return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 [138] 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 138)
View this Thread in Original format
DjNumShum
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אההה אתמול הייתי בצוף על המים בפעם השניה ברציפות..
פעם שעברה היה לנו קומבינה עם היחצן כדי להכנס..
הפעם לא היה לנו כלום אז הלכנו לשם כדי לראות אם נצליח לדפוק את המערכת ולהכנס למועדון הנאצי ביותר בארץ!!!:D

היינו שני מכוניות..
הסלקטור בכניסה של המכוניות שואל אותנו מאיפה אנחנו - אומרים לו אנחנו מקיבוץ חופית.. (משם כאילו באים אנשים "איכותיים" כנראה)
טוב הוא שם לנו על השמשה נייר כתום..
כולנו בלחץ "מה זה נייר כתום מה זה נייר כתום"!
נייר כתום זה אומר שנכנסנו! איזה כיף!
עכשיו הבעיה היא שהמכונית השניה לא נכנסה משום מה..טוב אז יצאנו במבצע להציל את החברים שלא נכנסו, לקחנו עוד נייר כתום מאחת המכוניות ויצאנו החוצה, החלפנו נהג והבאנו לו נייר כתום..
עכשיו עוד פעם עברנו את הסלקציה של המכוניות..
אבל עוד פעם האוטו השני לא עבר, איזה מאבטח רוסי הורה לנהג לפרסס!
טוב אז אחרי 5 דקות הוא בא מהצד השני ונכנס ושם את הנייר הכתום..

עכשיו יש את הכניסה המסובכת יותר..
להדחף בין 100 אנשים ולשכנע את הסלקטור להכניס דווקא אותך..
טוב בסופו של דבר אחרי חצי שעה בחוץ. ואחרי שהוציאו חבר אחד שלי החוצה לגמרי והוא הצליח להכנס עוד פעם נכנסנו..!!
שילמנו 55 שח..
מה אני יגיד זאת הייתה אחרי הכל..סתם עוד מסיבת חיילים מסריחה...:stongue:

אההה השבוע הולך להיות שבוע בן זונה..יום שני הופעה של משינה ויום חמישי ושישי מצעד האהבה..!:haha:


למההה
גם אני הייתי שם היה סבבה
אין מה לעשות למרות הסלקציה המסריחה הזאת אלה מסיבות הכי טובות
לא תמצא שם ערס אחד
ויש יחס יפה בין בנים לבנות
אחד הדברים הגרועים שם זה דיגיי ג'סי
Q-PiXeL
מי היה היום בניצנים?

אסטריד תותחית!!
ניגנה אפליפטינג טהור

לאקי לו וסהר ז. משעממים רצחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חבל שהיה צריך לחכות עד 2 כדי שאסטריד תעלה
:rolleyes:
כבר לא היה לי כח לרקוד....
oDrori
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
מי היה היום בניצנים?

אסטריד תותחית!!
ניגנה אפליפטינג טהור

לאקי לו וסהר ז. משעממים רצחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חבל שהיה צריך לחכות עד 2 כדי שאסטריד תעלה
:rolleyes:
כבר לא היה לי כח לרקוד....


אהההההההההההההההההההההההההההההההה פרט מה היא ניגנה!!!!!!!!!!


...


בבקשה
:p
Q-PiXeL
הממ... לא זהיתי הרבה דברים
וגם שמעתי בעקרון רק תשעה הראשונה שלה

דברים שאני כן זוכר:
איזשהי גירסה ל
Clocks
בלי מילים

As the rush comes
בגירסה שלא זהיתי....
יצאה איזשהי גירסת אפליפטינג בזמן האחרון?

Donald & Giles - Weekender Wonder

עלוב שזה כל מה שאני זיהיתי/זוכר
:p
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
As the rush comes
בגירסה שלא זהיתי....
יצאה איזשהי גירסת אפליפטינג בזמן האחרון?


הרמיקס של ארמין ואן ביורן כאילו דהההה!! :D

אין על הקאסטל שבסקור
6 לילות רצוף היינו שם!!!
YuVaL
quote:
Originally posted by oDrori
אהההההההההההההההההההההההההההההההה פרט מה היא ניגנה!!!!!!!!!!


...


בבקשה
:p


היא ניגנה גם
4 Strings - Let It Rain
Skin - Faithfullness (DJ Tiesto Mix)
Fingers Burnt - Lego Land (Vocal Mix)
Ron Van Buuren - Timeless (Ron Van Buuren Remix)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by YuVaL
Ron Van Buuren - Timeless (Ron Van Buuren Remix)


הוא לא אח של ארמין גבר... :rolleyes:

01-ron_van_den_beuken-timeless__ron_van_den_beuken_remix-tgx
YuVaL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
הוא לא אח של ארמין גבר... :rolleyes:

01-ron_van_den_beuken-timeless__ron_van_den_beuken_remix-tgx


חפיף
סיים שיט
warpedd_
במקרה ראיתי את זה
יום שישי בדום
מיסיה הלסלוט מגיע לבקר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
במקרה ראיתי את זה
יום שישי בדום
מיסיה הלסלוט מגיע לבקר


לפי מה שהבנתי הוא כבר היה ביום שישי
מקס גראהם ביום שישי הזה פה

וחבר'ה...
תשריינו את התאריך 21 בנובמבר 2003
מרקו וי מגיע לקו מילניום

YuVaL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לפי מה שהבנתי הוא כבר היה ביום שישי
מקס גראהם ביום שישי הזה פה

וחבר'ה...
תשריינו את התאריך 21 בנובמבר 2003
מרקו וי מגיע לקו מילניום


כן בטח ל200+
Hell_Copter
quote:
Originally posted by YuVaL
כן בטח ל200+


כרגיל 22 פלוס כנראה
אבל יש מצב שאני יוכל להתקמבן פנימה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 [138] 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement