמת שהיה פיגוע בדום |
|
|
| DjChook |
אוקיי אני עשיתי על האש בפארק
עכשיו קפצנו לגן הסלעים לראות מה קורה עם המסיבה
ובפנים ובחוץ היו יאמבההה אנשים
אבל הגיל הממוצע היה 13
(עלק 17 פלוס חחח)
בקיצור
באיזה 1-2
DEEDEE
עלתה
אמרה שלום, לפי מה שאני שמעתי שרה שני שירים
אבל אנשים שהיו בפנים אמרו שהיא הייתה איזה חצי שעה, פשוט שרה 10 פעמים את
FOREVER
ב 10 גירסאות
שלושה חברים שלי מיא, ששילמו, ויצאו דיי מהר
אמרו שפשוט זוועה בפנים
כי כולם מגיעים להם לבייצים
אז לא חשבתי בכלל על להכנס
ואז באיזה 3 אני שומע
"תודה רבה לדיג'יי שולץ"
שזה חבר שלי שלא דיברתי איתו הרבה זמן,
ואז אחרי כמה דקות התאשתתי והרמתי לו טלפון,
אבל הוא אמר שהוא כבר בחוץ וזה סתם סיפור, ושגם ככה אין מה לחפש בפנים.
בקיצור, הוא אמר שהיה שם איזה 6 אלף איש, מכובד...
אני עשיתי חיים בפארק, המון פריזבי :))) |
|
|
| KrazyDJs |
אההההה
לצערי לא הזמדן ללכת למסיבה.
אבל עדיין היה יום עצמאות סבבה
הייתי עם עוד בערך 20 בנים בנות אצל חבר שלי בבית
בית ריק
חצר ענקית...
עשינו עלהאש, פתחנו 3 נרגילות, ראינו תמשחק
יובה - ריאל בתהחלה
היה סבבה...
כמעט שרפנו אחד תשני שהדלקנו תמנגל
וב2 בלילה ירדנו 10 ילדים שנשארו לשחק טניס שולחן
כמו מסטולים
היה כיף |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Sniper
מממ גם אני שמעתי תשמועה המטומטמת שהיה פיגוע בדום |
גם אני .... מה זה הקטע הזה ומאיפה זה הגיע ? |
|
|
| Hell_Copter |
הייתי בפארק רעננה...
עם כל ההופעות והכל...
אשכרה כל האנשים שאני מכיר מרעננה היו שם...
קיצר היה נחמד מאוד והכל
ובסוף עלה איזה די ג'יי אחד שקוראים לו רני לוי
הביא כמה דברים נחמדים מהעבר כמו קומיוניקיישן וגוד טיים של פרן ואן דייק...
ואז עלתה אלה גוטמן והביאה בראש עם הארדסטייל כזה...
וזהו פחות או יותר |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אההההה
לצערי לא הזמדן ללכת למסיבה.
אבל עדיין היה יום עצמאות סבבה
הייתי עם עוד בערך 20 בנים בנות אצל חבר שלי בבית
בית ריק
חצר ענקית...
עשינו עלהאש, פתחנו 3 נרגילות, ראינו תמשחק
יובה - ריאל בתהחלה
היה סבבה...
כמעט שרפנו אחד תשני שהדלקנו תמנגל
וב2 בלילה ירדנו 10 ילדים שנשארו לשחק טניס שולחן
כמו מסטולים
היה כיף |
תאמין לי דווקא זה נשמע הכי סבבה |
|
|
| MoSH_MaN |
אני אכלתי זין
הלכתי לרוזלינדה
קניתי מוקדם כי אמרו שיעלה 50 שקל יותר
זה היה בים והלכנו למקום לא נכון אז טיפסו על החולות ונפל י הכרטיס וקניתי בקופה עוד אחת גם במאה
כוס אמק
ולא היה אינפקטד ושלומי זידן
הביאו את קוז'אק ויהל
רר
זונות
אבל היה נחמד |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אני אכלתי זין
הלכתי לרוזלינדה
קניתי מוקדם כי אמרו שיעלה 50 שקל יותר
זה היה בים והלכנו למקום לא נכון אז טיפסו על החולות ונפל י הכרטיס וקניתי בקופה עוד אחת גם במאה
כוס אמק
ולא היה אינפקטד ושלומי זידן
הביאו את קוז'אק ויהל
רר
זונות
אבל היה נחמד |
כל הצינור אח שלי.... |
|
|
| oDrori |
כל הצינור ועוד קנה במבוק...
נשמע וואחאד ביאוס מוש |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
כל הצינור ועוד קנה במבוק...
נשמע וואחאד ביאוס מוש |
צפיחית בדבש... שירים ישנים, גם מתקתקים
תותי פרוטי, או רותי
אחד בבלובה, אחד במבוק
:crazy: |
|
|
| Sniper |
היום קיוגה מסיבה אחרונה ומושקעת, יש מצב לראות מישהו
? |
|
|
|
|