| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
רועי באמא שלי אתה מאכזה כל שבוע יש לי תקוות ואתה לא שם ...
יאללה נשתמע - אני אחרי 12 טקילות ואני רואה כפול !
היה פשוט ענננננננננננננננק !
C YA DONT WANNA BE YA ...
טה טה טה טה טה |
איך בדיוק אני יגיע לשם אחי?
אני ילך לבד?!
חברים שלי לא רוצים ללכת לשם... הם מעדיפים את העמק 51 מה לעשות
אתמול הייתי סתם בפיתוח כי בגורילה היה נראה לי מסיבה על הפנים
ואז חזרנו לגורילה ונכנסנו חינם לאיזה שעה... מקום כל כך מסריח!!!!
זה הלה פניאטה ברעננה למי שמכיר...
מזל שלא שילמתי על החרא הזה |
|
|