return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 [148] 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 148)
View this Thread in Original format
eXeTik
רועי... חיי הפשע והרשע :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by eXeTik
רועי... חיי הפשע והרשע :D


ראסמי שטות :wtf:

עוד קטע שקרה שהיינו בתור לחממה זה שראינו מכונית לידנו איזה אחת פצצה והיה על האוטו שלה שלט למכירה עם השם שלה ומספר פלאפון שלה
אז חבר שלי מתקשר אליה והשעה כבר 1 בלילה... ומתחיל לעשות לה זה בקשר לרכב והכל... בקיצור ההיא התחילה לאבד סבלנות מהשאלות של חבר שלי על האוטו אז הוא שואל אותה, זה בגלל שמעצבן לעמוד בפקק בתור לחממה
איך ההיא נגנבה שם
ואז הבינה שזה אנחנו והכל... ואז חברים שלי המשיכו לנסות להוריד את המחיר על האוטו
מ 3000 הורדנו ל 2000 ואז ל 1000 אבל היא הסכימה לרדת רק עד 1500
לא משנה... קיצר היה מצחיק...
hazzard
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בקיצור לא עברנו את הסלקציה של המכוניות
אז השומר בא אלינו עושה לנו יאללה סעו כבר תלחץ על הגז
אז חבר שלי ענה לו אי אפשר, יש פה חצץ :D
ואז השומר התעצבן ואמר כוס עמק סע כבר
וחבר אחר שלי עושה כזה כוס אחטק ...
השומר מתחיל לדפוק ריצה אלינו ואז בא עוד שומר ונתן לחבר שלי שצעק כזה מכה על היד ואז נתן מכה לחלון האחורי שם ישבתי... היה שם אשכרה סימן של יד אחר כך
קיצר השומר הראשון כנראה ניסה לתפוס בדלת של חבר ובגלל שהוא נסע הוא החליק עם היד על האוטו ועלה על הגלגלים... עשה חתיכת הפכה והתחיל להתגלגל על החול שם
צחוקים מטורפים!!!
החלטתי לשמור את הייגר לשבוע הבא :)

וואלה אחי איזה סרט!!!!!
יש לכם מזל בטירוף
אם מסתבכים עם שומרים זה המכות הכי חזקות שיש יותר מממשחקי כדורגל
בהאנגר הרבה ערסים כבדים גדולים כאלה חטפו מכות בגלל שדחפו
היה מפחיד הרמות של הכוח שלהם כמו של האנשים מ
WCW
Hell_Copter
quote:
Originally posted by hazzard
וואלה אחי איזה סרט!!!!!
יש לכם מזל בטירוף
אם מסתבכים עם שומרים זה המכות הכי חזקות שיש יותר מממשחקי כדורגל
בהאנגר הרבה ערסים כבדים גדולים כאלה חטפו מכות בגלל שדחפו
היה מפחיד הרמות של הכוח שלהם כמו של האנשים מ
WCW


אז בוא אני יגיד לך שלום אחי
כי אני חלק מהשומרים של ההאנגר והתכלת וכל המקומות האלה ;)
זאת החברת שמירה שלי ועבדתי שם לא פעם ולא פעמיים

ומה כבר הם יכלו לעשות... היינו בתוך אוטו!!
Sm0keMachine
אהה היום אני בדום במסיבה של נקסט עם יהל..!!!:disbelief
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אהה היום אני בדום במסיבה של נקסט עם יהל..!!!:disbelief


חחחחחחחח מכל המסיבות של נקסט... דווקא לזאת עם יהל אתה הולך?
חחחחח
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחח מכל המסיבות של נקסט... דווקא לזאת עם יהל אתה הולך?
חחחחח


למה מה רע ביהל? :)

בכל מקרה..
היינו 4 אנשים..
אני ועוד שניים הצלחנו להכנס בלי בעיה תוך שתי דקות, כולל הנחות!
אבל הסלקטור המעפן שם ננעל על אחד ולא נתן לו להכנס..:whip:

אז חתכנו למועדון קרוב לשם - "השרון 10"..
שם תקלט דיג'י צ'ופי האחד והיחיד :)
נתן מוזיקה פרוגרסיבית נחמדה ביותר..
Hell_Copter
הייתי אתמול בפראנויה עוד פעם
נשבע לכם... כל שבוע כמות הבהמות שם פוחתת ויש יותר כוסיות!!!
אתמול עמדתי בכניסה חיכיתי להנחה שלי... ואני רואה ים כוסיות נכנסות!!
ואז פתאום משום מקום... חבורה של איזה 6-7 בהמות ביחד... זה היה מחזה מפחיד!!!

קיצר הייתה אחלה מוזיקה עם דברים כגון קרטה בלאנש וגריס 2000 ועוד כל מיני דברים נחמדים כאלה
ובסוף היה פסיכודאלי עצבני כל כך!!! פשוט חבל על הזמן!!!!!!!!!!
זה היה מטורף פשוט!! היו שם כמה טראקים שאפשר לגמור מהם!!!!!!!
קיצר היה בנזונה לפי דעתי!!
DjChook
כמה עלה לפני / אחרי הנחה ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
כמה עלה לפני / אחרי הנחה ?


רגיל עולה 60...
עם הנחה או כרטיס חבר מועדון זה עולה 40

-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ראסמי שטות :wtf:

עוד קטע שקרה שהיינו בתור לחממה זה שראינו מכונית לידנו איזה אחת פצצה והיה על האוטו שלה שלט למכירה עם השם שלה ומספר פלאפון שלה
אז חבר שלי מתקשר אליה והשעה כבר 1 בלילה... ומתחיל לעשות לה זה בקשר לרכב והכל... בקיצור ההיא התחילה לאבד סבלנות מהשאלות של חבר שלי על האוטו אז הוא שואל אותה, זה בגלל שמעצבן לעמוד בפקק בתור לחממה
איך ההיא נגנבה שם
ואז הבינה שזה אנחנו והכל... ואז חברים שלי המשיכו לנסות להוריד את המחיר על האוטו
מ 3000 הורדנו ל 2000 ואז ל 1000 אבל היא הסכימה לרדת רק עד 1500
לא משנה... קיצר היה מצחיק...



מה היה לה שרייד שלא נוסע???
Hell_Copter
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
מה היה לה שרייד שלא נוסע???


חחחחח יותר גרוע
פיאסטה שנת 84 נראה לי...


ורק רוצה לתקן מה שאמרתי קודם...
ניגנו אתמול בפראנויה את
Veracocha - Carte Blanche (Ronald Van Geldern Remix)!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 [148] 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement