|
מסיבות ..... כנסו (pg. 142)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
?E מישהו בא מחר לסגירה ב
אמרו לי הולך להיות משהו טוב... :) |
|
|
| yahel222 |
רועי עשה טובה מאיפה אני מוריד את ה DC
מאיזה אתר
ומה ה IP או איך שזה נקרא |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by yahel222
רועי עשה טובה מאיפה אני מוריד את ה DC
מאיזה אתר
ומה ה IP או איך שזה נקרא |
שני דברים...
אחד זה ממש לא המקום...
ושתיים אני לא יודע...
שאל מישהו אחר בפרטי |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שני דברים...
אחד זה ממש לא המקום...
ושתיים אני לא יודע...
שאל מישהו אחר בפרטי |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רועי אתה המלך
עלק אתה לא יודע
הרגת אותיייייי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TTman
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רועי אתה המלך
עלק אתה לא יודע
הרגת אותיייייי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
כי ראסמי אני לא יודע גבר...
אני לא נכנס להאב...
אבל חלאס... זה לא המקום פה |
|
|
| TTman |
וואייייייייייייייייייי וואיייייייייייייי וואיייייייייייייי
הייתי אתמול ב אי, מסיבת סגירה
היה מטורףףףףףףףףףףףףףף
לא היה צפוף, היה פצצה, סוףףףף
ומי היה שםםםם
רועי המלךךךךך
:D
אחיייייייייייי, אתה סוס, חולה עלייךךךךךךךךךךךךךךך
והיו כמה טראקים ממש ממש ממש טובים
כמו
Ofra Haza - Love Song (Soul Catch Remix)
Delerium - After All
DJ Tiesto - Lethal Industry
Dj Vic Vs. Dana International - This is My Dome (Cinque Milla 2003)
Infected Mushroom - Deeply Disturbed
ועוד כמה טובים שברחו לי השמות
רועי אם אתה זוכר משהו, תגיד |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by TTman
Dj Vic Vs. Dana International - This is My Dome (Cinque Milla 2003)
|
עוד פעם זאתי עם התפוחי אדמה
?!?!?!?!
:stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TTman
וואייייייייייייייייייי וואיייייייייייייי וואיייייייייייייי
הייתי אתמול ב אי, מסיבת סגירה
היה מטורףףףףףףףףףףףףףף
לא היה צפוף, היה פצצה, סוףףףף
ומי היה שםםםם
רועי המלךךךךך
:D
אחיייייייייייי, אתה סוס, חולה עלייךךךךךךךךךךךךךךך
והיו כמה טראקים ממש ממש ממש טובים
כמו
Ofra Haza - Love Song (Soul Catch Remix)
Delerium - After All
DJ Tiesto - Lethal Industry
Dj Vic Vs. Dana International - This is My Dome (Cinque Milla 2003)
Infected Mushroom - Deeply Disturbed
ועוד כמה טובים שברחו לי השמות
רועי אם אתה זוכר משהו, תגיד |
ראסמי הייתה אחלה מסיבה!!!!!!!!!!
גם אריק היה שם דרך אגב... אבל ראיתי אותו רק בסוף...
והוא ילד 0 עם תחת מרובע... אבל זה תקראו בחתימה שלו!
קיצר ממש נהניתי שם...
הכי מצחיק היה שבסלקציה אנחנו עומדים ואז הסלקטור מתחיל להכניס את חברים שלי ובודק להם חוגרים... ואז אחרי 3 הוא מפסיק לבדוק וממשיך להכניס את כולם... ואני הולך כזה אחרון וחבר שלי עושה הנה הוא השביעי אז הסלקטור עושה זה בסדר אני מכיר אותו
ליגה של דבר!!!!
כמה הייתי שיכור שם... חבל על הזמן
איך שהגענו ירדתי על הבר בפינוק של 3 טקילות ו 3 וודקה תפוזים
פאקינג שיט... הטקילה שלהם חזקה אש!!
טראקים טובים שאני זוכר שהיו שם...
careless whisper
שדוד דאור שר...
ומה שאמרת עם העופרה חזה... איך חבר שלי נגנב שהיה את זה... חבל על הזמן
וואי אני לא זוכר הרבה טראקים ממש בולטים שהיו... :)
בקטנה... קיצר הייתה מסיבה אדירה!! |
|
|
| warpedd_ |
מישהו שמע היום על מסיבה בדום של
RNA
עם איזה דיג'יי סטפן?? |
|
|
| Sm0keMachine |
אהה רציתי ללכת לאי..אבל בסוף הוחלט ללכת ל"פרדס של מולי"!
כבר 3 פעמים רצוף אני הולך לשם..
זה מקום סוף הדרך!!!!
מפנקים שם בשתיה איכותית חופשית!
לא כמו באי - טקילה וודקה בשקל..
מביאים שם שוטים של אבסנט וארטיכ מקוריים חינם!
שתיתי 5 שוטים כאלו וליטר וחצי של בירה והייתי מסטול מת :D
יש שם גם אחלה בנות..ולא ראיתי ערסים..
בקיצור מומלץ מאוד! זה נמצא במרחק של 10 דקות מהאי, אולי פחות אפילו..
*edit*
יא מטורפים איך אתם זוכרים את השירים ששמו במועדון?:)
אחרי שאני שותה המוזיקה במועדון זה הדבר האחרון שמעניין אותי:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אהה רציתי ללכת לאי..אבל בסוף הוחלט ללכת ל"פרדס של מולי"!
|
שמעתי המקום קטן מאוד וזה מעין דאנס בר כזה שעבר הסבה לדיסקוטק...
בכל מקרה היום יש שם איזה מסיבת סיום טירונות של אחת שאני מכיר...
היא ביקשה ממני לבוא אבל לא יודעאם אני יגיע לשם...
בכל מקרה... איפה זה יוצא... 10 דקות מהאי לאיזה כיוון... תסביר אחי
ובקשר לדום...
אם יהיה לי עם מי ללכת סביר להניח שאני ילך לשם |
|
|
| Sm0keMachine |
לכל מי שמטיל ספק במידת ההנאה בפרדס של מולי אני מציע לתת מבט בתמונות האלו!


כמו שאמרתי..מסטול מת..
:wtf: |
|
|
|
|