|
מסיבות ..... כנסו (pg. 65)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
יאללה היום לתל יצחק!!
שתיה חינם אז כרגיל משתכרים!!
גילי דיר בלאק אתה לא בא... יהיה רצח :D
יובל לוים וטל אלון מתקלטים שם אלון
טל אלון סתם חרא מוזיקה... נקווה שיובל לוים ישים דברים טובים :) |
|
|
| oDrori |
| זעמק... אני כנראה לא מגיע, חברים שלי מתסכלים אותי כל ערב מחדש, רק ביום שני האחרון הם ניג'סו לי שנצא לאנששהו השבוע. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
זעמק... אני כנראה לא מגיע, חברים שלי מתסכלים אותי כל ערב מחדש, רק ביום שני האחרון הם ניג'סו לי שנצא לאנששהו השבוע. |
בעעעעע עליהם!!!!
יאללה אני צריך למצוא עם מי לנסוע עכשיו :)
לפחות גילי בא :D |
|
|
| Sniper |
אנשים מישהו יודע על איזה מסיבה טוב היום?? משו בסטייל של לימבו 51
? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
באתי
והיה בן זונה ;) ;)
אחת המסיבות היותר טובות שהייתי בהם השנה
במיוחד שיוצאים מהצבא מתחילים להעריך ולהנות יותר ממסיבות
:) |
ראסמי הייתה אחת המסיבות היותר טובות של הלימבו שהייתי בהם
היה ממש בנזונה!!!
גילי איך היה להתנשק עם טבק?! חחחחחחח |
|
|
| oDrori |
לכו תזדיינו שניכם :p
מה יש היום?!?!?! |
|
|
| Hell_Copter |
אני רוצה שהביצים שלך ימותו דרורי אתה מבין?? אני רוצה שהביצים שלך ימותו!!!
אולי אני היום בסטודיו
נראה כבר...
נבדוק יותר מאוחר מה נסגר |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני רוצה שהביצים שלך ימותו דרורי אתה מבין?? אני רוצה שהביצים שלך ימותו!!! |
יא גבר קרעת אותי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תמשיך ככה לפעמים היציאות שלך גומרות |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני רוצה שהביצים שלך ימותו דרורי אתה מבין?? אני רוצה שהביצים שלך ימותו!!!
|
בספתא שלי שאני עושה טראק הארד טראנס עם המלל הזה באמצע :) |
|
|
| MasterP |
אתמול הייתי בטרמינל נשבע לכם הדייג'יים מתחלפים שמה מהר
אתמול היה אחד דיי מבוגר לא זוכר איך קוראים לו
אבל הוא יצא כזה גבר איזה טראקים הוא הביא
למרות שהרבה הרבה היה ממוסחר לאללה אבל היו מובחרים כמו
dee dee - forever (megara vs. lee)
energy 52 - cafe del mar (three n one)
kate ryan - desenchate
לא היה חומר ממש חדש אבל היו קלאסיקות
celebrate!!!!!!!!!!!
melt to the ocean
voyage
והכי טוב שהוא תקע את
yahel - inteligent life
ברימיקס המקורי
וואי כמה זמן לא שמעתי את זה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MasterP
celebrate!!!!!!!!!!!
melt to the ocean
והכי טוב שהוא תקע את
yahel - inteligent life
ברימיקס המקורי
וואי כמה זמן לא שמעתי את זה |
כל אלה היו בתל יצחק גם
ממש סבבה לשמוע כאלה |
|
|
|
|