return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 [232] 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 232)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אחי לא זרמתי איתו השתמשתי בכינויים התמוהים שלו כציניות טהורה...


בושה שאנשים שקוראים לעצמם "יוצרי מוזיקה אלקטרונית" לא יודעים את השמות של הסגנונות האלה
ועוד מעזים לעשות פוזות ולהשתמש בשמות האלה..פחח
DjChook
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON



מזל טוב


ויגאל / שחר, בבקשה להמנע מקשקושים על סגנונות בטרד' הזה

הוא סטיקי עם מטרה (נראה לי)
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
מזל טוב


ויגאל / שחר, בבקשה להמנע מקשקושים על סגנונות בטרד' הזה

הוא סטיקי עם מטרה (נראה לי)


מסכים אבל אם כבר מדברים על קישקושים ועוד בפורום של מוזיקה אלקטרונית אז המילה קישקוש מדברת אל בנאדם שקורא לאפליפטינג טראנס יורו דאנס אז ניסינו להסביר לו את הטעות המרה והמוזרה שלו
-CosmicFire-
מישהו פה הולך לליין רביעי פאודר?!?!?!?!


שבוע הבא ביום שלישי ב30 במקום ברביעי

אני כל שבוע שם מישהו ממכם יהיה שבוע הבא?
Shahar
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
מישהו פה הולך לליין רביעי פאודר?!?!?!?!


שבוע הבא ביום שלישי ב30 במקום ברביעי

אני כל שבוע שם מישהו ממכם יהיה שבוע הבא?


ידידה שלי כל החיים שם ביום רביעי אולי אני יבוא איתה השבוע כי זה הרביעי האחרון של החופש
DjChook
חברה שלי הולכת לשם
LOL :)

בכל מקרה, לי יקח עוד כמה חודשים לפני שאני אחזור לרקוד
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
מישהו פה הולך לליין רביעי פאודר?!?!?!?!


שבוע הבא ביום שלישי ב30 במקום ברביעי

אני כל שבוע שם מישהו ממכם יהיה שבוע הבא?


מה זה מסיבת מוזיקה שחורה עם מיטב להיטי נלי וסנופ דוגי דוג מ1998?
אם כן, לא תודה אחי......
Shahar
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
מה זה מסיבת מוזיקה שחורה עם מיטב להיטי נלי וסנופ דוגי דוג מ1998?
אם כן, לא תודה אחי......


כן קלעת :D
להיטים קורעי רחבות
Q-PiXeL
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
מישהו פה הולך לליין רביעי פאודר?!?!?!?!


שבוע הבא ביום שלישי ב30 במקום ברביעי

אני כל שבוע שם מישהו ממכם יהיה שבוע הבא?


יצא לי לעבור שמה ביום רביעי האחרון
(הבעלים היה חייב לנו כסף) :p
דיי מפחיד שמה חחח
:nervous:

היה שמה הופעה של ניקה והנרי
היא נראת טוב בתמונות, עד שראיתי אותה במציאות וגיליתי שהיא (הוא) הייתה (היה) גבר
:conf:
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Q-PiXeL


היה שמה הופעה של ניקה והנרי
היא נראת טוב בתמונות, עד שראיתי אותה במציאות וגיליתי שהיא (הוא) הייתה (היה) גבר
:conf:


חחח יש לה גוף כזה מעוותתת
מישהו יהיה שם היום!?

Sm0keMachine
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
חחח יש לה גוף כזה מעוותתת
מישהו יהיה שם היום!?


אני יהיה ב
VELVET
היום
שם תתנגן מוזיקה קצת יותר איכותית... :rolleyes:
Shahar
קיצור ההתלבטות אתמול היה בין ללכת לצוף על המים או לידידה עם בית ריק בחולון שהזמינה מלא חברות
בסוף החלטנו ללכת לצוף
נסענו 3 חברים כי חבר אחד רצה לפגוש מישהי מהקורס פיקוד שלו
ידענו מראש שיש בעיות בכניסה אז התארגנו מראש
הבאתי לי ולחבר שלי באוטו 2 חולצות ענקיות כאלה של שחקני טניס
ומשקפי ראיה חח

