| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הייתי אתמול בדום... הייתה מסיבה פשוט שיא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
קודם כל חשוב לציין שזאת הייתה מסיבה של 18 פלוס ולא רק שלא עשו לי בעיות גם נכנסתי בוי איי פי לשם :D
הייתה מוזיקה פשוט מדהימה...
עידן גוטמן הפציץ את המקום לגמרי... ועל זה הוא מקבל הרבה קרדיט אצלי... הוא פתח את הסט שלו עם
sunblind - believe (nu nrg mix)
אחד הטראקים הכי מדהימים שיש... חשבתי שאני גומר שם!!!!!!!!!
והמשיך עם פול להיטים כמו
cosmic gate - the wave
god music (original)
hands up
diving (cosmic gate remix)
ועוד רבים וטובים
גם רונן לביא לא יצא פראייר וגם הוא הרים את המסיבה לשמיים
לא היה טראק אחד גרוע שם... והסאונד והתאורה שם כל כך מדהימים שאפילו פרוגרסיב נשמע מצוין כל כך... אפילו הלטינוס ששמו בסוף נשמע יחסית בסדר עם הבאסים המפוצצים...
ובשביל טוקסיק... הוא שם את
darude - feel the beat (robbie riverra remix)
אני יודע שאתה אוהב את זה :D
בקיצור אחד המסיבות הטובות שהייתי בחיים שלי... אבל לא אוכלת את המסיבות שהיו בטי אל וי שאני הייתי |
התלהבת אהה לא היה כזה משהו....מפוצץ בילדים קטנים
מסיבה של חיילים איך בכלל נכנסת....
נכנסתי ב30 שקל אבל הלכתי ב2 בערך למה יום ראשון בבוקר נסעתי לבסיס...
אהה אגב והיום סיימתי טירונות !!!!!!!!!!!!! וקיבלנו אפטר אז אני בבית |
|
|