|
מסיבות ..... כנסו (pg. 112)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
אפשר גם?
פליז...
יש לי חולצה של במבה אדומה! |
חפשי |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בגני התערוכה אמרו לי ילדים קטנים בטירוף
אשכרה פול טטניקים יהיו שם!!!
קיצר לא ממש מומלץ ללכת...
הוילה גם לא חושב יהיה משהו כי בעבר שעשו בוילה זה היה די נפילה....
ואמור להיות בחוף רוזלינדה מסיבה טובה למרות שאמרו לי שזה פחות או יותר יהיה בדבוש...
יש שם ליין אפ טוב מאוד שהרבה יאהבו...
יש מצב אני יהיה שם |
Screw U HIPI!@!*@!**$&@!&% |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by coby
Screw U HIPI!@!*@!**$&@!&% |
אתה כועס על זה שאני קורא לך ילד קטן? :)
חפיף אחי...
אני בטוח שגם יש מסיבות לחטיבות ביום העצמאות... |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה כועס על זה שאני קורא לך ילד קטן? :)
חפיף אחי...
אני בטוח שגם יש מסיבות לחטיבות ביום העצמאות... |
ד"א - זה יובל...
:P
יא אוכל גבינה צהובה... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by coby
ד"א - זה יובל...
:P
יא אוכל גבינה צהובה... |
אני יודע שזה יובל...
ואוי פגעת בי...
רק לא אוכל גבינה צהובה...
יא חתיכת אוכל קוסקוס עם נבטים שכמוך... :wtf: |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by guetag
איזה הנחות אתה יכול להשיג לגעש? |
....חחחח... הנחות |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by oDrori
....חחחח... הנחות |
איזה מלך..
איך צחקתי עכשיו.. |
|
|
| MoSH_MaN |
וילה או רוזילינדה
וילה מושקע שיא
תקליטנים לא הכי הכי אבל כמה לא רעים
הבעיה היחידה זה הילדים שנראה לי יהיו
ורוזילינדיה לא זוכר מי מתקלט שם
אבל נראה לי היה מלא ערסים בגלל אינפקטד |
|
|
| DjChook |
בואו לפארק הירקון !
DEEDEE
בהופעה :)))
כניסה עם תז :)
אני בטח אהיה בפארק משתכר ועושה על האש עם חברים
(זה קרוב לבית)
אבל פחחח אני שונא מסיבות בחגיםםםם שונאאא |
|
|
| Sniper |
מממממממממ
כניראה אני בעוגן:P
לא הקטן, אלה הגדול
יום שישי הייתי גם, אבל בקטן
מה שכן איכות של אנשים פולל כוסיות:P
אחלה מוזיקה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
וילה או רוזילינדה
וילה מושקע שיא
תקליטנים לא הכי הכי אבל כמה לא רעים
הבעיה היחידה זה הילדים שנראה לי יהיו
ורוזילינדיה לא זוכר מי מתקלט שם
אבל נראה לי היה מלא ערסים בגלל אינפקטד |
נראה לי וילה יהיה מסריח
ברוזלינדה יש אינפקטד, שלומי זידן ועופר ניסים
ביחד עם עוד די ג'יים חמודים
ליין אפ הרבה יותר מבטיח... |
|
|
| Vortex_SA |
| מלון שרתון מישהו הולך??? פול פרטי... שלומי ואסף בלאגןןן!!!! |
|
|
|
|