return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 [170] 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 170)
View this Thread in Original format
Sniper
טוב רועי אחי אני יודע על קרנף, ושפיים

אני לא יוצא
אני כ"כ עייף... וגם כל הח'ברה שלי לא רוצים לסוע כ"כ
Hell_Copter
אני ותומר נסענו לשפיים
הייתה מסיבה נחמדה, אבל רק בגלל האלכוהול
היא לא הייתה מרגשת יותר מדי נראה לי

נקווה שהמסיבות הבאות שאני יהיה בהן בשבוע הזה יהיו יותר טובות
DjNumShum
אתמול הייתי בטיאלוי
זה פשוט בדיחה מה שהולך שם. זה יענו הליין של המאנדיי ספיישל וזה אמור להיות 24+ אבל בעיקרון לא נראה לי היה 1 מעל 24
כולם היו ככה 20-22

אחלה של מסיבה אבל
המון זמן לא ראיתי כלכך הרבה כוסיות!
ronsh
אווייי הייתי בלונה
מועדון עם 3 חדרים..
חדר מרכזי
חדר שחורה
וחדר ישראלי ו80

בחדר של השחורה ב3 עולה אומן פסיי טראנס אחר כל שבוע
ובחדר המרכזי מתחיל שחורה

בקיצור...אתמול היה אסטריקס..נתן בראש...
נשארתי עד 6....היה טירוף...

אלכוהול במחיר סביר עד יקר
כוסיות לא חסר
span-king
מישהו הולך. יכול לפרט מה הולך לקרות ברייבולושן בניצנים?

תודה
AnthemFreak
quote:
Originally posted by span-king
מישהו הולך. יכול לפרט מה הולך לקרות ברייבולושן בניצנים?

תודה

כנס לאתר שלהם ותבדוק שם הכל
מה שנאי יודע שזה הולך להיות פצצות!!! זה גילאים 20 פלוס.. וכמעט כל האומנים הכי גדולים של הפסיכודלי יהיו שם.. והרוב זה הופעות חיות כאלה יפוותתתת
ויש גם מתחם צ'יל אאוט כזה.. וזה יהיה יומיים

תבדוק תשאר באתר
וזה עולה איזה מאה ומשו שקל
taltul
אז ככה...התקשרו אליי היום מהטיאלוי...מהליין של קילומבו...והיחצנית אמרה לי "תבוא יש מסיבה מיוחדת"...עם די ג'י הגדול מכולם רועי פלינר וכו' וכו'...:)חח...אבל הנקודה החשובה ביותר היא זה שהמורדים באים לשם היום כדי לאחל לנו פסח שמח וכשר:):):):)
אני לא משקר..המורדים באים היום לליין קילומבו...השאלה היא האם הבנות ישארו אחר כך ואוכל להשתולל שם עם אחת מהן...או אפילו עם שתיהן?;)

:)...נ.ב: תגובות, חבר'ה
Shahar
quote:
Originally posted by taltul
אז ככה...התקשרו אליי היום מהטיאלוי...מהליין של קילומבו...והיחצנית אמרה לי "תבוא יש מסיבה מיוחדת"...עם די ג'י הגדול מכולם רועי פלינר וכו' וכו'...:)חח...אבל הנקודה החשובה ביותר היא זה שהמורדים באים לשם היום כדי לאחל לנו פסח שמח וכשר:):):):)
אני לא משקר..המורדים באים היום לליין קילומבו...השאלה היא האם הבנות ישארו אחר כך ואוכל להשתולל שם עם אחת מהן...או אפילו עם שתיהן?;)

:)...נ.ב: תגובות, חבר'ה


אם הם יבואו זה יהיה לשניה..
וחוץ מזה
לא שמעת מה אומרים על הסלבריטי שבאים למסיבות?
הרבה פעמים סלבריטי לא יודעים שהם ההפתעה של הערב והיחצנים באים ומתחננים אליהם שיבואו למסיבה ומביאים להם חינם ומפרסמים שהסלבריטי באים לחגוג יומולדת וזה..
והסלב עצמו לא יודע בכלל שעושים לו תקומבינות עליו
ובקיצור בא לשניה והולך
Sniper
אני הייתי בחממה
סיום קרוס מדסיות
פול כוסיות אחלה מקום
ניכנסתי ב40 במקום 70
מוזיקה - נחמד.. פה ושם חידושים
לא רק ראפ היה גיוון דיי נחמד
מבחינת שירים היו כמה יציאות
כמו
P.Diddy - Let's Get Ill Deep Dish Remix
היה נחמד לשמוע את זה

אבל היה כ"כ צפוף שזה היה מבאס טיכו
חתכתי מקודם כי לא התחברתי כ"כ

וזהו מסיבה חמודה מינוס מינוס
MasterP
הייתי אתמול בנטשה

20 ש"ח מסיבה הקפצות חינם
סה"כ מקום קטן אבל נהניתי פצצות
המוזיקה בנוהל, שחורה, מסחרי, אלטרנטיבי

שמעתי שהמקום סבבה ביותר בימי חמישי
אבל מה לעשות שלא יוצאים חמשושים יותר בלט

Hell_Copter
quote:
Originally posted by taltul
אז ככה...התקשרו אליי היום מהטיאלוי...מהליין של קילומבו...והיחצנית אמרה לי "תבוא יש מסיבה מיוחדת"...עם די ג'י הגדול מכולם רועי פלינר וכו' וכו'...:)חח...אבל הנקודה החשובה ביותר היא זה שהמורדים באים לשם היום כדי לאחל לנו פסח שמח וכשר:):):):)
אני לא משקר..המורדים באים היום לליין קילומבו...השאלה היא האם הבנות ישארו אחר כך ואוכל להשתולל שם עם אחת מהן...או אפילו עם שתיהן?;)

:)...נ.ב: תגובות, חבר'ה


דיברתי אתמול עם חבר שלי שהוא יחצן של הקילומבו

והוא אמר לי באמת שהמורדים יהיו שם
וגם עכשיו דיברתי עם ידידה שלי שהייתה שם בטי אל וי והיא אמרה שהיה פול ערסים

אבל ת'כלס... אחרי הערסים של אילת, מה זה כבר ערסים במקומות כמו תל יצחק וכאלה... כסף קטן :)
Sm0keMachine
הייתי בטיאלוי אתמול הייתה אחת המסיבות הגרועות..
היה פשוט מפוצץץץץץץ בערסים ופרחות..והרוב היו בנים..
וגם המסיבה נגמרה מוקדם..לא מבין למה לסיים מסיבה ב5:00 בבוקר אם יש חופש יום אחרי!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 [170] 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement