|
מסיבות ..... כנסו (pg. 107)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
אחי אל תלכלך.. לא באים בד"כ ערסים
יש פה ושם כמה ערסים שבאים לכל מסיבה
אבל רוב הח'ברה שלי הם אילו שהולכים למסיבות והם הכי לא ערסים |
אפשר לחשוב כל נתניה זה החבר'ה שלך
בפורים לדוגמה היו פול ערסים מנתניה
הגיעו חבורה של איזה 16 לפחות
אני מניאק אם לא קראו שם לפחות ל 3 מהם ביז'ו!! |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אפשר לחשוב כל נתניה זה החבר'ה שלך
בפורים לדוגמה היו פול ערסים מנתניה
הגיעו חבורה של איזה 16 לפחות
אני מניאק אם לא קראו שם לפחות ל 3 מהם ביז'ו!! |
כמו שאמרתי אחי יש חבורה קבועה של גועל נפש שהולכים למסיבות
אבל מסיבות של חגים אין מה לעשות זה כמו מקור משיחה כזה של מגיעלולים ללכת למסיבות
חשיש מחיק אני זז לישון
:]
ביי |
|
|
| Sniper |
אנ ייודע שיש עמק
רק על זה שעמתי בינתיים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
על איזה מסיבות אתם ממליצים בליל הסדר? |
יש לימבו יא בן זונה!!!
זה ב 17
ויש גת רימון ב 16
כנראה נאי בשניהם |
|
|
| yahel222 |
מי שפה מעל גיל 20
אחרי הסדר בקולנוע זמיר
קילומבו פארטי
לפרטים תקשרו אלי
056-430303
אבל לא להטריד סתם |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by yahel222
אבל לא להטריד סתם |
Muhahaha |
|
|
| Sniper |
טוב כניראה שאני היום בחממה
ומחר בסוהו 09 אבל זה תלוי בחברים שלי
כי כולם הולכים לבומבילה אז לא יהיה אם מי ללכת
וגם הקטע שאני עובד מחר עד 12 אז יש מצב שאני יצא ישר אחרי עבודה אם יהיה לי אוטו או איך להגיע
קיצררררר רועיי אני יהיה איתך בקשר |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב לאן שווה היום...כי הגת רימון יש את אסי קוז'אק שהוא גם בהאנגר...
שווה גת רימון?
הוא שהפקה הזאת מסריחה?
צריך מסיבה גי פרינדלי |
|
|
| Hell_Copter |
בקשר למוש...
אני יהיה היום בגת רימון כמעט סגור...
אז פשוט דבר איתי
אני לא יכול להגיד לך בקשר למקום למה היום תהיה הפעם הראשונה שלי שם...
אבל אני יכול להבטיח לך שיהיו ים כוסיות!!!!!!
כל האלה מאילת!!!
עכשיו אלעד...
תבוא כבר יא חתיכת קוץ!!!
למה אתה מושך את זה כל כך? שים זין על חברים שלך ובוא...
זה לא כאילו אין לך עם מי להיות שם
בליינד אתה מכיר שם פול אנשים |
|
|
| Sniper |
| אל תדאג רועי יש מצב גדול שאני בא:]] |
|
|
| Hell_Copter |
סבבה אלעד סומך עליך...
אני בדילמה עצבנית!!!
מצד אחד יש את הגת רימון שיהיו שם פול אבל פול כוסיות... ויש לי כניסה חינם ואני מאמין שגם לחבר שלי שבא איתי ועם עוד מישהו יבוא אז גם לו...
אבל מצד שני עכשיו שלחו לי הודעה לפלאפון מהאנגר שכתוב בה
היום ב 23:30 בהאנגר 11:
אסף אמדורסקי, יהל, אסי קוז'אק, ערן ברנע, תומס, אילו לב, מאטריקס
מסיבה טעונה...בשביל לקנות כרטיס.... בלה בלה בלה
עכשיו גם בהאנגר יש לי בליינד חינם...
אז אני לא יודע מה לעשות!!! |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
סבבה אלעד סומך עליך...
אני בדילמה עצבנית!!!
מצד אחד יש את הגת רימון שיהיו שם פול אבל פול כוסיות... ויש לי כניסה חינם ואני מאמין שגם לחבר שלי שבא איתי ועם עוד מישהו יבוא אז גם לו...
אבל מצד שני עכשיו שלחו לי הודעה לפלאפון מהאנגר שכתוב בה
היום ב 23:30 בהאנגר 11:
אסף אמדורסקי, יהל, אסי קוז'אק, ערן ברנע, תומס, אילו לב, מאטריקס
מסיבה טעונה...בשביל לקנות כרטיס.... בלה בלה בלה
עכשיו גם בהאנגר יש לי בליינד חינם...
אז אני לא יודע מה לעשות!!! |
בעע זה מסיבה של רועי לב
יהיו שם רק ילדים קטנים |
|
|
|
|