|
מסיבות ..... כנסו (pg. 50)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
כי צח מתקלט שםםםם
והולך להיות פוללל קטנים
כרגע דיברתי עם כמה מהמירק
והם אמרו שהם הולכים |
|
|
| warpedd_ |
זה לא הענין
כבר נמאס לראות אותם אנשים בכל מסיבה
כל המסיבות השרון האלה
תל יצחק, עמק, ניר אליהו
כל הזמן אותם אנשים
ובנוסף חרא של מוזיקה
(איפה צח:D |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by warpedd_
זה לא הענין
כבר נמאס לראות אותם אנשים בכל מסיבה
כל המסיבות השרון האלה
תל יצחק, עמק, ניר אליהו
כל הזמן אותם אנשים
ובנוסף חרא של מוזיקה
(איפה צח:D |
תומר נכון??
שתדע לך שהאנשים שהיו בעמק והאנשים שהיו בתל יצחק יהיו גם היום שם..
אבל אני לא יהיה שם לי יש עקיצה קטנה היום בערב.. |
|
|
| MoSH_MaN |
רק שתיהיה לי בריא
:D
יאללה זזתי להתארגן |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by guetag
טוב אני בא לספארקס
רועי אני סומך עליך שצח ישים
dee dee - forever (megara vs dj lee rmx!!!!
ו lavva!!! |
אל תבנה על זה |
|
|
| MoSH_MaN |
אהה חזרתי עכשיו
ארז מאינפקטד משרום
דפק סט
יווו זה פשוט מדהים השירים שלהם |
|
|
| Sniper |
אךך אתם לא יודעים כמה אני מצטער שלא באתי למסיבה ברעננה...
איזה באסה בסוף הלכתי עם ההיא סתם ישבנו בבת קפה ואז חברות שלה משום מה באו
ואז ראתי כמה חברים ומה זה לא היה לי כוח להישאר עם חברות שלה הלכתי ישבתי איתם אחרי זה הלכנו לנרגל קצת למרות שאני לא נוגעע בנרגילהה אז סתם ישבנו בטיילת והם עישנו ואז חברים שלי היתקשרו ואמרו לי שאני יחזור לבית קפה חבר שלי הקפיץ אותי ואז ראיתי כמה ידידות שם וחברים אבל מסתבר שחברים שלי היו עם הבנות זוג שלהם אז נישארתי עם הידידות ואז חברה מהעבודה שלי לשעבר הגיעו לבית קפה אז נישארתי איתם קצת וחזרתי הביתה
קיצרר כל היום סיבובים סיבובים סיבובים
סרט גרמני ביותר!! עכשיו אני מצטער מאוד שלא באתי למסיבה
ד"א היה צח
.??? |
|
|
| warpedd_ |
אחי אין לך מה להתבאס
היה נפילה עצבנית
היה פשוט מפוצץ שמה
הגיעו איזה 1500 איש
למקום של 1300 מקסימום
רוב הערב היה סטייל בלקוני
אולי בסוף צח עלה אני לא נכנסתי ובאזה 3 הלכתי לאכול עם חברים בפיתוח
דר"א רועי נכנסת בסוף? |
|
|
| luckystrike |
גילי יא אפס היה ענק בחממה !!!
הייתי בטוח תבוא בסוף ...
באנו איזה 15 חבר'ה היה עננננק
איזה צחוקים חבל על הזמן !
וגילי - כבר סידרתי שיכניסו אותך בכניסה והכל ודיברתי
עם ההוא שאני מכיר ... איזה מעפנה !
לא משנה...
נ.ב רועי אם אתה רואה את זה תרים אליי טלפון |
|
|
| SiLvErSkY |
| quote: | Originally posted by luckystrike
נ.ב רועי אם אתה רואה את זה תרים אליי טלפון |
חחח.. אני חושב שאתה צריך להחליף את
אם ל- כש..
חח
:)
"רועי כשאתה רואה את זה תרים אלי טלפון"
יותר הגיוני
:P |
|
|
| oDrori |
היה די נפילה רצינית.... בסוף הסתבר שגם את הדיג'יי שניגן רוב הערב הכרתי, ממזויקה מיוחדת....
אין לי כח לכתוב על זה בגרוש... |
|
|
| MoSH_MaN |
לחצתי יד עם ארז!
ואני וחברים דיברנו איתו קצת!!! :D :D |
|
|
|
|