|
מסיבות ..... כנסו (pg. 128)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by TTman
אחייייייייייייייי
אתה לא רציני אתה
הייתי שם, אבל לא הכניסו אותי ועוד חבר שלי בגלל שאנחנו ילידיי 84
את שאר החברים שלי הכניסו כי הם 83
אבל הם לא נכנסו בגלל שאנחנו לא נכנסנו
אחי דבר איתי איפשהו |
אחי אתה רציני ???
חבל שלא הרמת טלפון יא מעפן !!!!
הייתי שם - הייתי דואג לך לא ראית אותי שם
חולצת כפתורים כחולה דהויה כזאת ...
גבוה ...
חתיך
יפה
עמדתי בכניסה שם איזה שעה והכנסתי חברים שלי וכל מיני שאני מכיר ... |
|
|
| Sniper |
מממממממ
ני הייתי בפגסוס
(שוב)
אחרי עבודה הלכתי לצלם שם
קיצר היתה מסיבה נכשלת |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחי אתה רציני ???
חבל שלא הרמת טלפון יא מעפן !!!!
הייתי שם - הייתי דואג לך לא ראית אותי שם
חולצת כפתורים כחולה דהויה כזאת ...
גבוה ...
חתיך
יפה
עמדתי בכניסה שם איזה שעה והכנסתי חברים שלי וכל מיני שאני מכיר ... |
הממממממ באמת ביאוס אחי
דבר ראשון, אני לא מכיר אותך ואני לא יודע איך אתה נראה
דבר שני, אין לי את המספר שלך
דבר שלישי, שישי הבא אני שם, יענו שישי הזה ה 11.07.03
דבר איתי אחי |
|
|
| DjChook |
מישהו יכול טיפה להביא פרטים על הצוף איפה זה וכאלה
אם מורן בכניסה למה לא להגיע :)
(אלא אם כן זה רחוק)
לי יש את המספר של מורן אני מרגיש חשוב :) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DjChook
מישהו יכול טיפה להביא פרטים על הצוף איפה זה וכאלה
אם מורן בכניסה למה לא להגיע :)
(אלא אם כן זה רחוק)
לי יש את המספר של מורן אני מרגיש חשוב :) |
הצוף בעיקרון זה איפה שהיה המלון אם זה עוזר לך
או שאתה מכיר אותו בשם אננס |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by DjChook
מישהו יכול טיפה להביא פרטים על הצוף איפה זה וכאלה
אם מורן בכניסה למה לא להגיע :)
(אלא אם כן זה רחוק)
לי יש את המספר של מורן אני מרגיש חשוב :) |
אחי הצוף זה בקיבוץ העוגן, אם אתה מכיר
זה נמצא אחרי צומת בית ליד, לכיוון חדרה
ואני לא מאמין שמורן יצליח להכניס אותך |
|
|
| luckystrike |
טיטימן רשמתי לך את הטלפון שלי בפיאם דיי מזמן כבר ...
ושמתי פה דיי הרבה תמונות שלי כבר כמה פעמים ...
חן - אחי אני בדרך לא בכניסה הפעם היה לי יום-הולדת אז
דאגתי שם לכולם ונתנו לי אשכרה הכבוד להיות כמו סלקטור
בדרך כלל אני פשוט מכיר שם את כל העובדים והם רושמים אותי בויאיפי
כמעט תמיד אז אני מגיע עם החברים ונכנס ...
בנים בעיקרון לא מכניסים מעל שנת 83 ...
בנות עוד איכשהוא מחליקים גם ל84 ...
אבל בשישי האחרון בטוח היית נכנס ...
http://layla.ynet.co.il/newLayla/gallery.asp?galID=4458&galPage=1&lnkID=470&galType=1&galArea=46
זה מה שהיה שישי האחרון
...
יא אללה איזה מקום ...
נראה לי נעשה הפסקה מזה קצת למה כל שבוע אנחנו כבר
שם ... |
|
|
| DjChook |
| תודה על המידע בכל מקרה |
|
|
| DjNumShum |
באננה מורן חברים שלי הלכו שישי אחרון
במכוניות כבר חתכו אותם
מה צריך להגיד למעפנים שם כדי שישמו לך פתק? |
|
|
| Sniper |
יש מצב לראות מישהו בנטאשה היום
??? |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
באננה מורן חברים שלי הלכו שישי אחרון
במכוניות כבר חתכו אותם
מה צריך להגיד למעפנים שם כדי שישמו לך פתק? |
לא צריך להגיד כלום, צריך פשוט להיראות טוב
:D ;) |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by TTman
לא צריך להגיד כלום, צריך פשוט להיראות טוב
:D ;) |
שים 5 דוגמנים באוטו אחד ואני חותך תזין עם מכניסים אותם |
|
|
|
|