return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 [94] 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 94)
View this Thread in Original format
Sniper
טוב אז ככה היום זה היה אחד לילי שישי הכי מסריח שהיה לי בחיים
הלכתי למסיבה פרטית של חבר שלי ומפה לשם בהתחלה סתם מוזיקה שחורה ואז 70 ואז לאיודע מאיפה ניר גולדשלגר הפלצן הקטן הזה עלה ונתן קצת פרוגרסיב שהיה כמה קטעים שאהבתי דווקא אבל הרוב היה מסחר אחוש טוב כבר היה איזה 2 ככה בקטע של הפרוגרסיב ממש נהניתי וזה צחוקים בלאגנים והכי קטע שנפל על מישו הרמקול חהחהחה

טוב בערך ב 2 וחצי ככה החלטנו לזוז לבית הפנקיק למה אמרו לי שבקיוגה על הפנים. זזנו לבית הפנקיק עכשיו נסעתי עם האוטו שלי וניגמר לי הביטוח ככה ששכחתי לחדש אותו יום ראשון ישר מחדש טוב נסעתי בלי ביטוח גם לא היה לי כ"כ דלק והויזה לא היתה עליי טוב ואז איזה בן דוד של חבר שלי החליט שגם הוא בא והתחיל פשוט לשגע אותי עושה לי בוא יש דרך קיצור אני נוסע אחריו והבן זונה הזה חושב שזה מצחיק ניכנס לי לחורים יענתו מנסה לשגע אותי ניכנס לחורים באמא של סבתא שלו יודעת איפה זה טוב חטפתי עצבים כבר ונסעתי בדרך שלי עכשיו באוטו היו לי 2 בנות מכיתה י' ידידות שלי ועוד חבר קיצר פתאום אחת מתקשרת ומתחילה ליצעוק עלייי למה ברחתי לה והקטע שהיא לא רצתה לבוא חפיף טוב מפה לשם נסעתי עכשיו אם אתם מכירים תקטע שאתם בקריז כבר אז כל דבר מעצבן אותך??? אז ככה זה היה לי באותו רגע עכשיו החלפתי מהדיסק של יהל (החדש) לדיסק של צ'יל אהוט והן התחילו לזיין לי בשכל להחליף בלה בלה בלה חבר שלי היה מסטול והתחיל לעשות שטויות קיצררררררר בסוף חזרנו למסיבה ואז כבר כולם הלכו ואז מלאאא ידידות שלי התחילו לשגע אותי "קח אותי הביתה" בלהב בלה בלה טוב אז לקחתי את חבר שלי
פלוס 3 בנות מאחורה
ועוד 2 מקדימה קיצר מפה לשם אני מפחד מוות למה אני בלי ביטוח ועוד 7 אנשים באוטו קיצררר והם התחילו לזיין לי בשכלל!! ואז עוד יותר קריזההה
קיצר הורדתי כל אחד בבית עכשיו כללל האלה שלא לקחתי התחילו ליבכות לי למה אותם ולא אותי בלה בלה בלה קיצר הרגשתי מההה זה לא נוח טוב אז אמרתי סעממק אני מחזיר אותם הביתה והולך לישון ואזזזז פתאום מסתבר שכל אחד גר בחור אחר בנתניה אינעל העולם וגם ככה לא היה לי דלק ואז התחילו משום מה פה ושם מישטרות ובלאגןןן טוב למזלי אף מישטרה לא תפסה אותי הורדתי אותם בבית
עכשיו חבר שלי נירדם עד שהגעתי אליו הביתה הוא החליט לא להיתעורר ומההה זה עיצבן אותייייי קיצרררר
יום מסריח ביותר!!!!!


נ.ב מצטער רועי שלא היתקשרתי חבר שלי עידן ענה לך כי פשוט אני הייתי עסוק עם מישי וגם מזה לא יצא לי כלום אינעל הבוק

קיצר לילה מסריח ביותרררררר חזרתי עם עצבים מפה ועד להודעה חדשה!!!
ציון ללילה
-3\10
Triple-z
אתמול הייתי פעם ראשונה בחממה
פשש איזה מקום
היה מפוצץ, לפחות יחסית למה שאני רגיל
איזה כיף היה במיוחד אחרי כמה דרינקים :D

