|
מסיבות ..... כנסו (pg. 67)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
מטרוק - קיבוץ חצור
פרטים מישהו ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
מטרוק - קיבוץ חצור
פרטים מישהו ? |
זה לא לגיל שלך עד כמה שאני יודע
18 פלוס
זה חוגר מינימום נראה לי |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
מטרוק - קיבוץ חצור
פרטים מישהו ? |
רועי צודק
זה מקום סבבה
אבל לא לגיל שלך אחי
אני עד עכשיו עם איזה משהיא שכל שבוע שם מתלהבת מהמקום רצח ... |
|
|
| MoSH_MaN |
למה דווקא יובל לפעמים הולך לשם
שיש מסיבות ל"גיל 18" |
|
|
| oDrori |
| יאללה אנשים, תחנוני, עדכנוני מה קורה בשישי הקרוב למה יצאתי ממב מבואס מהחופש - אחרי הפאקינג קיוג'ה לא הלכתי למסיבה כל החופש!!!! זעמק |
|
|
| DjChook |
אחי זה לא בשבילי
יש לי ידידה טובה ויש לה חבר בצבא
והוא תמיד מכניס אותה לאן שהיא רוצה
והוא רוצה לקחת אותה לשם והיא ביקשה פרטים
אז אנא טיפה יותר מדויק מורן
וגם אם אתה מכיר שם מישהו יכול לסדר לה משהו אני אשמח נורא |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
למה דווקא יובל לפעמים הולך לשם
שיש מסיבות ל"גיל 18" |
שאלה טובה....
אבל שהוא הולך אין שם מסיבות ל 18 פלוס
בכל מקום יש ליינים של מסיבות
כמו שבתל יצחק יש ליין לגיל שלי, ליין לגיל של מורן
והבנתי שהולכים לפתוח או שויתרו על הרעיון של ליין לילדים בכיתה ט |
|
|
| luckystrike |
כן כן אני יודע שזה כבר נהיה שאלה רטורית
מישהוא בא לחממה מחר ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
כן כן אני יודע שזה כבר נהיה שאלה רטורית
מישהוא בא לחממה מחר ? |
אל תבנה עליי אח שלי
יש לי תוכניות למחר פחות או יותר...
אבל תבוא אליי ככה בערב יחסית מוקדם נשב על נרגילה או משהו |
|
|
| DjChook |
זונות לא עניתם לי על השאלה
:whip: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אל תבנה עליי אח שלי
יש לי תוכניות למחר פחות או יותר...
אבל תבוא אליי ככה בערב יחסית מוקדם נשב על נרגילה או משהו |
ואללה אחי שכחתי מזה
נראה אנחנו אוכלים ארוחת ערב עוד איזה שעה ואני יתקשר ...
ולא משנה יכול להיות שגם אני לא יהיה בחממה
נפתח משהוא בן זונה בגן חיים ליד
...
כניסה 30 שקל ושתייה חינם ...
וחן על מה לא ענינו לך ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ואללה אחי שכחתי מזה
נראה אנחנו אוכלים ארוחת ערב עוד איזה שעה ואני יתקשר ...
ולא משנה יכול להיות שגם אני לא יהיה בחממה
נפתח משהוא בן זונה בגן חיים ליד
...
כניסה 30 שקל ושתייה חינם ...
וחן על מה לא ענינו לך ? |
בעעעעעעעעעע על הצלע השלישית מימין שלך!!!!!!
אתה סטלן רציני נשבע לך
ולא ענינו על המטרוק
למרות שדי ענינו |
|
|
|
|