כולנו ניסינו בהתחלה להכנס לבושים נורמלי..
בכניסה הורדתי תשרשרת והעגיל ושמתי בארנק
חבר אחד אצלנו אשכנזי אז ישר היחצנים קראו לו להחתים אותו ושאלו מי החברים שלו
הוא הראה להם אותנו אז אמרו לו טוב לא משנה אחר כך..
קיצור נכנסנו מהכניסה של הבנים וראינו את הרוב לבושים כמו קיבוצניקים..
ניסנו לעמוד בסלקציה ושוב קראו לחבר שלי האשכנזי שאלו אותו מי חברים שלו והוא הראה להם אותי ואת חבר שלי ולא הכניסו אותנו

בדרך ראינו חברים שלנו שאמרו לנו שלא באנו כמו שצריך ואסור לבוא ככה ובלה בלה בלה
הלכנו לאוטו החלפנו בגדים וניסינו שוב לקבל חתימות
שוב רצו להחתים רק את חבר שלי האשכנזי

ואז ראינו עוד כמה אשכנזים מהביצפר שגם להם עשו בעיות
קיצור החלטנו להחליף בגדים
הלכנו לאוטו החלפנו
באנו ושוב עשו לנו בעיות..כנראה זכרו תפרצופים שלנו
או בגלל הגינסים
המשכנו לצאת ולהכנס ובסוף חבר שלי השני גם נכנס (המרוקאי) הוא דיבר עם הסלקטור אמר לו שחברים שלו בפנים ובלה בלה
ניסיתי גם אבל לא הכניסו אותי
בקיצור ניסיתי שוב וראיתי שאנלא מצליח
שבאתי שוב להיכנס ראיתי 3 בנות שנראות טובבב באות להיכנס
אמרתי לאחת שתגיד שאני חבר שלה וככה יכניסו אותי
באנו לסלקציה והיא אמרה ליחצן שהיא לא נכנסת בלי חבר שלה
הוא אמר לה אל תדאגי הוא יכנס
אז היא אמרה לו לא תתן לו חותמת עכשיו
הוא הסתכל עלי ועליה שאל אם יש תעודות זהות והכניס אותנו
בדרך שמתי תעגיל ותשרשרת בחזרה
הגענו לקופות ויש שם גם איזה סלקציה
אחד הסלקטורים אמר לי איך נכנסתי? אמרתי לו עם חברה שלי
הוא אמר לי לא אי אפשר תיכנס עוד מעט
חברים שלי באו איתי יצאנו
רצינו לחתוך הבית
ואז חבר שלי ראה את ההיא מהקורס שלו שבאה
אמרתי לו שמע כנסו אתם אני יסתדר כבר
חבר שלי לא רצה כל כך למה לא מתאים
אמרתי לו וואלה שמע באנו עד לפה על הזין שלא נכנסתי כנס אתה תהנה העיקר תשיג תבת זונה
קיצור חבר שלי הביא לי תמפתחות של האוטו שלו אמר לי קח תאוטו חופשי לאן
שבא לך..
לקח מלא זמן עד שמצאתי תאוטו
בהתחחלה שפתחתי אותו התחילה אזעקה חחח
נכנסתי לאוטו החזרתי לחולצה הנורמלית שלי ונסעתי לחולון
בדרך מלאאאא משטרות
התקשרתי לחבר שלי שאלתי אם יש לו ביטוח ורישיון רכב
הוא אמר לי נראה לו שכן
לקח זמן אבל בסוף מצאתי משו
הגעתי לחולון לידידה שלי
רוב החברות שלה היו גמורות כבר בגלל האלכוהול
והיא וכמה חברות שלה היחידות שלא היו שיכורות
נסענו לבית שלה שנוכל להיות לבד בשקט
אחרי שעתיים בערך הלכתי לאסוף את חבר שלי מהצוף
בדרך עצרתי בשרון12 אבל כבר לא היה שם אף אחד וגיל אמר לי שכולם במקסים אז ויתרתי והמשכתי לנסוף לצוף
פתאום לא זכרתי תדרך
התקשרתי לחן שבטעות הערתי אותו ועדיין יצא מלך והסביר לי איך להגיע
אחרי שפספסתי פנייה מצאתי תדרך ונסעתי לצוף
אספתי את חברים שלי וחבר שלי סיפר שבסוף לא יצא יותר מדי מההיא
הלכנו לאכול ואז הבית..

תודה חן :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 [232] 233 234 235 236 
Privacy Statement