|
מסיבות ..... כנסו (pg. 148)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
| רועי... חיי הפשע והרשע :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
רועי... חיי הפשע והרשע :D |
ראסמי שטות :wtf:
עוד קטע שקרה שהיינו בתור לחממה זה שראינו מכונית לידנו איזה אחת פצצה והיה על האוטו שלה שלט למכירה עם השם שלה ומספר פלאפון שלה
אז חבר שלי מתקשר אליה והשעה כבר 1 בלילה... ומתחיל לעשות לה זה בקשר לרכב והכל... בקיצור ההיא התחילה לאבד סבלנות מהשאלות של חבר שלי על האוטו אז הוא שואל אותה, זה בגלל שמעצבן לעמוד בפקק בתור לחממה
איך ההיא נגנבה שם
ואז הבינה שזה אנחנו והכל... ואז חברים שלי המשיכו לנסות להוריד את המחיר על האוטו
מ 3000 הורדנו ל 2000 ואז ל 1000 אבל היא הסכימה לרדת רק עד 1500
לא משנה... קיצר היה מצחיק... |
|
|
| hazzard |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בקיצור לא עברנו את הסלקציה של המכוניות
אז השומר בא אלינו עושה לנו יאללה סעו כבר תלחץ על הגז
אז חבר שלי ענה לו אי אפשר, יש פה חצץ :D
ואז השומר התעצבן ואמר כוס עמק סע כבר
וחבר אחר שלי עושה כזה כוס אחטק ...
השומר מתחיל לדפוק ריצה אלינו ואז בא עוד שומר ונתן לחבר שלי שצעק כזה מכה על היד ואז נתן מכה לחלון האחורי שם ישבתי... היה שם אשכרה סימן של יד אחר כך
קיצר השומר הראשון כנראה ניסה לתפוס בדלת של חבר ובגלל שהוא נסע הוא החליק עם היד על האוטו ועלה על הגלגלים... עשה חתיכת הפכה והתחיל להתגלגל על החול שם
צחוקים מטורפים!!!
החלטתי לשמור את הייגר לשבוע הבא :) |
וואלה אחי איזה סרט!!!!!
יש לכם מזל בטירוף
אם מסתבכים עם שומרים זה המכות הכי חזקות שיש יותר מממשחקי כדורגל
בהאנגר הרבה ערסים כבדים גדולים כאלה חטפו מכות בגלל שדחפו
היה מפחיד הרמות של הכוח שלהם כמו של האנשים מ
WCW |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by hazzard
וואלה אחי איזה סרט!!!!!
יש לכם מזל בטירוף
אם מסתבכים עם שומרים זה המכות הכי חזקות שיש יותר מממשחקי כדורגל
בהאנגר הרבה ערסים כבדים גדולים כאלה חטפו מכות בגלל שדחפו
היה מפחיד הרמות של הכוח שלהם כמו של האנשים מ
WCW |
אז בוא אני יגיד לך שלום אחי
כי אני חלק מהשומרים של ההאנגר והתכלת וכל המקומות האלה ;)
זאת החברת שמירה שלי ועבדתי שם לא פעם ולא פעמיים
ומה כבר הם יכלו לעשות... היינו בתוך אוטו!! |
|
|
| Sm0keMachine |
| אהה היום אני בדום במסיבה של נקסט עם יהל..!!!:disbelief |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אהה היום אני בדום במסיבה של נקסט עם יהל..!!!:disbelief |
חחחחחחחח מכל המסיבות של נקסט... דווקא לזאת עם יהל אתה הולך?
חחחחח |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחח מכל המסיבות של נקסט... דווקא לזאת עם יהל אתה הולך?
חחחחח |
למה מה רע ביהל? :)
בכל מקרה..
היינו 4 אנשים..
אני ועוד שניים הצלחנו להכנס בלי בעיה תוך שתי דקות, כולל הנחות!
אבל הסלקטור המעפן שם ננעל על אחד ולא נתן לו להכנס..:whip:
אז חתכנו למועדון קרוב לשם - "השרון 10"..
שם תקלט דיג'י צ'ופי האחד והיחיד :)
נתן מוזיקה פרוגרסיבית נחמדה ביותר.. |
|
|
| Hell_Copter |
הייתי אתמול בפראנויה עוד פעם
נשבע לכם... כל שבוע כמות הבהמות שם פוחתת ויש יותר כוסיות!!!
אתמול עמדתי בכניסה חיכיתי להנחה שלי... ואני רואה ים כוסיות נכנסות!!
ואז פתאום משום מקום... חבורה של איזה 6-7 בהמות ביחד... זה היה מחזה מפחיד!!!
קיצר הייתה אחלה מוזיקה עם דברים כגון קרטה בלאנש וגריס 2000 ועוד כל מיני דברים נחמדים כאלה
ובסוף היה פסיכודאלי עצבני כל כך!!! פשוט חבל על הזמן!!!!!!!!!!
זה היה מטורף פשוט!! היו שם כמה טראקים שאפשר לגמור מהם!!!!!!!
קיצר היה בנזונה לפי דעתי!! |
|
|
| DjChook |
| כמה עלה לפני / אחרי הנחה ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
כמה עלה לפני / אחרי הנחה ? |
רגיל עולה 60...
עם הנחה או כרטיס חבר מועדון זה עולה 40 |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ראסמי שטות :wtf:
עוד קטע שקרה שהיינו בתור לחממה זה שראינו מכונית לידנו איזה אחת פצצה והיה על האוטו שלה שלט למכירה עם השם שלה ומספר פלאפון שלה
אז חבר שלי מתקשר אליה והשעה כבר 1 בלילה... ומתחיל לעשות לה זה בקשר לרכב והכל... בקיצור ההיא התחילה לאבד סבלנות מהשאלות של חבר שלי על האוטו אז הוא שואל אותה, זה בגלל שמעצבן לעמוד בפקק בתור לחממה
איך ההיא נגנבה שם
ואז הבינה שזה אנחנו והכל... ואז חברים שלי המשיכו לנסות להוריד את המחיר על האוטו
מ 3000 הורדנו ל 2000 ואז ל 1000 אבל היא הסכימה לרדת רק עד 1500
לא משנה... קיצר היה מצחיק... |
מה היה לה שרייד שלא נוסע??? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
מה היה לה שרייד שלא נוסע??? |
חחחחח יותר גרוע
פיאסטה שנת 84 נראה לי...
ורק רוצה לתקן מה שאמרתי קודם...
ניגנו אתמול בפראנויה את
Veracocha - Carte Blanche (Ronald Van Geldern Remix)!!! |
|
|
|
|