return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 [100] 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 100)
View this Thread in Original format
Sniper
אךך לי היה לילה ארוך במיוחד ב9 וחצי נסעתי לחבר ישבנו על נרגילה בפנאניות עד שעוד חבר הגיע עם חברה שלו ישבנו עוד קצת צחקנו ראינו סרט ואז הם הלכו ב 11 וחצי אחותו של חבר שלי ביקשה שניקח אותה לכפר יונה נסענו לכפריונה ישבנו קצת וזהה ואז חזרנו הביתה ואז החבר ההוא שבא עם החברה שלו חזר לבד ואז הלכנו סתם לבית קפה ישבנו קצת שתינו קפה ומשם זזנו לאכול משו בינתיים הצטרף עוד חבר אכלנו ארבעתנו ואז החבר ה3 (זה עם החברה) נסע לווינסטון (לייד תל יצחק) לשבת עם ידידה שלו שם אז אחותו של החבר שלי ביקשה שנבוא לקחת אותה נסענו לכפר יונה לקחנו אותה ואז סתם היא באה עם חברה אז היינו עם אוטו אחד וסתם החלטנו לקפוץ לחבר שלנו שבתל יצחק לבקר אותו שם ולראות תמצב שם.. סבבה וכן חבר שלי זה שבאתי אליו לקח תאוטו של חבר שלנו זה שהיה בתל יצחק ולקח את אחותו וחברה שלה הביתה משם אני וחבר שלי (זה שהצטרף באמצע) נסענו לרמת פולג לשבת שם קצת עם הח'ברה לא היה כיף אז נסענו ליוטבתה בעיר עם כמה ידידות מהרצליה, כפר שמירהו ישבנו בפאנניות על עוד כוס קפה וזה ואז נסענו לחבר כולנו שכונה רצינית ישבנו קצת ואז כל אחד חזר לביתו הקט והינה אני רושם פה תפוסט הזה
:]]]

ראשון בחממה!!!!!
eXeTik
quote:
Originally posted by warpedd_
חחחח פלינר מלך הממוסחרים


כן אה... :)
שמעו, כשאתם סוגרים שבועיים בבסיס כל מסיבה הולכת!

לא שזה משנה עכשיו למה בסוף נרדמתי ולא הצלחתי להתעורר מרוב עייפות :whip:
Trance man
הייתי בדום אתמול, היה סוף!
היה פחות גייז לדעתי משבוע שעבר..
:)
היינו 3 בנים ובת אחת, ובכניסה בקושי הכניסו את הבחורה שהייתה איתנו..הסלקטור עושה לנו: "טוב זה חד-פעמי אבל פעם הבאה אל תבואו עם בנות"..ושתבינו הבחורה הזאת היא כוסית חבל על הזמן!
:haha:

הגעתי בסוף של הסט של ויק הוא עוד פעם סגר עם
Christina Aguilera - Beautiful (Peter Rauhofer Mix)

ואז עלה
DJ RENE FROM AMSTERDAM!!!:D
הביא סט ממש מוזר..עירבב טקנו עם טריבל ועם כל מיני סוגים של האוס וקלאסיקות כמו
Underworld - Born Slippy (הקטע הזה בסאונד של הדום = אורגזמה!!!) :D
Der Dritte Raum - Hale Bopp

והוא גם שם את
Moguai - U Know Y
שזה קטע ממש זוועתי ומשום מה נהנתי לרקוד אותו..
:conf:

טוב אני חוזר לישון... :p
clubber@work
טוב אז אחרי שלא מצאנו לאן לצאת
ומחסור ברכבים
נסענו לסמסרה בהרצליה...
היה תור ענק ולא היה נראה שניכנס
מזל שחבר שלי בא עם חברה שלו והיא "שיכנעה" את מי שמכניס שישים אותנו ראשונים ברשימה למרות שהגענו הרגע
קיצר היה מצחיק
שתיתי הרבה בירה והגעתי למסקנה שאני מעדיף בהירות על כהות
וזהו
למרות שהתבאסתי שלא יצאנו למסיבה בסוף אז אם מישהו היתה באיזה מסיבה והיא היתה גרועה - אנא שתף!
Trance man
quote:
Originally posted by clubber@work
טוב אז אחרי שלא מצאנו לאן לצאת
ומחסור ברכבים
נסענו לסמסרה בהרצליה...
היה תור ענק ולא היה נראה שניכנס
מזל שחבר שלי בא עם חברה שלו והיא "שיכנעה" את מי שמכניס שישים אותנו ראשונים ברשימה למרות שהגענו הרגע
קיצר היה מצחיק
שתיתי הרבה בירה והגעתי למסקנה שאני מעדיף בהירות על כהות
וזהו
למרות שהתבאסתי שלא יצאנו למסיבה בסוף אז אם מישהו היתה באיזה מסיבה והיא היתה גרועה - אנא שתף!


