|
מסיבות ..... כנסו (pg. 51)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
רוב הערב היה סטייל בלקוני
אולי בסוף צח עלה אני לא נכנסתי ובאזה 3 הלכתי לאכול עם חברים בפיתוח
דר"א רועי נכנסת בסוף? |
כן אחי נכנסתי...
ואתה הלכת באיזה 2
אני נכנסתי חינם בסוף ב 2 וקצת וב 3 פתחו את השערים לגמרי והכניסה הייתה חופשית
תאמינו לי אחת המסיבות היותר חרא שהייתי בהן בחיים שלי!!!
הקמצנים האלה אמרו שתיה חינם... קיבלנו קולה של סופר דרינק!!!
ועוד איזה וודקה רוסית ששרפה לי את הגרון מהשלוק הכי קטן
התחשק לי להקיא מכל שלוק מהטעם המגעיל של זה
מזל שחבר שלי קימבן אותי בבריזר ואחר כך קצת שמפניה
ואז בסוף לקחתי לצח את החיקוי העלוב לרד בול שנקרא מג'יק מן או משהו כזה
קיצר היה נפילה לגמרי!!!!!
לפחות צח שם כמה דברים יפים ומיקסס די טוב ממה שאני זוכר... הייתי קצת מסובב שם אז קפצתי כמו מטורף ונכנסתי קצת באנשים
דרורי... אם חבר שלך היה ממשיך לנסות להרים אותי יש לי הרגשה שהוא היה גומר על הרצפה ;) |
|
|
| oDrori |
חחח רועי איזה מצחיקול אתה שאתה מסובב בספתא שלי... פשוט עמדתי וצחקתי עלייך ועל נוה (זה שבא איתי)... וגם שהביאו תקרח היה מצחיק :)
צח אחי, ביקרות בונה : כשעלית פעם ראשונה הבחירת שירים שלך הייתה סימפוניה של טעויות כרוניות, כי כשאתה פותח סט, בעיקר כשאתה מנגן בפני הקהל הישראלי ועוד כזה שכרגע קיבל מנה של קומרשל, אתה צריך לפחות אחד מהשניים -
- טראקים שמביאים בראש, כולל מלודיות
-בלי יותר מדי ברייקים טיפוסיים מאסיביים
ולצערי הבאת כאלה שלא מתאימים אחד אחרי השני... אולי השלישי שלך הייתה לו מלודיה קצת יותר מתאימה, אבל העניין הוא שפתחת טראק אחד שלוקח לו די הרבה זמן לפני שהוא מעביר הילוך, ועוד יש לו ברייק ממש ארווך... ועוד בסוף הברייק הת'ים המרכזי הוא בסה"כ סטרינגים... סורי אחי, זה לא היה הקהל בשביל משהו כזה... ואח"כ את הרמיקס של ניו אנרג'י, אמנם די חזק אבל בכל זאת לא מלודיה מהסוג שמקובל כאן וגם ברייק ארוך. איומי היה למשל טראק שאולי היית צריך לפתוח איתו, אבל עד שהוא הגיע הקהל כבר היה מיובש... ואקספנדר, התאים אבל שוב, כבר היו מיובשים (הברייק שלו גם ארוך אבל בתור טראק חמישי זה יכול להתאים בול).
הטעות של החבר'ה במועדון היא שזה באמת היה בלקוני כזה ככה שהיה קומרשל כמה שעות טובות ועד שהגיע הטראנס אני אישית כבר התייבשתי. |
|
|
| MoSH_MaN |
עודד תלך למסיבה
ותעזוב את כל הקטע של הת'ימים והסטרינגים!!
אתה במסיבה ג'יז'וס!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
חחח רועי איזה מצחיקול אתה שאתה מסובב בספתא שלי... פשוט עמדתי וצחקתי עלייך ועל נוה (זה שבא איתי)... וגם שהביאו תקרח היה מצחיק :)
|
בן זונה!!! התחלת לזרוק עליי קרח שם!!
רציתי להרוג אותך
ואז לקחתי פול ופוצצתי אותך אז נרגעתי
עצבן אותי ההוא שאני מכיר שהביא לי את השמפניה... עושה לי אני יענו ישקה אותך... בסוף שפך לי על הבגדים!! |
|
|
| oDrori |
נענה בחלקים:
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בן זונה!!! התחלת לזרוק עליי קרח שם!!
רציתי להרוג אותך
|
אבל במקום זה הרמת אותי :)
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ואז לקחתי פול ופוצצתי אותך אז נרגעתי
|
אני זונה בכל שני וחמישי אם פגע בי יותר מאחד:p
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
עצבן אותי ההוא שאני מכיר שהביא לי את השמפניה... עושה לי אני יענו ישקה אותך... בסוף שפך לי על הבגדים!! |
חחחחח ראיתי את זה :):):) איזה כיוון של עז חולה אני רואה אותך ככה פוער לוע ואז הוא מקלח אותך
:stongue: :stongue: :stongue:
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
עודד תלך למסיבה
ותעזוב את כל הקטע של הת'ימים והסטרינגים!!
אתה במסיבה ג'יז'וס!!! |
לא מדבר עליי. מדבר על כלל הקהל. כלל הקהל לא חושב אמנםן "למה אין כאן סינת עם יותר חיתוך?" אבל הוא כן חושב, בפשטות, "פאק, למה יש כזאת הפסקה ארוכה, שייתן כבר לרקוד", והיא חושבת "אין כאן ווקאלים וזה לא מספיק שמח, אני זזה", ואז הוא חושב "פאק, כל הכוסיות יוצאות, מה יש לי לעשות כאן" ואז כשהטראק חוזר והוא כזה מטושטש מההגברה ועוד בנוסף יש לך סטרינג מיסטי כזה כמו שאנשים כאלה קצת פחות אוהבים (הם לא חושבים על הסטי\רינג, הם חושבים שהטראק פשוט נשמע חרא, אוקיי?), יש לך מתכון ליציאה המונית החוצה, צח אחי, מצטער אם אני נשמע כמו ג'קאס, אני רק מקווה למנוע ממך משהו כזה בעתיד... בכללית ארגנו תמקום חרא ככה שלזכותך יאמר שהסתדרת טוב. |
|
|
| MoSH_MaN |
סתם היה חרא מקום
אחותי התאומה הלכה ולא נכנסה
והיא אמרה שעשו באמצע מחרוזת שירי בלקוני
אני אישית
נהנתי במסיבה של אינפקטד
זה היה רק ארז
עמית היה במסיבה באברבנל 54
גם עם אסטריקס
וגובלין
פסי סקס! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
נענה בחלקים: |
| quote: | Originally posted by oDrori
אבל במקום זה הרמת אותי :) |
לא זכור לי אבל חפיף...
| quote: | Originally posted by oDrori
אני זונה בכל שני וחמישי אם פגע בי יותר מאחד:p |
זה לא חדש לי שאתה זונה... אבל מה זה משנה... העיקר פגע
| quote: | Originally posted by oDrori
חחחחח ראיתי את זה :):):) איזה כיוון של עז חולה אני רואה אותך ככה פוער לוע ואז הוא מקלח אותך
:stongue: :stongue: :stongue:
|
אחר כך הוא ביקש סליחה והביא לי את הבקבוק אז מילא... זה מישהו מהבית ספר שלי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
סתם היה חרא מקום
אחותי התאומה הלכה ולא נכנסה
והיא אמרה שעשו באמצע מחרוזת שירי בלקוני
|
ראסמי היה חרא מקום... ההגברה בפנים על הפנים אבל יש חומות כאלה בחוץ ככה שיצא שמבחוץ שמעו הרבה יותר טוב!!
ואתה רוצה להגיד לי שאחותך הייתה שם ולא באה להגיד לי שלום?
לא בסדר מצדה :) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ראסמי היה חרא מקום... ההגברה בפנים על הפנים אבל יש חומות כאלה בחוץ ככה שיצא שמבחוץ שמעו הרבה יותר טוב!!
ואתה רוצה להגיד לי שאחותך הייתה שם ולא באה להגיד לי שלום?
לא בסדר מצדה :) |
אתה לא מכיר אותה
עוד משהו על המסיבה של אינפקטד
היה מלא ערסים
חחח לפני שארז עלה
במקום להגיד : "ערסים בואו"
שמו חלום מתוק בגירסאת דאנס
ניר גולדמן פשוט הומו |
|
|
| Hell_Copter |
גם הדי ג'יי שתקלט עם צח שם את זה... ואז את אזר אזר
ואני יודע שאני לא מכיר את אחותך התאומה
אולי תכיר לי? |
|
|
| MoSH_MaN |
חסר לך בנות אה?
חח סתם
אין לי בעיות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חסר לך בנות אה?
חח סתם
אין לי בעיות |
כוסית אני מקווה :)
נבוא לבקר אותך בהקדם |
|
|
|
|