| princess cc |
| quote: | | אז הנה... עכשיו גם אני יוכל לפגוש אותך... אני גם יהיה שם |
תבוא להגיד שלום אה?
קיצר ביום חמישי האחרון היינו במסיבה בספיישל, מסיבת "החטא האחרון", היה נחמד לאללה, כאילו נתנו יציאה בקטנה אז לא הייתה מסיבה לפנים אבל היה סבבה לאללה, קיצר היה ניו יורק האוס ועם כמה שאנ'לא אוהבת האוס זה היה דווקא לא רע בכלל,
המקום לא היה מפוצץ, היו אנשים מחופשים ,בכלל היו אנשים סבבה למרות שאין על הקהל של "נקסט"! זהו נתראה ברביעי אצל פרי
אגב איפה זה יהיה?:) |
|
|