|
מסיבות ..... כנסו (pg. 60)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| מי יוצא לדום ביום רביעי? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אני הולך על הרימיקס של טיאסטו |
איך לא.. סוף העולם ימינה
הוא שוחרר כבר? |
|
|
| Shahar |
וואי איזה זין
אני מת שיצא זה ה-רמיקס.. |
|
|
| yahel222 |
טוב תתפלאו אבל יש כזה דבר שנקרא
madonna - die another day (ofer nissim remix)
ומורן אתה בא לטיאלוי? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by yahel222
ומורן אתה בא לטיאלוי? |
עדיין לא יודע אחי |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by yahel222
טוב תתפלאו אבל יש כזה דבר שנקרא
madonna - die another day (ofer nissim remix)
ומורן אתה בא לטיאלוי? |
יש לך?
אני חייב :) |
|
|
| eyald |
הרגע חזרתי מה טי אל וי
אסטריד די אכזבה אותי
מלא קומרשל ורק אהבתי את
01-system_f-solstice-promo_vinyl-pow.mp3
שהיה ממש לא רע
והיא גם די מכוערת במציאות
בסהכ הייתי נותן לה 6+ על ההופעה |
|
|
| Sniper |
אני חזרתי הרגע מניר אליהו שלא ידעתי שקוראים לו
הזברה..
מקום בן זונהה רק ששעה לקח לי לימצוא אותו עשינו עיקופים שעותת
ממממ זהו היה מוזיקה נחמדת מינוסס אנשים יפים!! פול כוסיותתת
מממ קיבנתי איזה 4 הנחות לח'ברההה והייתי המום שהיו פולל מהשיכבה שלי
בקיצר אני נותן למסיבה
6/10 |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by eyald
הרגע חזרתי מה טי אל וי
אסטריד די אכזבה אותי
מלא קומרשל ורק אהבתי את
01-system_f-solstice-promo_vinyl-pow.mp3
שהיה ממש לא רע
והיא גם די מכוערת במציאות
בסהכ הייתי נותן לה 6+ על ההופעה |
Dj Astrid מלכה!!!
מזמן לא נהנתי ככה במסיבה, קודם כל פווווווווווווווווווול כוסיות, ובקשר למוזיקה- אסטריד לא הפסיקה להפציץ, מה שכן היה דחוס ר-צ-ח בהתחלה, אבל לאט לאט התרוקן והיה פשוט ס-ו-ף!
היא התחילה שקט עם
junle of mirror
וסיימה איך לא...
Re-worx- Strange world 2002
חשבתי אני מת!!!! :eyes: :eyes: :eyes:
9/10
למסיבה הזאת!
היה שם איזה טראק באמצע שהקפיץ לי את החיים, חשבתי אני מת... אקיצר אני בא לעמדה שלה, דופק לה על הזכוכית ושולח לה נשיקה
היא דופקת לי וואחד חיוך ומדביקה לי נשיקה על הזכוכית :p |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by eXeTik
Dj Astrid מלכה!!!
מזמן לא נהנתי ככה במסיבה, קודם כל פווווווווווווווווווול כוסיות, ובקשר למוזיקה- אסטריד לא הפסיקה להפציץ, מה שכן היה דחוס ר-צ-ח בהתחלה, אבל לאט לאט התרוקן והיה פשוט ס-ו-ף!
היא התחילה שקט עם
junle of mirror
וסיימה איך לא...
Re-worx- Strange world 2002
חשבתי אני מת!!!! :eyes: :eyes: :eyes:
9/10
למסיבה הזאת!
היה שם איזה טראק באמצע שהקפיץ לי את החיים, חשבתי אני מת... אקיצר אני בא לעמדה שלה, דופק לה על הזכוכית ושולח לה נשיקה
היא דופקת לי וואחד חיוך ומדביקה לי נשיקה על הזכוכית :p |
בואנה אסטריד השמינה אחושילינגגגגגגגגגג
תמונה אחרונה שראיתי אותה היא הייתה כזאת כוסיתתתת
מה קורה פה
!@#*)!#@*
:nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by eXeTik
Dj Astrid מלכה!!!
מזמן לא נהנתי ככה במסיבה, קודם כל פווווווווווווווווווול כוסיות, ובקשר למוזיקה- אסטריד לא הפסיקה להפציץ, מה שכן היה דחוס ר-צ-ח בהתחלה, אבל לאט לאט התרוקן והיה פשוט ס-ו-ף!
היא התחילה שקט עם
junle of mirror
וסיימה איך לא...
Re-worx- Strange world 2002
חשבתי אני מת!!!! :eyes: :eyes: :eyes:
9/10
למסיבה הזאת!
היה שם איזה טראק באמצע שהקפיץ לי את החיים, חשבתי אני מת... אקיצר אני בא לעמדה שלה, דופק לה על הזכוכית ושולח לה נשיקה
היא דופקת לי וואחד חיוך ומדביקה לי נשיקה על הזכוכית :p |
ומי אמר לך1!?!?!?!
רואהההההההההההההההההה
ידעתי שהיא תותחית
מזל ששיכנעתי אותך
וטוב שננת לי השראה להיום!
כי היום אסטריד שובבבבבבבבבבבבבבבבבב!!! |
|
|
|
|