|
מסיבות ..... כנסו (pg. 101)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
חזרתי עכשיו ממסיבה בפיתוח שגוש (אודי) תיקלט
היה סבבהההההההה
זה היה מסיבה של יוד בעיקר
אז הלכנטו לשתות ואז היה סבבבבבה
יאלללללה אני עף לישון |
|
|
| Sniper |
תודה אופיר
אבל בדוגרי איך היתה ההפקה?? יש השקעה אה?
?
בקיצרררררר חזרתי מהחממה היה ממש ליגה!!! היה מקום ופוללל
אבלל פולללללללללללללללללללללללללללל כוסיותת אתם לא יודעים עד כמה בחורות ליגה אחת אחת והקטע שהכי מעצבן זה שכללל אבלל כל האקסיות שלי בשלוש שנים האחרונות היו שם!! וכל אחת שניתקתי קשרים איתה וזהווו
מוזיקה פנאנית קצת פרוגרסיב\אלטרנטיבי\ראפ אחלה מוזיקה
היו כמה ילדים מכיתה י'.. אבל בדוגרי לא הרגשתי אותם וגם היו קצת ערסים אבל ממש ובכל אופן אני עדיין בשוק מכמה כוסיות היו שם!!
בכל אופן יש מצב שאני חוזר לאקס אקס אקסית משו טוב כזה..:P
בחורה ליגה ליגה:P
טוב יהיה טוב אחים שלי אני חצי שיכור עשיתי ימבהה שטויות שם ויםם בנות הכרתי ועכשיו זה מיקלחת ולישון!!:P
לילה טוב אנשים אוהב אותכם |
|
|
| Hell_Copter |
חזרתי הרגע מתל יצחק...
היה מסיבה בסט!!!!
מוזיקה חייתית כמעט כל הזמן!!
ואני מדבר איתכם על טראנסים חבר'ה...
אפילו היה שם את רוק של סקוט :)
הבנות היו סבבה אבל אפשר עדיין יותר טוב...
והיו קצת יודניקים אבל לא הרגישו...
מה שכן אני יודע שהיו שם טטניקיות... אבל גילי יסכים איתי שאני יאמר שאחת כמו דאשה הזאת נראית בת 18 לפחות אז למי אכפת
איזה ילדה סופנית!!!!!
למרות שלא יכולתי לשתות הרבה כי לקחתי אוטו ממש נהניתי...וגם שתיתי בקטנות
מי אמר שאי אפשר להנות מכל העולמות :)
קיצר אני הולך לישון...
מחר אני עובד בלילה או בהאנגר או באניגמה... נראה כבר
אם מישהו יודע איזה מסיבות יש שם אני ישמח לדעת... |
|
|
| clubber@work |
| quote: | Originally posted by Sniper
תודה אופיר
אבל בדוגרי איך היתה ההפקה?? יש השקעה אה?
|
בטח שאחלה הפקה - לנו לא עשו דברים כאלה!
נתנו לנו להסתובב בבי"ס המעפן שלנו
קיצר יפה שמשקיעים בכם
ואיזה טראומה זה לפגוש את כל המורים שם...
פתאום כולם נחמדים למרות שבבי"ס הם שנאו אותי כמו לא יודע מה
(צבועים) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by clubber@work
בטח שאחלה הפקה - לנו לא עשו דברים כאלה!
נתנו לנו להסתובב בבי"ס המעפן שלנו
קיצר יפה שמשקיעים בכם
ואיזה טראומה זה לפגוש את כל המורים שם...
פתאום כולם נחמדים למרות שבבי"ס הם שנאו אותי כמו לא יודע מה
(צבועים) |
חחח אחי אני אחד מהמארגנים!!!:]
דוגרי אני חשבתי שיהיה יותר גועל.. אבל הרבה נהנוו:P
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חזרתי הרגע מתל יצחק...
היה מסיבה בסט!!!!
מוזיקה חייתית כמעט כל הזמן!!
ואני מדבר איתכם על טראנסים חבר'ה...
