|
מסיבות ..... כנסו (pg. 179)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
הייתי אתמול בקיץ... וגם חן היה אם זה מעניין מישהו...
בכל אופן זאת הייתה מסיבת הפתיחה ומסיבת הסגירה שם
איזה גועל נפש היה זה פשוט לא יאמן
בא לי להרוג את חבר שלי שסחב אותי לשם... אז מה אם יש לו יום הולדת... צריך לעשות מה שהוא רוצה? :rolleyes:
אחת המסיבות הגרועות ללא ספק עם קהל ג'יפתי ואפילו בלי אלכוהול שאפשר לעכל את הקהל איתו
קיצר תתרחקו בעונה הזאת מהקיץ... :nervous: |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הייתי אתמול בקיץ... וגם חן היה אם זה מעניין מישהו...
בכל אופן זאת הייתה מסיבת הפתיחה ומסיבת הסגירה שם
איזה גועל נפש היה זה פשוט לא יאמן
בא לי להרוג את חבר שלי שסחב אותי לשם... אז מה אם יש לו יום הולדת... צריך לעשות מה שהוא רוצה? :rolleyes:
אחת המסיבות הגרועות ללא ספק עם קהל ג'יפתי ואפילו בלי אלכוהול שאפשר לעכל את הקהל איתו
קיצר תתרחקו בעונה הזאת מהקיץ... :nervous: |
עזוב אותך אחי
תבוא למוסד תמצא מישהי ותלקק לה את המרפק :D |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
רק שתדעו כולם שטלטול הוא תותח..
הוא הביא את אחת הכוסיות אתמול במוסד...:)
EDIT:
וידיעה שהגיע זה עתה: הוא גם ליקק לה את המרפק:rolleyes: |
נראה לי באמת לא יזיק לכם לבקר באיזה מוסד סגור לטיפול באנשים מוזרים!:toothless |
|
|
| yaman |
| ניסת אשכרה ללקק לה את המרפק? |
|
|
| Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by taltul
:)וואי..תודה אחי..תודה
LOVE IS IN THE AIR;)
חבר'ה תיקון קטן: ניסיתי ללקק לה את המרפק על פי עצותיכם רק לא ממש הגעתי...לא נוח כזה..:)
נ''ב:
!!!רק שתדעו גם סמוקמשין הוא תותח - ממש גמר לנו אתמול את כל הבירות
:D |
טלטול מסוגל להכל וסמוקמשיין תותח על :) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by yaman
ניסת אשכרה ללקק לה את המרפק? |
כן אבל רק נסיתי...
:D ...וזה גם לא ממש היה כזה ליקוק אלא בקטנה כזה...בעדינות
| quote: | | טלטול מסוגל להכל וסמוקמשיין תותח על |
:) 10X |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אנשים תבינו כבר שלא מלקקים את הפאקינג מרפק!!
מלקקים את החלק הפנימי של הזרוע, בקו של המרפק אבל מה שפונה לכיוון הגוף, וקצת יותר גבוה, זה החלק הרגיש...
ללקק מרפק זה כמו ללקק את הברך, אף אחד הרי לא עושה את זה. אבל את הירכיים הפנימיות כן צריך ללקק ככה גם כאן.
:whip: :whip: :whip:
:wtf: |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אנשים תבינו כבר שלא מלקקים את הפאקינג מרפק!!
מלקקים את החלק הפנימי של הזרוע, בקו של המרפק אבל מה שפונה לכיוון הגוף, וקצת יותר גבוה, זה החלק הרגיש...
ללקק מרפק זה כמו ללקק את הברך, אף אחד הרי לא עושה את זה. אבל את הירכיים הפנימיות כן צריך ללקק ככה גם כאן.
:whip: :whip: :whip:
:wtf: |
לא הבנתי :nervous: |
|
|
| Black-Dragon |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי חחחחח
לא הבנתי :nervous: |
|
|
| Flotser |
רומן...
פעם ציירת את השולחן סנוקר ההוא שניסית להסביר תרגיל...
תנסה גם עכשיו יש לך כישרון
:p |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אני מקווה שזה יבהיר קצת את העניינים:
 |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אני מקווה שזה יבהיר קצת את העניינים:
|
אהבתי:)
!!!קבל ח''ח עבור ההשקעה |
|
|
|
|