|
מסיבות ..... כנסו (pg. 170)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
טוב רועי אחי אני יודע על קרנף, ושפיים
אני לא יוצא
אני כ"כ עייף... וגם כל הח'ברה שלי לא רוצים לסוע כ"כ |
|
|
| Hell_Copter |
אני ותומר נסענו לשפיים
הייתה מסיבה נחמדה, אבל רק בגלל האלכוהול
היא לא הייתה מרגשת יותר מדי נראה לי
נקווה שהמסיבות הבאות שאני יהיה בהן בשבוע הזה יהיו יותר טובות |
|
|
| DjNumShum |
אתמול הייתי בטיאלוי
זה פשוט בדיחה מה שהולך שם. זה יענו הליין של המאנדיי ספיישל וזה אמור להיות 24+ אבל בעיקרון לא נראה לי היה 1 מעל 24
כולם היו ככה 20-22
אחלה של מסיבה אבל
המון זמן לא ראיתי כלכך הרבה כוסיות! |
|
|
| ronsh |
אווייי הייתי בלונה
מועדון עם 3 חדרים..
חדר מרכזי
חדר שחורה
וחדר ישראלי ו80
בחדר של השחורה ב3 עולה אומן פסיי טראנס אחר כל שבוע
ובחדר המרכזי מתחיל שחורה
בקיצור...אתמול היה אסטריקס..נתן בראש...
נשארתי עד 6....היה טירוף...
אלכוהול במחיר סביר עד יקר
כוסיות לא חסר |
|
|
| span-king |
מישהו הולך. יכול לפרט מה הולך לקרות ברייבולושן בניצנים?
תודה |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by span-king
מישהו הולך. יכול לפרט מה הולך לקרות ברייבולושן בניצנים?
תודה |
כנס לאתר שלהם ותבדוק שם הכל
מה שנאי יודע שזה הולך להיות פצצות!!! זה גילאים 20 פלוס.. וכמעט כל האומנים הכי גדולים של הפסיכודלי יהיו שם.. והרוב זה הופעות חיות כאלה יפוותתתת
ויש גם מתחם צ'יל אאוט כזה.. וזה יהיה יומיים
תבדוק תשאר באתר
וזה עולה איזה מאה ומשו שקל |
|
|
| taltul |
אז ככה...התקשרו אליי היום מהטיאלוי...מהליין של קילומבו...והיחצנית אמרה לי "תבוא יש מסיבה מיוחדת"...עם די ג'י הגדול מכולם רועי פלינר וכו' וכו'...:)חח...אבל הנקודה החשובה ביותר היא זה שהמורדים באים לשם היום כדי לאחל לנו פסח שמח וכשר:):):):)
אני לא משקר..המורדים באים היום לליין קילומבו...השאלה היא האם הבנות ישארו אחר כך ואוכל להשתולל שם עם אחת מהן...או אפילו עם שתיהן?;)
:)...נ.ב: תגובות, חבר'ה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by taltul
אז ככה...התקשרו אליי היום מהטיאלוי...מהליין של קילומבו...והיחצנית אמרה לי "תבוא יש מסיבה מיוחדת"...עם די ג'י הגדול מכולם רועי פלינר וכו' וכו'...:)חח...אבל הנקודה החשובה ביותר היא זה שהמורדים באים לשם היום כדי לאחל לנו פסח שמח וכשר:):):):)
אני לא משקר..המורדים באים היום לליין קילומבו...השאלה היא האם הבנות ישארו אחר כך ואוכל להשתולל שם עם אחת מהן...או אפילו עם שתיהן?;)
:)...נ.ב: תגובות, חבר'ה |
אם הם יבואו זה יהיה לשניה..
וחוץ מזה
לא שמעת מה אומרים על הסלבריטי שבאים למסיבות?
הרבה פעמים סלבריטי לא יודעים שהם ההפתעה של הערב והיחצנים באים ומתחננים אליהם שיבואו למסיבה ומביאים להם חינם ומפרסמים שהסלבריטי באים לחגוג יומולדת וזה..
והסלב עצמו לא יודע בכלל שעושים לו תקומבינות עליו
ובקיצור בא לשניה והולך |
|
|
| Sniper |
אני הייתי בחממה
סיום קרוס מדסיות
פול כוסיות אחלה מקום
ניכנסתי ב40 במקום 70
מוזיקה - נחמד.. פה ושם חידושים
לא רק ראפ היה גיוון דיי נחמד
מבחינת שירים היו כמה יציאות
כמו
P.Diddy - Let's Get Ill Deep Dish Remix
היה נחמד לשמוע את זה
אבל היה כ"כ צפוף שזה היה מבאס טיכו
חתכתי מקודם כי לא התחברתי כ"כ
וזהו מסיבה חמודה מינוס מינוס |
|
|
| MasterP |
הייתי אתמול בנטשה
20 ש"ח מסיבה הקפצות חינם
סה"כ מקום קטן אבל נהניתי פצצות
המוזיקה בנוהל, שחורה, מסחרי, אלטרנטיבי
שמעתי שהמקום סבבה ביותר בימי חמישי
אבל מה לעשות שלא יוצאים חמשושים יותר בלט |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by taltul
אז ככה...התקשרו אליי היום מהטיאלוי...מהליין של קילומבו...והיחצנית אמרה לי "תבוא יש מסיבה מיוחדת"...עם די ג'י הגדול מכולם רועי פלינר וכו' וכו'...:)חח...אבל הנקודה החשובה ביותר היא זה שהמורדים באים לשם היום כדי לאחל לנו פסח שמח וכשר:):):):)
אני לא משקר..המורדים באים היום לליין קילומבו...השאלה היא האם הבנות ישארו אחר כך ואוכל להשתולל שם עם אחת מהן...או אפילו עם שתיהן?;)
:)...נ.ב: תגובות, חבר'ה |
דיברתי אתמול עם חבר שלי שהוא יחצן של הקילומבו
והוא אמר לי באמת שהמורדים יהיו שם
וגם עכשיו דיברתי עם ידידה שלי שהייתה שם בטי אל וי והיא אמרה שהיה פול ערסים
אבל ת'כלס... אחרי הערסים של אילת, מה זה כבר ערסים במקומות כמו תל יצחק וכאלה... כסף קטן :) |
|
|
| Sm0keMachine |
הייתי בטיאלוי אתמול הייתה אחת המסיבות הגרועות..
היה פשוט מפוצץץץץץץ בערסים ופרחות..והרוב היו בנים..
וגם המסיבה נגמרה מוקדם..לא מבין למה לסיים מסיבה ב5:00 בבוקר אם יש חופש יום אחרי! |
|
|
|
|