|
מסיבות ..... כנסו (pg. 70)
|
View this Thread in Original format
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Sniper
ח'ברה ח'ברההה
חבר שלי זה שמארגן תחממה אמר שיש מצב שאני יתקלט שם!!!:]]]]]]
איזה כיףף לייי
עדיין לא בטוח אבל תקוו בשבילי |
מחזיק לך אצבעות אחי!!!!!!:) |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Sniper
ח'ברה ח'ברההה
חבר שלי זה שמארגן תחממה אמר שיש מצב שאני יתקלט שם!!!:]]]]]]
איזה כיףף לייי
עדיין לא בטוח אבל תקוו בשבילי |
וואי וואי וואי איך פיתחת לי ציפיות אחי :))))) המוןן המון תקווה והצלחה בשבילך!!!!!! |
|
|
| Sniper |
| תודה רבה חברה בינתיים זה רק בגדר ה"אולי" אני מאוד מקווה שזה יצא לפועל |
|
|
| Vortex_SA |
| סטודיו היום מישהו??? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
סטודיו היום מישהו??? |
וואלה לא יודע
אלוהים גדול עוד
אבל ת'כלס יש מצב
תלוי בחברים |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וואלה לא יודע
אלוהים גדול עוד
אבל ת'כלס יש מצב
תלוי בחברים |
דבר איתי
054558574 |
|
|
| Shahar |
| איזה מסיבות הכי טובות בסלבסטר? |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Shahar
איזה מסיבות הכי טובות בסלבסטר? |
יש וואחאד הפקה בטי אל וי... פרוגרסיב לגמרי אבל. מוקי מנחה
:D |
|
|
| Sniper |
| אני ביכלל הבנתי שמוקי יהיה בהאנגר |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Sniper
אני ביכלל הבנתי שמוקי יהיה בהאנגר |
צודק, טעות שלי...
גילי, אתה משוחרר בשלישי? |
|
|
| oDrori |
חחחחח :)
יאללה בוא תחגוג... זה כמו להתגנב להורים מחוץ לבית בלילה
:p |
|
|
| Vortex_SA |
| איזה עוד אתר לתמונות מהסטודיו יש חוץ מהאקסיט הזה??? הצטלמתי ואני לא מוצא את התמונות, מישהו יודע?? אין בלילה... |
|
|
|
|