אפילו היה שם את רוק של סקוט :)
הבנות היו סבבה אבל אפשר עדיין יותר טוב...
והיו קצת יודניקים אבל לא הרגישו...
מה שכן אני יודע שהיו שם טטניקיות... אבל גילי יסכים איתי שאני יאמר שאחת כמו דאשה הזאת נראית בת 18 לפחות אז למי אכפת
איזה ילדה סופנית!!!!!
למרות שלא יכולתי לשתות הרבה כי לקחתי אוטו ממש נהניתי...וגם שתיתי בקטנות
מי אמר שאי אפשר להנות מכל העולמות :)
קיצר אני הולך לישון...
מחר אני עובד בלילה או בהאנגר או באניגמה... נראה כבר
אם מישהו יודע איזה מסיבות יש שם אני ישמח לדעת... |
אני שמח שלפחות אתה נהנת
למה באו מלא חברים שלי מהתל יצחק ואמרו שהיה ממש חראא והם אמרו אנשים גועל נפש וגם במסיבה הפרטית של חבר שלי היה מסריח וזה..:\\ |
|
|
| Vortex_SA |
טי אל וי חבריה, טי אל וי, אין זה היה ערב פשוט בלתי נשכח... הגענו חצי שעה לפני הפתיחה, נכנסנו על ההתחלה, עוד לא היה אף אחד, אנחנו ככה מסתובבים מסתכלים על המקום, מקום ממש יפה אגב, סבבה ככה פלינר מתחיל את המסיבה, קצת ראפ ושטויות, נכנס להאוס וקלאב (שם רמיקס קלאבי למדי של דארק ביט, מישהו יש? ) קיצר סיים ואז עלה רועי ברויסקמן, עם כאלה טראקים מפציצים, פרוגרסיב חייתי, כלום לא הכרתי, אבל ממש כלום!!! אין המקום התרומם!!! קיצר אח"כ בא רועי טוכנר, עלה עם הרמיקס של סטיב מורנו לסולר קוסטר, איזה שליטה!!! הוא הריץ טראקים ככה, בין השאר שם את סיי יס, ככה סבבה לא משהו מיוחד מדיי, אח"כ הוא וברויסקמן עשו בק טו בק שהיה נחמד מאוד, איזה ארבע טראקים בסך הכל, ואז עלה שלומי זידן!!! פתח עם טראק גדול שעד עכשיו אני זוכר, יש איזה אם סי שאומר
they know what is what but they dont know what is what they destruct, what the ...
קטע שולט, אם מישהו מכיר שיגיד :)
והוא גם שם רמיקס גדול לוורק איט של מיססי אליוט שאם למישהו יש שישלח לי פליז!!!!!
אח"כ מריץ טראקים טובים, אני פשוט לא זוכר, באיזשהו שלב הכניס את ג'נגל אוף מירור, סבבה קיצר, אח"כ עלה אסף אמדורסקי, אשכרה בונה טראקים במקום, שם איזה טראק של עשר דקות, מריץ אקפלות איתו, ומדויק לא סתם!!! שם אקפלה משיר ישן שכחתי את השם שלו...
i couldnt dance for another...
היה יפה, אבל הוא דיי שיעמם אותי באיזשהו שלב, ככה כשהיה ארבע ארבעים וחמש כבר היינו מותשים, וזהו :)
קיצר לסיכום, רועי ברויסקמן שלט בערב, אחריו שלומי זידן ואחריו רועי טוכנר, פלינר סתם היה שם לחימום :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
אני שמח שלפחות אתה נהנת
למה באו מלא חברים שלי מהתל יצחק ואמרו שהיה ממש חראא והם אמרו אנשים גועל נפש וגם במסיבה הפרטית של חבר שלי היה מסריח וזה..:\\ |
אתה חי בסרט אם אתה חושב שזאת הייתה מסיבה פרטית
כל מי שרצה נכנס לשם ויצא כמו גדול...
ומה אני יגיד לך... חבל שהם לא נהנו...
