| princess cc |
אתמול היינו בגני התערוכה, המסיבה של נקסט עם יהל,
הייתה אחלה הפקה, בקטנה לא משהו מיוחד אבל אחלה,הלפרין נתן בראש כרגיל ויהל שיחק אותה ביג טיים!
מזמן לא הייתי במסיבה כזו (עיינו ערך המסיבות האוס הקודמות)
אבל הייתי חולה!הרגשתי כזה חרא!איך התבאסתי!
ראסמי.. מסיבה כזו ואתה חולה באסה...
המקום היה חצי ריק, לכל הח'ברה בפורום שרצו לבוא ופחדו כי
לא יכניסו אותם (והמבין יבין) לא נראה לי שהייתה סלקציה בכלל
לדעתי הכניסו כל מי שבא כי המקום היה ממש ריק!
ממממממממממ מה עוד? אההההההה כן,
פגשתי את אייל מהפורום הידוע בכינויו:
meltdown או משהו כזה
:)
ונתנו לי לשחק בתאורה! סוף סוףףףףףףףףף
עליתי לבמה והיה תאורן ליד יהל אז ביקשתי ממנו לשחק
באורות, מסתבר שההוא בכלל לא תאורן והוא בא עם יהל,
אין לו מושג איך לעשות את זה,
אמר לי: קחי חופשי,
אז עמדתי שם ליד יהל ושיחקתי באורות:D
איזה כיףףףףףףף עשיתי אור וחושך!
ואח"כ הצטלמתי עם יהל, לא לפני שמשכתי לו בלחי
ואמרתי לו כמה שהוא חמודדדדדד
זה היה לפני שאישתו באה כי כשהיא עלתה ברחתי, בכל זאת לא נעים;)
חחחחחחחחח נראה לי בסוף הדיג'איים בארץ יוציאו עלי חוזה,
כל הזמן מציקה להם,
לסיכום: אחלה מסיבה, אחלה מוסיקה,
העיקר הבריאות
:crazy: |
|
|