|
מסיבות ..... כנסו (pg. 185)
|
View this Thread in Original format
| TranceGiant |
| Nu ahim sheli. Mi ose tova ve mehapes li et kol ha mesibot hashavot (house, trance, psy) be hodesh ogust? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
Nu ahim sheli. Mi ose tova ve mehapes li et kol ha mesibot hashavot (house, trance, psy) be hodesh ogust? |
אין דבר כזה מסיבות מתוכננות, אלא אם כן זה מסיבות שמביאים איזה דיג'יי מחו"ל כמו טייסטו וכו'.
יש את כל הליינים הקבועים, וחוצמזה תבדוק ב
www.layla.co.il
על המסיבות, אבל גם הם מפרסמים על מסיבות באותו השבוע |
|
|
| MasterP |
הייתי ברוץ
לא זוכר כלום אחרי השעה 3
פרטים בהמשך |
|
|
| Hell_Copter |
הייתי בפלג
היה דווקא מסיבה נחמדה יחסית... היה מפוצץ אנשים
וגם לקראת סוף המסיבה אני כזה יוצא החוצה להרגע כמה דקות ופתאום איזה מישהו בא אליי ומתחיל לדבר איתי
ואני לא מזהה אותו... קיצר אני עושה לו תזכיר לי מי אתה...
אז הוא עושה לי רונן מהפורומים
אז גם היה איזה מפגשון קטן בסופו של דבר... :) |
|
|
| eXeTik |
באנו לפלג ב-12 ככה, היו שם בקושי 30 אנשים
חברים שלי כבר התבאסו על המקום, אני התנחלתי על נרגילות (שזה תחליף מעולה לנגמלים מסיגריות ד"א)
ולאט לאט המקום התמלא, והתמלא בכוסיות
וכמובן... המפגשון בסוף :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
ולאט לאט המקום התמלא, והתמלא בכוסיות
|
פה אני יחלוק עליך....
לא היו יותר מדי כוסיות... אפילו זה גבל בחרפה מה שהלך שם :) |
|
|
| -CosmicFire- |
PPLZ
אני מת לאיזה מסיבה
מישהו מכיר מקום שאני יכול לראות איפה יש מסיבות נוער בזמון הקרוב
לפני שבוע הייתי בבצרה 77 היה כיף אבל הזונות לא הדליקו מזגנים אז היה חם חושרמוטה
אם מישהו יודע על מסיבות לנוער בקרוב בבקשה :} |
|
|
| Hell_Copter |
אני היום בסלף...
מישהו מצטרף? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
פה אני יחלוק עליך....
לא היו יותר מדי כוסיות... אפילו זה גבל בחרפה מה שהלך שם :) |
כלל ברזל במועדון, לעשות סיבובי ציד
יכול להיות עמדת במקום ולידך לא היה משהו מיוחד
למרות שאתה נראה לי גם אחד שעושה סיבובים
אקיצר- המקום עצמו לא משהו... ומה לא נתנו להכנס שם ל"בריכה", יותר נכון גיגית הזאת...?! העיקר היא תקועה באמצע :rolleyes:
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
לפני שבוע הייתי בבצרה 77 היה כיף אבל הזונות לא הדליקו מזגנים אז היה חם חושרמוטה
|
מה מזגנים?! אתה רוצה להגיד שבצרה זה מקום סגור?!
אם כן אז הם מפגרים אחושרמוטה שהם מפעילים אותו בקיץ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
כלל ברזל במועדון, לעשות סיבובי ציד
יכול להיות עמדת במקום ולידך לא היה משהו מיוחד
למרות שאתה נראה לי גם אחד שעושה סיבובים
אקיצר- המקום עצמו לא משהו... ומה לא נתנו להכנס שם ל"בריכה", יותר נכון גיגית הזאת...?! העיקר היא תקועה באמצע :rolleyes:
|
בקשר לסיבובי ציד...
שמע הסברתי לך את המצב שלי אתמול... ככה שסיבובים לשם זה לא היו
ואם כבר נגענו בזה אז רק שתדע שכמו שאמרתי לך באמת חתכתי...
והבריכה זה סתם לוואסח... כמו שפעם היה ג'קוזי בתכלת... זה דווקא תפס
תחרות החולצה הרטובה לעיניים :crazy:
והמקום יחסית דווקא בסדר... הוא לא כזה נורא... |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בקשר לסיבובי ציד...
שמע הסברתי לך את המצב שלי אתמול... ככה שסיבובים לשם זה לא היו
ואם כבר נגענו בזה אז רק שתדע שכמו שאמרתי לך באמת חתכתי...
|
מזל טוב
I guess
באמת עשתה לך קטע לא במקום... אבל כמו שאמרתי לך אתמול
כמעט כל הקרביים טוחנים קשרים ישנים בזמן שטוחנים אותם בבסיס
הכי טוב במצב שלך יהיה לנסות למצוא דברים חדשים, אבל זה כבר לא קל כשאתה חוזר פעם ב...
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
והבריכה זה סתם לוואסח... כמו שפעם היה ג'קוזי בתכלת... זה דווקא תפס
תחרות החולצה הרטובה לעיניים :crazy:
והמקום יחסית דווקא בסדר... הוא לא כזה נורא... |
דווקא היה שם זוג, או שהם היו קשורים למקום או שהעיפו אותם משם
בכל מקרה... המקום בסדר מינוס, הקטע הזה שעד 1 היו שם לא יותר מ-40 אנשים עשה לי טראומה
נראה לי אני חוזר למקורות - צוף |
|
|
|
|