| Hell_Copter |
טי אל וי זה אחד המקומות הכי פצצה בארץ ואין ויכוח על זה
שתי המסיבות שהייתי שם היו השתיים הכי טובות בחיים שלי!!!!!
סקופ זה גם מקום על רמה מבחינת המקום... אבל במסיבה שהייתי שם המוזיקה אכזבה אותי טיפה...
תל יצחק מקום שכונתי כזה אבל אפשר להנות שם... וחום שם זה לא תירוץ ליד המאווררים הענקיים שם!!!
בלקוני חרא של מקום וצריך לשרוף אותו... ולשם אתה תוכל להכנס שירן... לקאטבלו אתה לא תוכל בלי תעודת זהות ואני אומר לך מנסיון... שנה שעברה נסענו לקאטבלו ולאחד שנסע איתנו שהוא מטר ואסימון לא הייתה תעודת זהות... קיצר היה איזה בלאגן קטן ולא רצו להכניס אותו... נדפקנו כולנו בגללו ואף אחד לא נכנס |
|
|