מישהו מפה עוד היה אתמול?
eXeTik
איזה קטלניייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
ייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי היה אתמול בסוהו... :eyes:
Trance man
הייתי בתל יצחק אתמול והיה לא משו...
היו שם הרבה בנות יחסית, אבל כולן סנוביות כאלו שתופסות מעצמן..איך אני שונא כאלו..
:disbelief
clubber@work
quote:
Originally posted by Trance man
הייתי בתל יצחק אתמול והיה לא משו...
היו שם הרבה בנות יחסית, אבל כולן סנוביות כאלו שתופסות מעצמן..איך אני שונא כאלו..
:disbelief


אחי מה נסגר איתך???
גם אני הייתי שם
וואלה כל פעם שאני יוצא למסיבות האלה אני רואה אחרי זה שחצי פורום היה בהם ואף אחד לא יודע ולא נפגשים
אולי בפעם הבאה נארגן איזה פגישה או משהו ?
DjNumShum
גם אני הייתי בתל יצחק היה סבבה
מלא כוסיות
המוסיקה מסריחה

כמו שצריך :)
clubber@work
quote:
Originally posted by DjNumShum
גם אני הייתי בתל יצחק היה סבבה
מלא כוסיות
המוסיקה מסריחה

כמו שצריך :)


דווקא כל פעם שאני הולך לשם אני מתבאס
מוזיקה חרא !!!!
חברים שלי גוררים אותי לשם בגלל השתיה חופשית!
ובד"כ אני מוציא רכב אז אני לא נהנה בכלל
מזל שיש שם קומבינות אז אני לפחות נכנס חינם...
MoSH_MaN
עודד מה אתה מהסנג'רים שלוקחים את כל הילדות הקטנות?
חחחח

הייתי אתמול במסיבה בפיתוח ליד אווזי של אחת מיוד היה לה יום הולדת

עכשיו בדוגרי אני מעדיף את המסיבות האלה בגלל:
קרובות לבית
אנשים שאני מכיר ולא ערסים
לא יקר

חבל שבדרך כלל המוזיקה לא משהו
אבל זה די שכונה אז אפשר להביא דיסק לתקליטן
אבל אתמול הוא היה מסריח במיוחד
איזה מיקסוס גרועעעעעעע
הוא היה עושה רצף של שירים
מתחיל עם ראפ
עובר ללאסגו והחרא הזה
עובר לטראנס בסדר או ישן מסרחי
חוזר לראפ וככה וככה
הבאנו לו דיסק עם loneliness
והבן זונה לא רצה לשים
אז ב4 וחצי שכבר נשבר לי כתבתי לו הודעה בפלא :
"אתה הומו"
שמרתי אותה והראתי לו אותה..
חחח הוא רצה לכתוב לי חזרה או משהו פשוט עשיתי זובי והלכתי

וצחחחחח
אולי אני יצליח לסדר לך למסיבה בפורים יום הולדת של אחד
אבל סעמק הוא כבר הזמין את הרזדינט של סטודיו 49
arik
אני הייתי בתל יצחק
כאילו חיכיתי בתור שעתיים
שמעתי את המוסיקה
והלכתי אם חברים לבורגוס

מה שאומר שחרא שם ופעם הבאה אני הולך לדיסקוטק שאני קובע לפי ההמלצות פה
Sniper
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
עודד מה אתה מהסנג'רים שלוקחים את כל הילדות הקטנות?


אתה מתכוון אלעד???
לא אחי אני לא סנג'ר פשוט יש לי ידידות מכיתה י ולא היה להם איך לחזור אז עשיתי להן טובה

Hell_Copter
אלעד אם זה מנחם אותך גם לי הערב התחיל על הפנים... אבל השתפרר בסוף דווקא

