|
מסיבות ..... כנסו (pg. 191)
|
View this Thread in Original format
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by FederalBI
פששש בת 27 , זה מספר יפה
2+7 =9
9/3=3
3+1=4
4+10=14
14+3.8=17.8
ואני בן
17.8
אנחנו קשורים באיזהשהו אופן לא נראה לך ככה? |
עזוב שכל הרעיון מפגר, ואני לא מבין למה עשית אותו
לפחות היית מביא אותה בסוף באיזה חישוב מפתיע
אבל בכיית
+3.8
יצאת הכי טמבל בארץ
אני מקווה שכשאתה מתחיל אם בנות והן שואלות בן כמה אתה אתה לא מדקלם את החישוב הזה שלך
מצטער :stongue: |
|
|
| FederalBI |
דווקא אני כן מדקלם , זה פועל
הם מתלהבות מכישורי החישוב המדהימים ישר קופצות בצעקות
"בוא ותעשה לי ילד שידע לחשב כמוך" |
|
|
| princess cc |
:D :D :D :D
ראסמי יש לו את זה עם נשים! |
|
|
| FederalBI |
דיי אני מסמיק
:wtf: |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by FederalBI
דווקא אני כן מדקלם , זה פועל
הם מתלהבות מכישורי החישוב המדהימים ישר קופצות בצעקות
"בוא ותעשה לי ילד שידע לחשב כמוך" |
נראה לי יותר הגיוני שהן אומרות:
בוא תחשב לי ילד" חח"
;) |
|
|
| Sniper |
מה שיותר מדהים שבקשוף די ג'י שמיר שם את הגירסא של
Norman |
|
|
| eXeTik |
אין מצב ל
Just be
בצוף
זה לא מיועד לקהל הבית שאוהב טראקים ממוסחרים |
|
|
| Sniper |
ת'אחלס הגירסא הרגילה יותר יפה
לדעתי בכל אופן |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by guetag
יכול להיות
אבל אני עדיין יזיין לו את השכל
אהה וזה הולך להיות בחתונה של אחותי
אז מי שרוצה לשמוע
JUST BE
מוזמן
וגם
ADAGIO FOR STRINGS :D |
אתה אשכרה עולה לעמדה שלו ומזיין לט את השכל?
או שיש לך דיבור איתו מעבר...?
בכל מקרה- נשבע לכם אני מתחתן יהיו טראנסים ברקע
לא מדבר על הארדטראנס או פסיכודאלי
משהו מתאים...
אם הייתי מתחתן עם חברה שלי לשעבר בטוח היה את
Delerium - silence (tiesto remix) |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by eXeTik
בכל מקרה- נשבע לכם אני מתחתן יהיו טראנסים ברקע
לא מדבר על הארדטראנס או פסיכודאלי
משהו מתאים...
אם הייתי מתחתן עם חברה שלי לשעבר בטוח היה את
Delerium - silence (tiesto remix) |
עלק... כאילו תהיה לך זכות דיבור בבחירת המוסיקה בחתונה, פייס איט חתונה זה קטע של האישה, היא מחליטה: איפה זה יהיה, מה תלבשו, מי יגיע, והכי חשוב את המוסיקה
...
[בשיר הזה הכרנו, בזה התנשקנו לראשונה... וכ"ו] |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by princess cc
עלק... כאילו תהיה לך זכות דיבור בבחירת המוסיקה בחתונה, פייס איט חתונה זה קטע של האישה, היא מחליטה: איפה זה יהיה, מה תלבשו, מי יגיע, והכי חשוב את המוסיקה
...
[בשיר הזה הכרנו, בזה התנשקנו לראשונה... וכ"ו] |
גם ככה זה היה השיר שלנו, אההההההההההההה... קיבלת את זה בהפוכה עכשיו! |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by eXeTik
גם ככה זה היה השיר שלנו, אההההההההההההה... קיבלת את זה בהפוכה עכשיו! |
וואלה.. אבל שכחת דבר אחד... את השיר שלכם שמים כסלואו ראשון, נראה אותך רוקד את זה בסלואו...
קבל אתה בהפוכה עכשיו בייבי! |
|
|
|
|