| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה לא אחי
מסיבות חיילים
אני מתקמבן בדרכי פנימה
כניסה ב 50 במקום 80 מבלי שיבדקו חוגר או תעודה בכלל...
וגם נכנסנו איך שהגענו
חבר שלי שניה דיבר עם הסלקטור שם שהוא דיבר איתו גם בטלפון ונכנסנו מבלי שיבדוק כלום והביא לנו הנחות של 50...
לידע כללי... מדובר על החברים שלי שהתגייסו |
החברים שלי הלכו לשם אבל אין להם חוגר
ככה שעשו להם בעיה בהתחלה ואז הכניסו אותם
הם אמרו שהיתה מסיבה דיי חמודה:P
אני פשוט הייתי עם מישי אהממ |
|
|