| divx-master |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה תמשיך לחשוב ככה...
חבל שאתה נותן לזיוני שכל של מפיקים להשפיע עליך
אין כזה דבר יחצן שיביא ערסים
בתור אחד שהיה יחצן אני יודע שמה שאתה מחפש זה להביא הרבה אנשים שיכנסו עליך כדי שאתה תרויח עליהם כסף
אזאם תראה בכניסה אנשים שאין להם יחצן אתה תגיד להם להכנס עליך ולא משנה איך הם יראו... אז תפסיק לזיין לי את השכל |
ייאוו אחיי מה אתה מדבר
מפיקים טובים עובדים עם יחצנים טובים שלא מביאים ערסים
למשל יש את בובלין לא יודע אם אתה מכר אותו אבל הוא זה שמארגן תמסיבות בטי אל וי בחגים
בדרך כלל מסיבות חגים זה הכיייי שוקק
ועוד בטי אל וי בכלל !!!1
אצלו יש בקושי ערסים !!!
למה ??
כי הוא עובד עם יחצנים שהוא יודע ששונאים מסיבות עם ערסים ויותר חשוב להם מסיבה טובה מאשר ערסים
גם אני למשל אני מעדיך להביא קהל איכותי ולשמור על השם שלי מאשר להביאא חמולהה של ערסיפם ולעשות כסךף !!!1 |
|
|