אחי..אתה עוד מעט מיתגייס! איך הפסדת ככה יום שישי!?
סתם, בקטנה!:D :D
תראה יש כזה ט'רד "יום שישי מסריח" זה יכול לשפר לך את ההרגשה ;)

איזה צחוקים, 2 חברים שלי היו אתמול במטרוק..בחורה אחת מצצה לאחד והוא צילם אותה מוצצת לו וצילם אותה בכל מיני פוזות כשהם היו בשירותים..אחרי זה החבר השני הלך אליה, וקיבל ממנה מציצה.. ולא, היא לא הייתה שיכורה..פשוט שרמוטה! :D
clubber@work
quote:
Originally posted by Trance man
אחי..אתה עוד מעט מיתגייס! איך הפסדת ככה יום שישי!?
סתם, בקטנה!:D :D
תראה יש כזה ט'רד "יום שישי מסריח" זה יכול לשפר לך את ההרגשה ;)

איזה צחוקים, 2 חברים שלי היו אתמול במטרוק..בחורה אחת מצצה לאחד והוא צילם אותה מוצצת לו וצילם אותה בכל מיני פוזות כשהם היו בשירותים..אחרי זה החבר השני הלך אליה, וקיבל ממנה מציצה.. ולא, היא לא הייתה שיכורה..פשוט שרמוטה! :D


אני לא יודע מה איתך..
אבל אני שבת הבאה במטרוק :D :D :D
וואלה שבת הבאה - שבת אחרונה באזרחות...

מישהו יוצא היום לאן שהוא????
Hell_Copter
quote:
Originally posted by clubber@work
מישהו יוצא היום לאן שהוא????


היה ערב ארוך... נספר בהזדמנות...
ואז היינו בנמל ואמרנו וואלה התקשרו אליי מהדום שיש לי וי איי פי וגם לחבר שלי... אז בואו נסע לדום
אז שתי מכוניות היינו בדרך לדום ואז בדרך תוך כדי נסיעה דיברנו עם כמה בנות ואז ישבנו איתן ואז חברים שלי השאירו אותי לבד עם אחת מהן ויהיה המשך לזה בקרוב ;)
היה קטע מגניב שחבר שלי כזה עושה לה הנה הפלאפון שלו ולוקח את הפלאפון שלי ונותן לה
שנעצור פעם הבאה תחזירי לו את הפלאפון.. אם את רוצה שימי שם את המספר שלך
והיא שמה... ואז עצרנו וישבנו וידה ידה ידה נראה מה יקרה :)
warpedd_
מה שווה מסיבה של הסוהו???
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
מה שווה מסיבה של הסוהו???


אני כבר אמרתי לך מה אני חושב על זה...
אתה צריך לעשות את השיקולים שלך כבר
ואני יגיד לך עוד פעם
יום שני יש חטיבות בתל יצחק!! לא היום!!
Sniper
יואווו אני הכי מבואס בארץ!!!
היום כל המסיבותתתת הכללללללללללללללללללללל
כיתות י' חופשיייייייייייי
בחממה\תל יצחק\ מוב

פאקקקק איזה סרטים אניעל ראבאק..
הם מתכוונים לבוא בכמויות מסחריות

Sniper
איזה יום שהתחיל טוב ניהיה חראאא ואז עוד פעם טוב
חחח

בבוקר היה תקרנבל פורים שזה היה הצלחה שלי וזה..:]
אחרי זה היה בעיות עם האוטו סרטים אחושש אמרתי שאני יוציא אוטו אבל הבעיה היתה שמרוב שהייתי עייף אמא שלי פחדה שאני יצא עם האוטו אז הקשבתי לה כי בדוגרי היא צודקת אני ממש עייף, והקטע ששתי חברים בנו עליי
וקיצררר בלאגנייייםםםםם ובול שיט ועכשיו הכל היסתדר חבר שלי לוקח אותי ועוד חבר וזההוו שתיהההה היום לתפוס ראששש:]]

ח-מ-מ-ה!!!!:]
clubber@work
quote:
Originally posted by Sniper
איזה יום שהתחיל טוב ניהיה חראאא ואז עוד פעם טוב
חחח

בבוקר היה תקרנבל פורים שזה היה הצלחה שלי וזה..:]
אחרי זה היה בעיות עם האוטו סרטים אחושש אמרתי שאני יוציא אוטו אבל


תאמין לי חיים יפים יש לך בקרנבל חבל ששנותנים לילדים לא קשורים להידחף לשם
:D :D :D

ואוטו ליגה דרך הגב....

קיצר אני נשאר היום בבית - מחר בעזרת השם KU
נשמע את פייאט (או משהו כזה) נראה לי יהיה ליגה
רק שלא יהיו בלאגנים בכניסה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 [100] 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement