return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 115)
View this Thread in Original format
luckystrike
הלכתי לחממה ...

מקווה לראות מישהוא - אריאל ניסיתי לתפוס
אותך ולא יצא ...
warpedd_
יש מסיבה בחוף דבוש

אני כנראה שמה
Sniper
הייתי אתמול בקיוגה, מסיבה אחרונה ואללה היה ממש כיף
היה בעיות בכניסה קצת אז הייתי צריך לשלם בסוף מחיר מלא אבל חפיפ 50 שקל..

מממממ המוזיקה היתה פנאנית, פתחו שתי אולמות אחד הקטן אלטרנטיבי כזה ואללה כמו סאונה היה שם פיי איזה חום
בעולם הרגיל היה מהכל פרוגרסיב, אהוס, טראנס, רוק, ישראלי, שחורה

בין הטראקים שהיו הצלחתי לזהות את
Connected(push dub remix) by ayumi
The Theme - אורגינל
Kyau_Vs._Albert_-_Velvet_Morning
לא זוכר רמיקס איך התלהבתי ששמעתי אתזה:P
ואז היה גם את
Carrera_2 Nu NRG remix:]

היה דיי כיף:))))))))))))))
luckystrike
היה בחממה סוף הדרך !!!

איזה מקום אההההה

רק מה - קטע מוזר כנראה פיזרו שם אבקת גירוד או
משהוא כזה - כולם התגרדו אחרי איזה שעתיים ואשכרה
כל האנשים מתחילים לגרד אחד לשני - קטע מטורף !!!

התקלחתי וזה לא עזר - רק אחרי שהייתי בבריכה היום נגמר הגרוד ...


קיצר היה ענק אני לא מאמין שלא ראיתי שם אף אחד יא קקות !!
oDrori
quote:
Originally posted by Sniper
בין הטראקים שהיו הצלחתי לזהות את
Connected(push dub remix) by ayumi
The Theme - אורגינל
Kyau_Vs._Albert_-_Velvet_Morning
לא זוכר רמיקס איך התלהבתי ששמעתי אתזה:P
ואז היה גם את
Carrera_2 Nu NRG remix:]

סעמק הייתי הורג בשביל לשמוע את הרמיקס של ניו אנרג'י... וגם יורגן וריס לא פרייר... דווקא שהחלטנו כולנו שהול להיות שכונה בקיוג'ה אז לא נלך
:p
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
סעמק הייתי הורג בשביל לשמוע את הרמיקס של ניו אנרג'י... וגם יורגן וריס לא פרייר... דווקא שהחלטנו כולנו שהול להיות שכונה בקיוג'ה אז לא נלך
:p


אני זוכר שצח תיקלט את הניו אנרג'י בספייס
היה מגניב...
יורגן שומעים בהרבה מקומות
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני זוכר שצח תיקלט את הניו אנרג'י בספייס
היה מגניב...
יורגן שומעים בהרבה מקומות

אני זוכר, היה די חזק אבל אז עוד לא אהבתי את זה כמו היום...

וזה העניין, יורגן לא מנוגן באזור עמק חפר, זה התיסכול בנייט כקלאבינג באזור שלי... מה שבנוי להיות להיט לא הופך ללהיט שם. גם את ליט'ל אינדסטרי או אמיגוס פוראבר לא תשמע שם... רק קרם דה לה קרם של הצ'יז... ועמו ווקאלים תמיד
MASTERsplinter
יש פה אוהבי יערות שרוצים טלפונים?
DjChook
מישהו שמע על אלנבי 26?
Sniper
ררררר
אין מחר מסיבות שוות ביכלל!
בעע

מממ ככל הניראה אני יהיה מחר ב
K Dance Bar
בת"א

GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by oDrori
אני זוכר, היה די חזק אבל אז עוד לא אהבתי את זה כמו היום...

וזה העניין, יורגן לא מנוגן באזור עמק חפר, זה התיסכול בנייט כקלאבינג באזור שלי... מה שבנוי להיות להיט לא הופך ללהיט שם. גם את ליט'ל אינדסטרי או אמיגוס פוראבר לא תשמע שם... רק קרם דה לה קרם של הצ'יז... ועמו ווקאלים תמיד


וואלה אתה צודק, אני תמיד מנסה להשפיע על תומר שישים דברים טובים, ארמין סטייל ונרחיק עד מייק סטייל, אבל הוא בשלו...ממשיך לשים רק קלא-טראנס ולהיטים מגעילים, על תדאג יגיע יום שהוא ישים גם ארמין סטייל.....דרך-אגב היום הייתה התקדמות

הוא צרב את
Starecase - Faith (Loafer Mix).mp3

אני הייתי בשוק נשבע לך
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by Sniper
ררררר
אין מחר מסיבות שוות ביכלל!
בעע

מממ ככל הניראה אני יהיה מחר ב
K Dance Bar
בת"א

אם ממש אבל ממש משעמם לך, יש בהעוגן במינזר מסיבה של 2 בנות מרופין, בנות 16

מסיבה שכונתית בטירוף
חחחחחח
אם ממש משעמם לך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement