|
מסיבות ..... כנסו (pg. 207)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| quote: | Originally posted by princess cc
איזה שטויות אתם מדברים!
נתחיל בזה ש: א. מה בכלל איכפת לכם מה הם לובשים?
ב.מה קשור אין להם כסף לקנות בגדים ויש להם למסיבות? יש כאלו שלא מעניין אותם בכלל הלבוש והם מעדיפים לבזבז על דברים אחרים ולא על בגדים
[ואולי באמת אין להם כסף מי יודע?]
אולי הם רוצים להשוויץ ואולי הם חושבים שהחולצות האלה יפות?
ומה קשור קיבוצניקים? הלו????
אני מכירה הרבה שלובשים חולצות טירונות/סוף מסלול והם בכלל לא קיבוצניקים
[שלא נדבר על זה שהם כבר בני 30 וממש לא חיילים]
באטום ליין למי איכפת בכלל?
שיילבשו מה בא להם!
במקום להסתכל על כוסיות זה מה אתם עושים במסיבות???????????
בוחנים מה אחרים לובשים?
ראסמי יותר גרועים מנשים אתם!
:whip: |
מסכים איתך
אבל עדיין אני אומר שרוב הח'ברה הקיבוצניקים שהם אחלה אנשים בד"כ מתלבשים זרוק, ובת'אחלס אני תופס מהם, כי הם שמים זין על העולם ולא איכפת להם מה יגידו להם על צורת הליבוש... וזהו |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by princess cc
להסתכל על כוסיות זה מה אתם עושים במסיבות???????????
בוחנים מה אחרים לובשים?
ראסמי יותר גרועים מנשים אתם!
:whip: |
מסתכלים על כוסיות
אבל גם הן לובשות חולצות סוף מסלול :D |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
מסתכלים על כוסיות
אבל גם הן לובשות חולצות סוף מסלול :D |
חחחחחחחח |
|
|
| princess cc |
אתמול היינו בקו מילניום, אני משערת שאתם כבר יודעים אחרי שפרסמתי את זה בכל טרד אפשרי:D
הלפרין נתן סט משובח בטירוף!
דברים ישנים וחדשים היה ממש אבל ממש ממש טוב!
גם המועדון אחלה,גדול והיה מלא מקום לרקוד למרות שהיה די מפוצץ!
חתכנו האמת מוקדם 04:00 בדיוק שהלפרין נתן ת'טראק האחרון
i bring u joy
i bring u pain
i bring u sunshine when it's rain
או משהו כזה שאגב אם מישהו כאן מכיר ת'טראק אני אשמח לדעת איך קוראים לו:)
קיצר לא תכננו ללכת, יצאנו רק לשתות משהו בחוץ אבל הייתי כ"כ עייפה!!!!
אז ככה שאת הסט של אסטריקס לא יצא לי לשמוע:sadgreen:
זהו...
היום אני הולכת לתערוכה של המשחקי מחשב של
HOT
ולתערוכה של רדבול, נספר לכם אח"כ איך היה:)
חחחחחחחחחחחחח איזה מצחיק זה כמו יומן...
יומני היקר שלום!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עיזבו, תתעלמו ממני אני עדיין תחת ההשפעה של אתמול;) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | חתכנו האמת מוקדם 04:00 בדיוק שהלפרין נתן ת'טראק האחרון
i bring u joy
i bring u pain
i bring u sunshine when it's rain
או משהו כזה שאגב אם מישהו כאן מכיר ת'טראק אני אשמח לדעת איך קוראים לו |
walt - bring u pain |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by markfeldman
walt - bring u pain |
תודה מלךךךךךךךךךךךךך |
|
|
| DjChook |
טוב
מי צוף היום ?
מסיבת סגירה / סוף טירונות של מיכאל חחח |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
תודה מלךךךךךךךךךךךךך |
וזה בטוח היה הרמיקס של
marcel woods.. |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
טוב
מי צוף היום ?
מסיבת סגירה / סוף טירונות של מיכאל חחח |
חחח
:p
בינתיים זה נראה שמיכאל לא הולך, אבל אני מקווה שזה יסתדר |
|
|
| princess cc |
אתמול היה לנו ערב די מעניין,זה הולך להיות ארוך אז נא להתרווח טוב טוב בכיסא! התחלנו אותו ב"ארמדה", עלק אמרו לנו הלפרין מדג'ה תבואו, אז הלכנו, הלפרין באמת תיקלט אבל לא רוקדים שם!
מה יכול להיות גרוע יותר מהלפרין על העמדה ואתה לא יכול לזוז?
טוב אז שתינו שם בקטנה והמשכנו לטיאלוי, שם ביקשו כניסה 160 ש"ח
WTF? רק מלשמוע אותה אומרת ת'סכום התחלתי לרעוד
קיצר, החלטתי שמאה שישים ש"ח אנ'לא נותנת ויהי מה!
לא משנה שבסוף הסכימה למכור לנו כרטיס ב-120 [אחרי ששיחקתי לה קצת על המצפון שאני כבר פה ושבגללה עכשיו אני צריכה לחזור הבייתה וכ"ו וכ"ו [חחחחחחחח הקטעים האלה תמיד עובדים]
אבל גם 120 זה קצת מוגזם לטעמי... ועוד למוסיקה שאנ'לא ממש אוהבת...
סיבוב מהיר באיזור הבהיר לנו שמועדון עם מוסיקה אלקטרונית נורמאלית לא נמצא! [אחרי שהצצנו למוב ושמעתי את השיר דונט יו נו פומפ איט אפ או משהו כזה]
אז החלטנו שחוזרים הבייתה שמים מוסיקה ורוקדים בסלון!:)
[חחחחחחחח עלק בסלון , הבית שלי כולה חדר וחצי]
ואז בדרך הבייתה פתאום זה היכה בי, יש ווקס!!!!!!
וכזכור לכם אם יש משהו שבעלי נרתע ממנו זה הומואים ולא בגלל שלא אוהב אותם או משהו כזה, פשוט הם תמיד מתחילים איתו!
[חחחחחחח כשהיינו בתאילנד ארבה לו קבוצה שלמה של ליידי בוייס ליד המלון, אבל נעזוב את זה עכשיו]
אז צעקתי "ווקס" והפעם לשם שינוי הסכים [כי לא הייתה לו ברירה אחרת]
אז הגענו לווקס,גם כניסה הייתה רק 70 ש"ח [קיבלתי הנחה מבעל המקום, חחחחחח איזה מתערבבת]
וגם הייתה מסיבה סוףףףףףף כל הדרכים!
המוסיקה הייתה אש! כמובן פחות טובה ממה שאנחנו רגילים אבל הייתה!
ראסמי המסיבה הכי-הכי-הכי-הכי טובה שהייתי בה בחיים!
איזה מחורעים! לא להאמיןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
אנשים רקדו באקסטזה ! באף מועדון לא ראיתי את זה!
חחחחחח איך שנכנסו בעלי אומר לי: את לא זזה ממני שומעת? אני ישר קפצתי על הבמה מול הדיג'יי ולא זזתי משם כל הערב, אני קולטת אותו כל המסיבה מתחמק מגברים שמתחילים איתו, עיזבו שכמה היו ממש חצופים ובאו לבקש ממני שאני אסדר להם את בעלי... חחחחחחחחחחחח היה פשוט קורע!!!!!!!
נראה לי מצאתי תחליף ל"נקסט הפקות" מהיום אני בווקס!:) |
|
|
|
|