| Sm0keMachine |
אתמול הייתי ב
E
בהתחלה חשבתי ללכת לחוות רונית באמת..כי שמעתי שקורס חובשות עושים שם את המסיבת סיום קורס ואז גיליתי שגם עוד איזה 1000 לוחמים מטורפים חוגגים סיום מסלול..אז החלטנו לוותר!
ספר איך היה מורן? :)
בכל מקרה
E
אחלההההה מקום, ממש נהניתי..
זה נמצא איפה שהיה הפאנויה אבל ממש אין קשר בינו לפארנויה..
הייתי שיכור חבל על הזמן, אבל זיהיתי עדיין בסוף שהדיג'יי שם את
GMS - JUICE
והשתוללתי שם קצת :D
תגיד רועי..במסיבות שיש עכשיו בתל יצחק ליב'ניקים יש שתיה חופשית?
סתם אני שואל לידע כללי:) |
|
|