| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אההה אתמול הייתי בצוף על המים בפעם השניה ברציפות..
פעם שעברה היה לנו קומבינה עם היחצן כדי להכנס..
הפעם לא היה לנו כלום אז הלכנו לשם כדי לראות אם נצליח לדפוק את המערכת ולהכנס למועדון הנאצי ביותר בארץ!!!:D
היינו שני מכוניות..
הסלקטור בכניסה של המכוניות שואל אותנו מאיפה אנחנו - אומרים לו אנחנו מקיבוץ חופית.. (משם כאילו באים אנשים "איכותיים" כנראה)
טוב הוא שם לנו על השמשה נייר כתום..
כולנו בלחץ "מה זה נייר כתום מה זה נייר כתום"!
נייר כתום זה אומר שנכנסנו! איזה כיף!
עכשיו הבעיה היא שהמכונית השניה לא נכנסה משום מה..טוב אז יצאנו במבצע להציל את החברים שלא נכנסו, לקחנו עוד נייר כתום מאחת המכוניות ויצאנו החוצה, החלפנו נהג והבאנו לו נייר כתום..
עכשיו עוד פעם עברנו את הסלקציה של המכוניות..
אבל עוד פעם האוטו השני לא עבר, איזה מאבטח רוסי הורה לנהג לפרסס!
טוב אז אחרי 5 דקות הוא בא מהצד השני ונכנס ושם את הנייר הכתום..
עכשיו יש את הכניסה המסובכת יותר..
להדחף בין 100 אנשים ולשכנע את הסלקטור להכניס דווקא אותך..
טוב בסופו של דבר אחרי חצי שעה בחוץ. ואחרי שהוציאו חבר אחד שלי החוצה לגמרי והוא הצליח להכנס עוד פעם נכנסנו..!!
שילמנו 55 שח..
מה אני יגיד זאת הייתה אחרי הכל..סתם עוד מסיבת חיילים מסריחה...:stongue:
אההה השבוע הולך להיות שבוע בן זונה..יום שני הופעה של משינה ויום חמישי ושישי מצעד האהבה..!:haha: |
למההה
גם אני הייתי שם היה סבבה
אין מה לעשות למרות הסלקציה המסריחה הזאת אלה מסיבות הכי טובות
לא תמצא שם ערס אחד
ויש יחס יפה בין בנים לבנות
אחד הדברים הגרועים שם זה דיגיי ג'סי |
|
|