|
מסיבות ..... כנסו (pg. 157)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| הייתי בקרנף העזוב, שנמצא באיזור תל יצחק חחח |
|
|
| DjNumShum |
וואללה באנו 3 בנים באוטו לחממה והכניסו אותנו
לך תבין איך
תאמינו לי שווה את הסלקציה
כל הבנים חנונים
ים בנות
מקום יפה וגדול
ומוסיקה סבבה |
|
|
| DjChook |
הייתי מת ליסוע לחממה.. בחיים לא יכניסו אותי
(יליד 85) |
|
|
| warpedd_ |
מסיבה יום חמישי בקו..
משהו יודע פרטים??
ד"א איפה זה בכלל |
|
|
| DjChook |
קו = קו מילניום ?
ת"א... |
|
|
| Sniper |
אני לא יוצא לשום מקום השבוע, סבתא שלי ניפטרה אתמול..
ואני ממש ממש מרגיש לא נוח לצאת.. אני בטח סתם ישב בבית ויעשה מרתון סרטים במחשב.
בכל אופן מי שרוצה כניסה מוזלת לקטע
שידבר איתי |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by warpedd_
מסיבה יום חמישי בקו..
משהו יודע פרטים??
ד"א איפה זה בכלל |
זה בסלמה בת"א
מוזיקה להיטים(אלא מה)
אנשים בסדר ואין שתיה חינם...
חוץ מזה אין מה להוסיף |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
וואללה באנו 3 בנים באוטו לחממה והכניסו אותנו
לך תבין איך
תאמינו לי שווה את הסלקציה
כל הבנים חנונים
|
היה שם מסיבת סיום קורס של מש"קי מודיעין...זה מסביר את זה אני חושב :D |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
היה שם מסיבת סיום קורס של מש"קי מודיעין...זה מסביר את זה אני חושב :D |
לא קשור- זה הקהל הקבוע שם
כמה שאתה נראה יותר ילד טוב תכנס ביותר קלות |
|
|
| Hell_Copter |
אני ממליץ לכם ללכת לימי חמישי בתכלת מי שיכול!!
זה אותו ליין חיילים שהייתי עובד בו אז
אחלה מסיבות עם שתייה חינם... פעם זה היה וודקה רד בול כל הזמן |
|
|
| DjChook |
| וואלה היום יצא לי לדבר עם ידידה מי"ב שאמרה שהיא הייתה אתמול בתכלת והיא אמרה שהיה מגעיל :/ |
|
|
|
|