return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
שחר יכול להיות יסיע אותי לשם

אבל אנחנו בטח ננסה קודם את תל ברוך

מה רע במסיבה חינם קצת להתחלת הערב ?
divx-master
quote:
Originally posted by warpedd_
מה נסגר עם המסיבה בלילנבאום
שמעתי על זה

משהו יכול לתת פרטים
מוזיקה\מחיר כניסה\מקום

בכל מקרה שמעתי שיש מסיבה של 99 בטיאלוי
אבל בטח יהיו שמה חברה יותר צעירים

ויש תל יצחקקקקקקקק
האמת כבר הרבה זמן לא הייתי



הנה פרטים אחי

כנס ל -

http://www.layla.co.il/tslayla.cgi?...ssage_id=206318
NaOren
quote:
Originally posted by divx-master



הנה פרטים אחי

כנס ל -

http://www.layla.co.il/tslayla.cgi?...ssage_id=206318



וואי תודה גבר...
יצאת תותח
Hell_Copter
טי אל וי זה אחד המקומות הכי פצצה בארץ ואין ויכוח על זה
שתי המסיבות שהייתי שם היו השתיים הכי טובות בחיים שלי!!!!!

סקופ זה גם מקום על רמה מבחינת המקום... אבל במסיבה שהייתי שם המוזיקה אכזבה אותי טיפה...

תל יצחק מקום שכונתי כזה אבל אפשר להנות שם... וחום שם זה לא תירוץ ליד המאווררים הענקיים שם!!!

בלקוני חרא של מקום וצריך לשרוף אותו... ולשם אתה תוכל להכנס שירן... לקאטבלו אתה לא תוכל בלי תעודת זהות ואני אומר לך מנסיון... שנה שעברה נסענו לקאטבלו ולאחד שנסע איתנו שהוא מטר ואסימון לא הייתה תעודת זהות... קיצר היה איזה בלאגן קטן ולא רצו להכניס אותו... נדפקנו כולנו בגללו ואף אחד לא נכנס
Djsamorai
טוב אז אם אתם רוצים עוד פרטים אני כאן ...
לילנבלום ..
כניסה 60 ש"ח
ומי שאמר שהוא בן 15 יכול ללכת לסטודיו ..
לא יעשו לכם בעיות עם הכניסה .. הרי זאת מסיבת נוער .. אין סלקציה כבדה ..

סטודיו כניסה 65 ..
אם אתם איזה 4-5 תבקשו מהיחצן הנחה כמובן רק לבן אדם אחד ..
אם אתם איזה 11
תבקשו חינם כמובן חינם אחד ..

לילנבלום מקום פצצה באמת שווה ללכת כל שבוע הוא מישתפר יותר ויותר ..
לסטודיו התחילו לבוא הרבה ערסים ..
הייתי שם אתמול ..
אבל אולי מסיבה הבאה תיהיה סלקציה טובה ואז יהיה טוב ..
MoSH_MaN
תגיד כמה פעמים בשבוע יש מסיבה בסטודיו 49??
Djsamorai
אין לי מושג כמה פעמים בשבוע ..
אבל יש ליין שמפיק אותה צוות אייס ..
שהוא כל יום שישי ...
ובלילנבלום בימי חמישי זה גם ליין שמפיק אותו צוות פקה
ביום שישי יש בלילנבלום מסיבה ל- 20 +


ולפי מה ששמעתי בימי שישי יש רק רוק .. ובימי חמישי זה רגיל .. רחבת האוס קומה תחתונה .. קומה עליונה להיטים MTV וכל זה ..
וקומה למעלה יש חדר קולנוע אין לי מושג מזה אף פעם לא יצא לי ליראות ..
אז אם אתם אוהבים ואתם בגיל המתאים תנסו אותו ...
divx-master
quote:
Originally posted by Djsamorai
אין לי מושג כמה פעמים בשבוע ..
אבל יש ליין שמפיק אותה צוות אייס ..
שהוא כל יום שישי ...
ובלילנבלום בימי חמישי זה גם ליין שמפיק אותו צוות פקה
ביום שישי יש בלילנבלום מסיבה ל- 20 +


ולפי מה ששמעתי בימי שישי יש רק רוק .. ובימי חמישי זה רגיל .. רחבת האוס קומה תחתונה .. קומה עליונה להיטים MTV וכל זה ..
וקומה למעלה יש חדר קולנוע אין לי מושג מזה אף פעם לא יצא לי ליראות ..
אז אם אתם אוהבים ואתם בגיל המתאים תנסו אותו ...



כן ראסמי הלילי מקום בןן זונה !!!

תגיד סמוראי אתה לא גם מהפורום של לילה ???
NaOren
quote:
Originally posted by Djsamorai
אין לי מושג כמה פעמים בשבוע ..
אבל יש ליין שמפיק אותה צוות אייס ..
שהוא כל יום שישי ...

חן - צוות אייס זה דודו ואיתמר לא?




nimrod levi
קאט בלו מקום די קטן את האמת עולה 60 שקל כניסה שתייה ראשונה חינם
אבל חם שם רצח מתקמצנים על המאווררים שם אבל חוץ מזה לא רע
בסטודיו נחמד אבל גם חם רצח ויש מוזיקה הרבה יותר טובה מהקאט בלו...

לילינבלום עוד לא הייתי אבל אני מקווה ללכת בזמן הקרוב
זה כל מה שאני מכיר פה בסביבה של תל אביב
יעני לגיל שלי..

DjChook
כן אורן צוות אייס זה דודו ואיתמר
NaOren
quote:
Originally posted by DjChook
כן אורן צוות אייס זה דודו ואיתמר



סבבההההההה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement