|
מסיבות ..... כנסו (pg. 224)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by guetag
איך הגעתם לאומן 17? |
השאלה איך אני יגיע לאומן17... |
|
|
| markfeldman |
בואו נקווה שזו לא אשלייה אופטית כמו ה-
SO
ורק אז נחשוב על איך להגיע... |
|
|
| Shahar |
אחי האומן17 זה מועדון עם שם
זה לא איזה מועדון מסחרי שיחרטט לך ברגע האחרון..
למרות שאי אפשר לדעת
נקווה לטוב |
|
|
| Black Dragon |
שאלות כמו...דרך מי...לא שואלים פה חח
:)
דבר שני כן זה באומן וזה סגור |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אחי האומן17 זה מועדון עם שם
זה לא איזה מועדון מסחרי שיחרטט לך ברגע האחרון..
למרות שאי אפשר לדעת
נקווה לטוב |
נקווה שיותר רציני מה-
SO |
|
|
| FederalBI |
תמליצו לי על מסיבות חוגרים ,
עם מוסיקה טובה בימי חמישי \ שישי
:/ |
|
|
| Shahar |
(אלללהה חזרתי הרגע מ"הזירה" יומולדת של ידידה (לא שהייתי הולך לפלאמינג
וואלה פשוט לראות ולהשתין מצחוק
מגיעים למקום עם ידידות וה"סלקטור" אומר שאין שמירת חפצים
חוזרים לאוטו להחביא תמעיל...חוזרים למקום ומנסים לעבור "סלקציה"..וואלה בן שאין לו ת"ז לא נכנס..ילדה בת 13 שבאה מתקבלת בברכה..מי שאין לו ת"ז מחכה...למה?! סתם בשביל להגיד שיש סלקציה פחחחחחחח
טוב עוברות 5 דקות ואנחנו עוברים "סלקציה" (כבוד כבוד)... "רשימות מוזמנים" כל אחד מקבל מחיר משלו ובסוף משלמים 70 ומגלים שזה נותן לנו 70 שקל לביזבוז (חבל שלא ראינו תתפריט כששילמנו..)...נכנסים ואין מקום לשבת וכל מי שדיברנו איתו אמר שבו על הבר...ברקע שירי כוכב נולד עם זמר אורח מהקהל וואלה חוויה שאפשר לחוות רק במועדונים גדולים כאלה...הכי קורע שמעלים מתרוממים לבמה שישירו שי גבסו פחחחחחחחח..מפה לשם מודיעין שב 2 תתחיל מסיבת ריקודים :eyes: סוףסוף יהיה מקום...בינתיים מסתלבטים עם ידידות בודקים תאיזור וואלה אין מה להגיד יש הרבה מה לעקוץ אבל יש חברה בבית :D סוףסוף שעה 2 והדיג'יי שכל הקהל סוגד לו מפציץ לנו עם "להיטים קורעי רחבות" :conf: לצערי יש פה כאלה שהיו מתלהבים מזה...
מתחיל עם
underdog project
והקהל משתגע כאילו ארמין זרק עלינו את וואיטרום
באים להזמין וזוכים במלצרית חצי מרוקאית חצי אשכנזייה מה שנותן לה לוק לפניםםם..היא מייעצת להזמין רק משקאות כי כל דבר אחר יקח בסביבות שעה אז סוגרים על שמפניה פלטת מטוגנים מוחיטו ועוד דברים שהאחרים הזמינו....אחרי רבע שעה ככה הכל מגיע ואני מת לשתות לוקח שלוק מהמוחיטו ומרוב גועל יורק הכל על השולחן...קוקטייל שאמור להיות לימונענע עם רום הגיע לי כ-כוס רום עם חתיכת לימון...קורא למלצרית ובטוח שכמו בכל מקום מהסוג האפשרות היחידה זה לקבל כל דבר מגעיל אחר מהתפריט אבל היא מבטיחה לפצות ומביאה ספרייט נקי (לא יודע למה) וכוס מיץ לימון להוסיף למוחיטו ומבטיחה לסדר לנו מהיחצן משהו על חשבון הבית (בסוף תבינו למה היא כזאת נחמדה)..עוזבים את האוכל והולכים לרקוד ותכלס אני יגיד לכם..זה לא המוזיקה שאני רוצה לשמוע במסיבה אבל הייתה אווירה שמחה ולא רעה בכלל...קצת דאנס ו"רמיקסים" שעשו ב 2-3 דקות אבל עדיין סובלים את זה..פתאום מודיעים לנו שהיום יום שישי :conf: והדיג'יי מנחית עלינו מוזיקה שחורה...(כן גם זאת דרך לעבור מסגנון לסיגנון בלי למקסס...) אני בורח לשולחן לשבת קצת עם ידידות והמלצרית ששוב נחמדה מגיעה לשאול אם הכל פסדר למרות שאני בכלל הייתי בשולחן אחר כשהיא הביאה לי...מפה לשם הדיג'יי עובר לדאנס וחוזרים לבמה...הזדמנויות לעקוץ בלי סוף..ובאמת בנות שבתור כל בן פנוי הייתי זורם איתן בכיף אבל יש חברה אז הן מוזמנות למצוץ...ממשיכים והדיג'יי מתחיל לשים לנו טראנס ולשם שינוי באמת טראנס...לאב קאמס אגיין...ואחריו ממשיך עם
kane - rain down on me (tiesto mix)
ובאותו הרגע המלצרית באה להגיד שיש בעיה עם החשבון... :conf: איך זה הגיוני..שילמנו בכלל עם התלושים שקיבלנו בכניסה.. :conf: "מי ששילם באשראי לא השאיר טלפון ואם תוכל להשאיר במקומו בשביל שלא יעשו לי בעיות" :conf: שוב לא מבין איך זה מסתדר כי לא שילמנו מזומן בפנים בעעע...טעות בשולחן?? "אולי אבל בכל תשאיר בשבילי..." קשה לעמוד בפניי מרוקאית אשכנזיה עם לוק מדהים ואני מבטיח לתת לה מספר בתנאי שתתן גם...מקבל תמספר והיא אומרת שקוראים לה אליאן ואני בלי לחשוב פעמיים מספר לה שיש ליין מסיבות לקהל יותר איכותי ומבוגר שמנגן מוזיקה הרבה יותר איכותית והיא לא תתחרט אם היא תבוא...מחייכת ואומרת שהיא תבוא בתנאי שנדבר על זה בטלפון...:D איך מסבירים לה שיש לי חברה? טוב על הזין אין חוק נגד ידידות..:D בינתיים הדיג'יי ממשיך "להפציץ" עם חומר איכותי לשם שינוי ומכה עם
lethal industry
ואז ידידות אומרות שצריך לזוז...מתקפל לכיוון היציאה שמח ומוחמא ולפחות אחרי שישבתי כמו מניאק בלי לעקוץ וסבלתי מוזיקה מסריחה שיכנעתי תצמי לזרום עם מישהי שבאמת שווה את זה :D
וואלה לא מאמין שאני יחזור למקום מהסוג כל עוד יש לי חברה וכל עוד אני לא מחפש בנות..וכן תגידו שאני אוהב תצמי אבל כרגע יש יותר מדי אז באמת בשנים הקרובות לא תראו אותי במקום כזה שכונה אבל וואלה זה עדיף על פלאמינג:D
כל מקרה עדיין אני יכול להגיד שנהנתי ונקווה שהבת זונה המרוקאית אשכנזיה תבין שיש חברה:D
שבוע הבאאאא אפטרררררררררררר!!!!!!!!!!!
| quote: | Originally posted by FederalBI
תמליצו לי על מסיבות חוגרים ,
עם מוסיקה טובה בימי חמישי \ שישי
:/ |
חמישי יש לך כל שבוע בווקס אהוס וטכנו לפנים |
|
|
| FederalBI |
יכניסו אותי אם אני בן 18?
לא נראה לי לפי מה שידוע לי |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by FederalBI
יכניסו אותי אם אני בן 18?
לא נראה לי לפי מה שידוע לי |
חלאס כבר יכניסו לא יכניסו
אני בן 18.5
תחליט שאתה בא ויעזרו לך |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
Coming up next from ILTA-AGENCY 24.03.2005 FREE ENTRANCE!!!
More info soon...:crazy: |
|
|
| KrazyDJs |
| כניסה חופשית ? :toothless |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
חיובי.
:rolleyes: |
|
|
|
|