|
מסיבות ..... כנסו (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by NaOren
מה אתם עושים מחר?
מה ממליצים? |
סטודיאו ?
שוב ? |
|
|
| Hell_Copter |
יש מחר מסיבה במימד החמישי שחשבתי קודם שאני הולך לשם אבל אני כבר לא בטוח...
הייתי אמור לקבל חינם לשם אבל לא יודע
אולי אני יסע עם חבר שלי לתל יצחק למסיבת סגירה
יש איזה משהו שגורם לי לרצות להיות שם מחר... נפרט אולי בהמשך :D
יש גם מסיבה באזימוט שזה יענו הלילינלום החדש...
כל המקומות האלה שציינתי יש בהם שתיה חינם
אזימוט והמימד הם בתל אבי ותל יצחק זה בתל יצחק
לעוד פרטים תשאלו פה או באיי סי קיו |
|
|
| DjChook |
הייתי במימד החמישי לפני איזה שנה
זה דיסקוטק קטן, לא סאונד משהו לא תאורה משהו
אבל היה שם ממש ממש כייף
כאילו, הם מרביצים אחלה מסיבות, ומגיע קהל ממש טוב |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by DjChook
הייתי במימד החמישי לפני איזה שנה
זה דיסקוטק קטן, לא סאונד משהו לא תאורה משהו
אבל היה שם ממש ממש כייף
כאילו, הם מרביצים אחלה מסיבות, ומגיע קהל ממש טוב |
בקרוב.. גואה!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
הייתי במימד החמישי לפני איזה שנה
זה דיסקוטק קטן, לא סאונד משהו לא תאורה משהו
אבל היה שם ממש ממש כייף
כאילו, הם מרביצים אחלה מסיבות, ומגיע קהל ממש טוב |
הייתי שם במסיבה אחת
הזאת שצח תיקלט בה...
ת'כלס חרא של מקום
אני בסוף סגור שלא הולך לשם... אבל בגלל התערבות עם חבר שלי על משהו שקשור לשם הרווחתי 20 שקל :D |
|
|
| luckystrike |
נראה לי אני הולך לפארוניה היום ...
יש שתייה חינם והכל ותמיד יש פול כוסיות
ונמאס כבר כל שבוע ללכת לזברה ...
למרות שיש לי כרטיס חבר ואם אני הולך היום מביאים לי כרטיס ויאיפי קבוע ... |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by luckystrike
נראה לי אני הולך לפארוניה היום ...
יש שתייה חינם והכל ותמיד יש פול כוסיות
ונמאס כבר כל שבוע ללכת לזברה ...
למרות שיש לי כרטיס חבר ואם אני הולך היום מביאים לי כרטיס ויאיפי קבוע ... |
אז יאללה, תפסיק להשוויץ ולך לזברה ;) |
|
|
| NaOren |
| אני או בסטודיו או באזימוט... |
|
|
| nesher |
אולי אני יילך לאזימות
מי שבא
054-883170
מת לראות כבר מישהו זונות
:thepirate |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
אז יאללה, תפסיק להשוויץ ולך לזברה ;) |
נמאס אני כבר כמעט כל שבוע שם ...
זה בתקופות בהתחלה היינו פול באננס אח"כ זברה ...
צריכים לגוון |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by nesher
אולי אני יילך לאזימות
מי שבא
054-883170
מת לראות כבר מישהו זונות
:thepirate |
חרא של מקום אם אתה חושב על ללכת לרקוד
אולי האולם למטה הוא עוד משהו אבל מנגנים שם רק מוזיקה שחורה ואם זה הקטע ש'ך אז סבבה.
אני בכל אופן לא הולך לעשות את אותה הטעות פעמיים. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
חרא של מקום אם אתה חושב על ללכת לרקוד
אולי האולם למטה הוא עוד משהו אבל מנגנים שם רק מוזיקה שחורה ואם זה הקטע ש'ך אז סבבה.
אני בכל אופן לא הולך לעשות את אותה הטעות פעמיים. |
גם אני שמעתי את זה על האזימות' ... על הפנים אחי ...
אלק כתוב על ההזמנה 18+ ...חחח מישהוא קטנצ'יק מקסימום בן 15 חילק הזמנות ...
גם לי אמרו שזה מקום נפילה אחי ... |
|
|
|
|