אולי חלק מהאנשים היו גועל נפש... אבל היו הרבה איכותיים גם
מה שכן... לא באו יותר מדי מרעננה.... |
|
|
| clubber@work |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה חי בסרט אם אתה חושב שזאת הייתה מסיבה פרטית
כל מי שרצה נכנס לשם ויצא כמו גדול...
ומה אני יגיד לך... חבל שהם לא נהנו...
אולי חלק מהאנשים היו גועל נפש... אבל היו הרבה איכותיים גם
מה שכן... לא באו יותר מדי מרעננה.... |
הוא התכוון לשני דברים שונים
למה באו מלא חברים שלי מהתל יצחק ואמרו שהיה ממש חראא והם אמרו אנשים
גועל נפש - זה מתייחס לתל יצחק
וגם במסיבה הפרטית של חבר שלי היה מסריח וזה - זאת המסיבה הפרטית שהוא מדבר עליה
וחוץ מזה אני לא יודע - אני שונא את תל-יצחק אני אף פעם לא נהנה שם אפילו שאנחנו באים פול חברה ועושים שכונה
כאילו המוזיקה די גרועה והאנשים לא משהו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by clubber@work
וחוץ מזה אני לא יודע - אני שונא את תל-יצחק אני אף פעם לא נהנה שם אפילו שאנחנו באים פול חברה ועושים שכונה
כאילו המוזיקה די גרועה והאנשים לא משהו |
שמע גבר אתמול הייתה מוזיקה דווקא ממש ממש טובה!!!
שמו לך פול טראקים טובים וכמעט כל הערב היה מוזיקה אלקטרונית על כל סוגיה...
קיצר אני יחזור על זה... ממש נהניתי |
|
|
| KrazyDJs |
שיווווווו
איזה ערב היה לי...
קודם כל תגידו לי מזל"ט...יש לי חברה בשעה טובה :)
עכשיו נגיע לחלק היצרתי :)...
הייתי בטרמינל... [ ברמות מנשה...]
מסיבה סגורה למד"צים, בסוף המסיבה הייתה לא כל כך סגורה..
נתחיל מהדברים הרעים...
היו שם בערך איזה 15 סטייליסטים [ 15 יותר מדי ]
ממש מעצבנים..כל אחד נראה כמו הצרות שלי...
עכשיו המיקום של המועדון שווה לרקטום..תקעו אותו באיזה חור ליד חווה מסריחה...
המועדון עצמו כבר יותר בסדר..רחבה די קטנה, אבל הספיקה לאיזה 150 איש שרקדו...
ועוד איזה 50 איש שהיו בקריוקי המעפן או ישבו בפאנן ועישנו נרגילות...
בכל מקרה, היה את
DJ Vidal
היה די בסדר לדעתי
אבל באמת...שום טראק חדש לא היה שם...
היה די משעמם בהתחלה כי הוא שם כמעט שעתיים
Rap \ R'N'B \ HipHop \ Pop
וכו'...
בקיצור, מסיבה בסדר..
הגעתי ב 4 הביתה...
אבל אני כמו מפגר אחרי 3 שעות כבר התעוררתי
והנה אני כאן...אחרי מאמצים לנסות לישון... |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
they know what is what but they dont know what is what they destruct, what the ...
|
תנסה את
fatboy slim - star 69
זה הקטע המקורי |
|
|
| Sm0keMachine |
Vortex_SA
זאת המסיבה שהייתה ביום ראשון לגילאי 17+?!
אם כן, אז פינקו אתכם אני רואה..סחטיין :)
חחחח ואין מצב ששלומי זידן שם רמיקס של דרב!!!
הוא בטח פשוט שם את האקפלה של
FATOBY SLIM - STAR 69
ויש מצב שהרמיקס של מיסי אליוט שעליו דיברת הוא
Gabriel and Dresden - Acid Elliot
למרות שאני בספק שזה מה שהוא שם...!
ובקשר לרמיקס של דארק ביט, אני מכיר רק רמיקס אחד
Oscar G & Ralph Falcon - Dark Beat (Southsiders Feel It Deep Remix)
והוא לא ממש קלאבי..
:conf: |
|
|
|
|