|
מסיבות ..... כנסו (pg. 68)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אמרתם מקום אחלה וידידה שמתלהבת רצח
זה לא מספיק
אני רוצה מחירים, אנשים , מוזיקה
וגם אם מישהו יכול לסדר אותה שמה :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אמרתם מקום אחלה וידידה שמתלהבת רצח
זה לא מספיק
אני רוצה מחירים, אנשים , מוזיקה
וגם אם מישהו יכול לסדר אותה שמה :) |
בגלל שיובל לא נכנס לפה הרבה אז לך לאיי סי קיו ושאל אותו!!!!!!
ומה כל כך קשה לך ללכת ללילה? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ומה כל כך קשה לך ללכת ללילה? |
לאתר יעני ?
לא חשבתי על זה בכלל...
תודה שאתה אומר
הייתי בטוח שאתם מסתלבטים בקטע של יובל
הוא באמת הולך לשם ?!
איך עם זה 18 פלוס |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
לאתר יעני ?
לא חשבתי על זה בכלל...
תודה שאתה אומר
הייתי בטוח שאתם מסתלבטים בקטע של יובל
הוא באמת הולך לשם ?!
איך עם זה 18 פלוס |
כמו שיש מסיבות בטי אל וי לילדים בגיל 7 ולאנשים בגיל 22 פלוס
אז ככה במטרוק יש אותו דבר
רוב המסיבות אבל זה 18 פלוס...
ויש מסיבות לילדים קטנים לפעמים |
|
|
| clubber@work |
| quote: | | יאללה אנשים, תחנוני, עדכנוני מה קורה בשישי הקרוב למה יצאתי ממב מבואס מהחופש - אחרי הפאקינג קיוג'ה לא הלכתי למסיבה כל החופש!!!! זעמק |
מתי היית בקיוג'ה???
ב-6? |
|
|
| oDrori |
| קיצר אנשים, איפה שאתם רואים את רונן לביא או אורן קוק מנגנים, נא להודיע לי מראש... תודע רבע |
|
|
| clubber@work |
oDrori היית בקיוג'ה יום שישי שעבר???
שהיתה מין מסיבת גיוס?? |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by clubber@work
oDrori היית בקיוג'ה יום שישי שעבר???
שהיתה מין מסיבת גיוס?? |
נראה לי זה היה מלפני שבועיים... אפילו 3. כל מקרה, היה ששמייח... מוזיקה לא משהו אבל שמח |
|
|
| Sniper |
clubber@work
המסיבת גיוס היתה של חבר שלי לפני שובעיים
אבל אני לא הלכתי כי היה לי דברים אחרים לעשות (אם תמבין למה אני מיתכוון) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
קיצר אנשים, איפה שאתם רואים את רונן לביא או אורן קוק מנגנים, נא להודיע לי מראש... תודע רבע |
חחחחח אם זה עוזר לך הוא הרזדינט של ימי שבת בדום... רונן לביא אני מתכוון |
|
|
| luckystrike |
קיצר שוב אני בשאלה הקבועה ...
מישהוא בא לחממה ??????
יהיה היום בן זונה עליי !!!
אני מכניס אותכם בלי תור בלי כלום !
50
כניסה ואולי פחות !
יא חארות !
סיום קורס קצינות יש שם היום פול כוסיות ! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by guetag
אחי אני בא
מקווה שהפעם האוטו לא יתקע לי
אני מת למסיבה אתם לא יודעים מה זה שבועיים בלי לראות כוסיות |
מכיר את התחושה
:)
קיצר תרים אליי טלפון בערב !
לי יש גם תלושים לשתייה חינם אני ינסה לארגן גם לך ולחברה שלך ... |
|
|
|
|