בהתחלה היינו אצל חבר שלי שהיה לו בית ריק
היינו שם ים אנשים ואיזה 20 מכוניות
אז ירדנו למטה והגיעו עוד אנשים עם מכוניות כולל תומר גם...
קיצר חסמנו שם את הכביש לאיזה שעה וניסינו לארגן כבר לנסוע לקיוג'ה המזדיין הזה...
בסוף אחרי הרבה סרטים החלטנו לשים זין על כל החארות שעיכבו אותנו ונסענו מכונית אחת.... ועוד חבר שלי הצטרף אלינו מאוחר יותר...
אז היינו 5 אנשים ושתי מכוניות
קיצר הסתבכנו עם הפניות והכל... והגענו גם לחדרה בין היתר... עיר מגעילה לגמרי
והכל בגלל שאמרו לחבר שלי שהקיוג'ה זה במקום אחר בכלל!!
קיצר נמאס לנו אז חזרנו לרעננה... שם חבר שלי נסע לאחת ועברנו מהאוטו שלו לאוטו של השני...
אז פגשנו כמה חברים שלנו ואז חבר שלי עושה אם יש לך דם עכשיו אנחנו נוסעים ליטבתה בעיר בתל אביב ומורידים וופל בלגי ככה משהו בסט
אמרנו יאללה נלך
אז אמרתי שאם אנחנו כבר בתל אביב אז נסע לקווינס... יש לי שם קומבינות מהשמירה והכל אז אפשר לנצל את זה..
קיצר הגענו לקווינס אני מדבר שם עם כמה אנשים ולא מוצא את הבנאדם שאני אמור למצוא
אז אני מתקשר כזה לבוס שלי והוא אומר לי מי יש שם
קיצר... מביא לו לדבר עם הזה שעומד בכניסה...
ההוא מדבר מכניס אותי חינם...
עכשיו אני עושה לו שידאג גם לחברים שלי... ובא אחד אחר עושה לי סגרו קופות הם לא יכולים להכנס
באתי דיברתי עם הזה שעומד בכניסה ואחרי שהממונים עליו הלכו הוא עושה לי כזה תביא את חברים שלך מהר... הכניס גם אותם חינם בסוף... פנאן לגמרי
היינו איזה שעתיים ככה במסיבה עד 5 ואז רצינו לנסוע ליטבתה בעיר...
אבל הסתבכנו שם עם פניה אחת ואיכשהו הגענו לבת ים
ומשם סרטים ערביים לגמרי... שכולל גם ביקור ביפו והכל...
בסוף הגענו גם לים ביפו אבל בכיוון ההפוך... אז שאלנו איזה ערבי והוא כיוון אותנו בדיוק לאן שהיינו צריכים
כנראה שלא כל הערבים זונות אחרי הכל :)
שהגענו היה כבר סגור... אז פשוט נסענו כבר הביתה...
בחזרה בהרצליה ליד הקניון עומד לידינו איזה ג'יפ כזה של קאיה ואני קולט אחת מוכרת לי
אני עושה לחברים שלי אלה מרעננה
עכשיו ההיא שנהגה הרביצה כמו מטורפת
חבר שלי התעורר והרביץ גם!! רדפנו אחריהן
אז הן נכנסו בפנייה לרעננה ואנחנו עושים להם טריקים לבוא להם מרחוב אחר יותר מהר
פעם ראשונה לא הצליח ופעם שניה הצליח כמו מלך... עברנו לידן וחבר שלי עשה להן זין... ואז ען עקפו אותנו עוד פעם
משהו מטורף איך שהיא נהגה... הדליקה אותי לגמרי!!!!!
נגנבתי ממנה!!
luckystrike
quote:
Originally posted by Triple-z
אתמול הייתי פעם ראשונה בחממה
פשש איזה מקום
היה מפוצץ, לפחות יחסית למה שאני רגיל
איזה כיף היה במיוחד אחרי כמה דרינקים :D

מישהו מפה עוד היה אתמול?

אני הייתי בחממה כרגיל
:)

כבר כולם מכירים אותנו שם אפילו בסלקציה וזה אשכרה
דיי מפדח ... חובה כבר למצוא מקום חדש !

קיצר הגענו לחממה - היה מטורף !!!
שתיתי באקט אחד עם חבר ואח"כ יותר מאוחר עוד 5 טקילות
...

אני לא זוכר יותר מדי אבל אחי אם ראית מישהוא עם כיפה עקומה על הראש
זה היה אני ! חבר שלי מצא שם כיפה לבנה כזאת של בר-מצווה
והייתי כזה שיכור שחיברתי אותה על הצד של הראש עקום
כזה והתחלתי להתשגע שם !
היה עננננננק

היו הרבה מהיחידה שלי - נראה לי עשיתי לעצמי קצת פאדיחות עם הכיפה הזאת!
אבל היה עננננק

רועי סורי על כל הענין אתמול !
למה לא דיברת עם אסף לפני זה ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 [94] 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement