| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
המסיבה שצח מתקלט בה היום לא???
אם כן אני ממש מצטער אבל אני לא יגיע אני חייב לילמוד סעממק
הוסיפו לי עוד איזה 3 נושאים למיני מגן בספרות
שזה ביום רביעי
איזה קריזז ראבאקק |
בכיין!!!!
אמרתי לך כבר שלי יש יום ראשון מבחן שהוא עם יותר חומר משלך גם בספרות
ואני עדיין לא התחלתי ללמוד אליו
אז תרגע כבר... חוץ מזה אתה יכול להמר שם חופשי
מספיק לך 3 שירים
2 סיפורים
ואנטיגונה |
|
|