| Sniper |
חבל שלא רשמת ת'הודעה שלך לפני כמה ימים
כי שני חברים שלי עושים מסיבה היום בקיבוץ אייל
אלכוהול הולך להישפך שם כמו לא יודע מה.. אתם לא מתארים לעצמכם כמה...
הם גם מתגייסים שבוע הבא, ואני יודע שהם הכניסו עוד כמה אנשים שחוגגים גיוס.. הייתי יכול לארגן לך.
קיצר מי שמעונין
30 שח כניסה
Free Alcohol
אני יודע שגם ארתור גורדון יתקלט שעה עד שעה וחצי ועוד רבים וטובים:]]
מי שרוצה שיבוא שיגיד בכניסה שאני הזמנתי אותו..
כי זה רק מוזמנים |
|
|