|
מסיבות ..... כנסו (pg. 232)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אחי לא זרמתי איתו השתמשתי בכינויים התמוהים שלו כציניות טהורה... |
בושה שאנשים שקוראים לעצמם "יוצרי מוזיקה אלקטרונית" לא יודעים את השמות של הסגנונות האלה
ועוד מעזים לעשות פוזות ולהשתמש בשמות האלה..פחח |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
|
מזל טוב
ויגאל / שחר, בבקשה להמנע מקשקושים על סגנונות בטרד' הזה
הוא סטיקי עם מטרה (נראה לי) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
מזל טוב
ויגאל / שחר, בבקשה להמנע מקשקושים על סגנונות בטרד' הזה
הוא סטיקי עם מטרה (נראה לי) |
מסכים אבל אם כבר מדברים על קישקושים ועוד בפורום של מוזיקה אלקטרונית אז המילה קישקוש מדברת אל בנאדם שקורא לאפליפטינג טראנס יורו דאנס אז ניסינו להסביר לו את הטעות המרה והמוזרה שלו |
|
|
| -CosmicFire- |
מישהו פה הולך לליין רביעי פאודר?!?!?!?!
שבוע הבא ביום שלישי ב30 במקום ברביעי
אני כל שבוע שם מישהו ממכם יהיה שבוע הבא? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
מישהו פה הולך לליין רביעי פאודר?!?!?!?!
שבוע הבא ביום שלישי ב30 במקום ברביעי
אני כל שבוע שם מישהו ממכם יהיה שבוע הבא? |
ידידה שלי כל החיים שם ביום רביעי אולי אני יבוא איתה השבוע כי זה הרביעי האחרון של החופש |
|
|
| DjChook |
חברה שלי הולכת לשם
LOL :)
בכל מקרה, לי יקח עוד כמה חודשים לפני שאני אחזור לרקוד |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
מישהו פה הולך לליין רביעי פאודר?!?!?!?!
שבוע הבא ביום שלישי ב30 במקום ברביעי
אני כל שבוע שם מישהו ממכם יהיה שבוע הבא? |
מה זה מסיבת מוזיקה שחורה עם מיטב להיטי נלי וסנופ דוגי דוג מ1998?
אם כן, לא תודה אחי...... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
מה זה מסיבת מוזיקה שחורה עם מיטב להיטי נלי וסנופ דוגי דוג מ1998?
אם כן, לא תודה אחי...... |
כן קלעת :D
להיטים קורעי רחבות |
|
|
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
מישהו פה הולך לליין רביעי פאודר?!?!?!?!
שבוע הבא ביום שלישי ב30 במקום ברביעי
אני כל שבוע שם מישהו ממכם יהיה שבוע הבא? |
יצא לי לעבור שמה ביום רביעי האחרון
(הבעלים היה חייב לנו כסף) :p
דיי מפחיד שמה חחח
:nervous:
היה שמה הופעה של ניקה והנרי
היא נראת טוב בתמונות, עד שראיתי אותה במציאות וגיליתי שהיא (הוא) הייתה (היה) גבר
:conf: |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
היה שמה הופעה של ניקה והנרי
היא נראת טוב בתמונות, עד שראיתי אותה במציאות וגיליתי שהיא (הוא) הייתה (היה) גבר
:conf: |
חחח יש לה גוף כזה מעוותתת
מישהו יהיה שם היום!? |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
חחח יש לה גוף כזה מעוותתת
מישהו יהיה שם היום!? |
אני יהיה ב
VELVET
היום
שם תתנגן מוזיקה קצת יותר איכותית... :rolleyes: |
|
|
| Shahar |
קיצור ההתלבטות אתמול היה בין ללכת לצוף על המים או לידידה עם בית ריק בחולון שהזמינה מלא חברות
בסוף החלטנו ללכת לצוף
נסענו 3 חברים כי חבר אחד רצה לפגוש מישהי מהקורס פיקוד שלו
ידענו מראש שיש בעיות בכניסה אז התארגנו מראש
הבאתי לי ולחבר שלי באוטו 2 חולצות ענקיות כאלה של שחקני טניס
ומשקפי ראיה חח
כולנו ניסינו בהתחלה להכנס לבושים נורמלי..
