|
מסיבות ..... כנסו (pg. 115)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
הלכתי לחממה ...
מקווה לראות מישהוא - אריאל ניסיתי לתפוס
אותך ולא יצא ... |
|
|
| warpedd_ |
יש מסיבה בחוף דבוש
אני כנראה שמה |
|
|
| Sniper |
הייתי אתמול בקיוגה, מסיבה אחרונה ואללה היה ממש כיף
היה בעיות בכניסה קצת אז הייתי צריך לשלם בסוף מחיר מלא אבל חפיפ 50 שקל..
מממממ המוזיקה היתה פנאנית, פתחו שתי אולמות אחד הקטן אלטרנטיבי כזה ואללה כמו סאונה היה שם פיי איזה חום
בעולם הרגיל היה מהכל פרוגרסיב, אהוס, טראנס, רוק, ישראלי, שחורה
בין הטראקים שהיו הצלחתי לזהות את
Connected(push dub remix) by ayumi
The Theme - אורגינל
Kyau_Vs._Albert_-_Velvet_Morning
לא זוכר רמיקס איך התלהבתי ששמעתי אתזה:P
ואז היה גם את
Carrera_2 Nu NRG remix:]
היה דיי כיף:)))))))))))))) |
|
|
| luckystrike |
היה בחממה סוף הדרך !!!
איזה מקום אההההה
רק מה - קטע מוזר כנראה פיזרו שם אבקת גירוד או
משהוא כזה - כולם התגרדו אחרי איזה שעתיים ואשכרה
כל האנשים מתחילים לגרד אחד לשני - קטע מטורף !!!
התקלחתי וזה לא עזר - רק אחרי שהייתי בבריכה היום נגמר הגרוד ...
קיצר היה ענק אני לא מאמין שלא ראיתי שם אף אחד יא קקות !! |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Sniper
בין הטראקים שהיו הצלחתי לזהות את
Connected(push dub remix) by ayumi
The Theme - אורגינל
Kyau_Vs._Albert_-_Velvet_Morning
לא זוכר רמיקס איך התלהבתי ששמעתי אתזה:P
ואז היה גם את
Carrera_2 Nu NRG remix:]
|
סעמק הייתי הורג בשביל לשמוע את הרמיקס של ניו אנרג'י... וגם יורגן וריס לא פרייר... דווקא שהחלטנו כולנו שהול להיות שכונה בקיוג'ה אז לא נלך
:p |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
סעמק הייתי הורג בשביל לשמוע את הרמיקס של ניו אנרג'י... וגם יורגן וריס לא פרייר... דווקא שהחלטנו כולנו שהול להיות שכונה בקיוג'ה אז לא נלך
:p |
אני זוכר שצח תיקלט את הניו אנרג'י בספייס
היה מגניב...
יורגן שומעים בהרבה מקומות |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני זוכר שצח תיקלט את הניו אנרג'י בספייס
היה מגניב...
יורגן שומעים בהרבה מקומות |
אני זוכר, היה די חזק אבל אז עוד לא אהבתי את זה כמו היום...
וזה העניין, יורגן לא מנוגן באזור עמק חפר, זה התיסכול בנייט כקלאבינג באזור שלי... מה שבנוי להיות להיט לא הופך ללהיט שם. גם את ליט'ל אינדסטרי או אמיגוס פוראבר לא תשמע שם... רק קרם דה לה קרם של הצ'יז... ועמו ווקאלים תמיד |
|
|
| MASTERsplinter |
| יש פה אוהבי יערות שרוצים טלפונים? |
|
|
| DjChook |
| מישהו שמע על אלנבי 26? |
|
|
| Sniper |
ררררר
אין מחר מסיבות שוות ביכלל!
בעע
מממ ככל הניראה אני יהיה מחר ב
K Dance Bar
בת"א |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by oDrori
אני זוכר, היה די חזק אבל אז עוד לא אהבתי את זה כמו היום...
וזה העניין, יורגן לא מנוגן באזור עמק חפר, זה התיסכול בנייט כקלאבינג באזור שלי... מה שבנוי להיות להיט לא הופך ללהיט שם. גם את ליט'ל אינדסטרי או אמיגוס פוראבר לא תשמע שם... רק קרם דה לה קרם של הצ'יז... ועמו ווקאלים תמיד |
וואלה אתה צודק, אני תמיד מנסה להשפיע על תומר שישים דברים טובים, ארמין סטייל ונרחיק עד מייק סטייל, אבל הוא בשלו...ממשיך לשים רק קלא-טראנס ולהיטים מגעילים, על תדאג יגיע יום שהוא ישים גם ארמין סטייל.....דרך-אגב היום הייתה התקדמות
הוא צרב את
Starecase - Faith (Loafer Mix).mp3
אני הייתי בשוק נשבע לך |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by Sniper
ררררר
אין מחר מסיבות שוות ביכלל!
בעע
מממ ככל הניראה אני יהיה מחר ב
K Dance Bar
בת"א |
אם ממש אבל ממש משעמם לך, יש בהעוגן במינזר מסיבה של 2 בנות מרופין, בנות 16
מסיבה שכונתית בטירוף
חחחחחח
אם ממש משעמם לך |
|
|
|
|