בכניסה הורדתי תשרשרת והעגיל ושמתי בארנק
חבר אחד אצלנו אשכנזי אז ישר היחצנים קראו לו להחתים אותו ושאלו מי החברים שלו
הוא הראה להם אותנו אז אמרו לו טוב לא משנה אחר כך..
קיצור נכנסנו מהכניסה של הבנים וראינו את הרוב לבושים כמו קיבוצניקים..
ניסנו לעמוד בסלקציה ושוב קראו לחבר שלי האשכנזי שאלו אותו מי חברים שלו והוא הראה להם אותי ואת חבר שלי ולא הכניסו אותנו
בדרך ראינו חברים שלנו שאמרו לנו שלא באנו כמו שצריך ואסור לבוא ככה ובלה בלה בלה
הלכנו לאוטו החלפנו בגדים וניסינו שוב לקבל חתימות
שוב רצו להחתים רק את חבר שלי האשכנזי
ואז ראינו עוד כמה אשכנזים מהביצפר שגם להם עשו בעיות
קיצור החלטנו להחליף בגדים
הלכנו לאוטו החלפנו
באנו ושוב עשו לנו בעיות..כנראה זכרו תפרצופים שלנו
או בגלל הגינסים
המשכנו לצאת ולהכנס ובסוף חבר שלי השני גם נכנס (המרוקאי) הוא דיבר עם הסלקטור אמר לו שחברים שלו בפנים ובלה בלה
ניסיתי גם אבל לא הכניסו אותי
בקיצור ניסיתי שוב וראיתי שאנלא מצליח
שבאתי שוב להיכנס ראיתי 3 בנות שנראות טובבב באות להיכנס
אמרתי לאחת שתגיד שאני חבר שלה וככה יכניסו אותי
באנו לסלקציה והיא אמרה ליחצן שהיא לא נכנסת בלי חבר שלה
הוא אמר לה אל תדאגי הוא יכנס
אז היא אמרה לו לא תתן לו חותמת עכשיו
הוא הסתכל עלי ועליה שאל אם יש תעודות זהות והכניס אותנו
בדרך שמתי תעגיל ותשרשרת בחזרה
הגענו לקופות ויש שם גם איזה סלקציה
אחד הסלקטורים אמר לי איך נכנסתי? אמרתי לו עם חברה שלי
הוא אמר לי לא אי אפשר תיכנס עוד מעט
חברים שלי באו איתי יצאנו
רצינו לחתוך הבית
ואז חבר שלי ראה את ההיא מהקורס שלו שבאה
אמרתי לו שמע כנסו אתם אני יסתדר כבר
חבר שלי לא רצה כל כך למה לא מתאים
אמרתי לו וואלה שמע באנו עד לפה על הזין שלא נכנסתי כנס אתה תהנה העיקר תשיג תבת זונה
קיצור חבר שלי הביא לי תמפתחות של האוטו שלו אמר לי קח תאוטו חופשי לאן
שבא לך..
לקח מלא זמן עד שמצאתי תאוטו
בהתחחלה שפתחתי אותו התחילה אזעקה חחח
נכנסתי לאוטו החזרתי לחולצה הנורמלית שלי ונסעתי לחולון
בדרך מלאאאא משטרות
התקשרתי לחבר שלי שאלתי אם יש לו ביטוח ורישיון רכב
הוא אמר לי נראה לו שכן
לקח זמן אבל בסוף מצאתי משו
הגעתי לחולון לידידה שלי
רוב החברות שלה היו גמורות כבר בגלל האלכוהול
והיא וכמה חברות שלה היחידות שלא היו שיכורות
נסענו לבית שלה שנוכל להיות לבד בשקט
אחרי שעתיים בערך הלכתי לאסוף את חבר שלי מהצוף
בדרך עצרתי בשרון12 אבל כבר לא היה שם אף אחד וגיל אמר לי שכולם במקסים אז ויתרתי והמשכתי לנסוף לצוף
פתאום לא זכרתי תדרך
התקשרתי לחן שבטעות הערתי אותו ועדיין יצא מלך והסביר לי איך להגיע
אחרי שפספסתי פנייה מצאתי תדרך ונסעתי לצוף
אספתי את חברים שלי וחבר שלי סיפר שבסוף לא יצא יותר מדי מההיא
הלכנו לאכול ואז הבית..
תודה חן :D |
|
|
|
|