return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 [142] 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 142)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
?E מישהו בא מחר לסגירה ב
אמרו לי הולך להיות משהו טוב... :)
yahel222
רועי עשה טובה מאיפה אני מוריד את ה DC
מאיזה אתר

ומה ה IP או איך שזה נקרא
Hell_Copter
quote:
Originally posted by yahel222
רועי עשה טובה מאיפה אני מוריד את ה DC
מאיזה אתר

ומה ה IP או איך שזה נקרא


שני דברים...
אחד זה ממש לא המקום...
ושתיים אני לא יודע...
שאל מישהו אחר בפרטי
TTman
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שני דברים...
אחד זה ממש לא המקום...
ושתיים אני לא יודע...
שאל מישהו אחר בפרטי



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

רועי אתה המלך
עלק אתה לא יודע

הרגת אותיייייי

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TTman
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

רועי אתה המלך
עלק אתה לא יודע

הרגת אותיייייי

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


כי ראסמי אני לא יודע גבר...
אני לא נכנס להאב...
אבל חלאס... זה לא המקום פה
TTman
וואייייייייייייייייייי וואיייייייייייייי וואיייייייייייייי


הייתי אתמול ב אי, מסיבת סגירה

היה מטורףףףףףףףףףףףףףף

לא היה צפוף, היה פצצה, סוףףףף
ומי היה שםםםם
רועי המלךךךךך
:D
אחיייייייייייי, אתה סוס, חולה עלייךךךךךךךךךךךךךךך

והיו כמה טראקים ממש ממש ממש טובים

כמו
Ofra Haza - Love Song (Soul Catch Remix)
Delerium - After All
DJ Tiesto - Lethal Industry
Dj Vic Vs. Dana International - This is My Dome (Cinque Milla 2003)
Infected Mushroom - Deeply Disturbed

ועוד כמה טובים שברחו לי השמות
רועי אם אתה זוכר משהו, תגיד
warpedd_
quote:
Originally posted by TTman

Dj Vic Vs. Dana International - This is My Dome (Cinque Milla 2003)


עוד פעם זאתי עם התפוחי אדמה
?!?!?!?!
:stongue:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TTman
וואייייייייייייייייייי וואיייייייייייייי וואיייייייייייייי


הייתי אתמול ב אי, מסיבת סגירה

היה מטורףףףףףףףףףףףףףף

לא היה צפוף, היה פצצה, סוףףףף
ומי היה שםםםם
רועי המלךךךךך
:D
אחיייייייייייי, אתה סוס, חולה עלייךךךךךךךךךךךךךךך

והיו כמה טראקים ממש ממש ממש טובים

כמו
Ofra Haza - Love Song (Soul Catch Remix)
Delerium - After All
DJ Tiesto - Lethal Industry
Dj Vic Vs. Dana International - This is My Dome (Cinque Milla 2003)
Infected Mushroom - Deeply Disturbed

ועוד כמה טובים שברחו לי השמות
רועי אם אתה זוכר משהו, תגיד


ראסמי הייתה אחלה מסיבה!!!!!!!!!!
גם אריק היה שם דרך אגב... אבל ראיתי אותו רק בסוף...
והוא ילד 0 עם תחת מרובע... אבל זה תקראו בחתימה שלו!

קיצר ממש נהניתי שם...
הכי מצחיק היה שבסלקציה אנחנו עומדים ואז הסלקטור מתחיל להכניס את חברים שלי ובודק להם חוגרים... ואז אחרי 3 הוא מפסיק לבדוק וממשיך להכניס את כולם... ואני הולך כזה אחרון וחבר שלי עושה הנה הוא השביעי אז הסלקטור עושה זה בסדר אני מכיר אותו
ליגה של דבר!!!!

כמה הייתי שיכור שם... חבל על הזמן
איך שהגענו ירדתי על הבר בפינוק של 3 טקילות ו 3 וודקה תפוזים
פאקינג שיט... הטקילה שלהם חזקה אש!!


טראקים טובים שאני זוכר שהיו שם...
careless whisper
שדוד דאור שר...
ומה שאמרת עם העופרה חזה... איך חבר שלי נגנב שהיה את זה... חבל על הזמן
וואי אני לא זוכר הרבה טראקים ממש בולטים שהיו... :)
בקטנה... קיצר הייתה מסיבה אדירה!!
warpedd_
מישהו שמע היום על מסיבה בדום של
RNA
עם איזה דיג'יי סטפן??
Sm0keMachine
אהה רציתי ללכת לאי..אבל בסוף הוחלט ללכת ל"פרדס של מולי"!
כבר 3 פעמים רצוף אני הולך לשם..
זה מקום סוף הדרך!!!!
מפנקים שם בשתיה איכותית חופשית!
לא כמו באי - טקילה וודקה בשקל..
מביאים שם שוטים של אבסנט וארטיכ מקוריים חינם!
שתיתי 5 שוטים כאלו וליטר וחצי של בירה והייתי מסטול מת :D

יש שם גם אחלה בנות..ולא ראיתי ערסים..
בקיצור מומלץ מאוד! זה נמצא במרחק של 10 דקות מהאי, אולי פחות אפילו..

*edit*

יא מטורפים איך אתם זוכרים את השירים ששמו במועדון?:)
אחרי שאני שותה המוזיקה במועדון זה הדבר האחרון שמעניין אותי:)

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אהה רציתי ללכת לאי..אבל בסוף הוחלט ללכת ל"פרדס של מולי"!


שמעתי המקום קטן מאוד וזה מעין דאנס בר כזה שעבר הסבה לדיסקוטק...

בכל מקרה היום יש שם איזה מסיבת סיום טירונות של אחת שאני מכיר...
היא ביקשה ממני לבוא אבל לא יודעאם אני יגיע לשם...
בכל מקרה... איפה זה יוצא... 10 דקות מהאי לאיזה כיוון... תסביר אחי

ובקשר לדום...
אם יהיה לי עם מי ללכת סביר להניח שאני ילך לשם
Sm0keMachine
לכל מי שמטיל ספק במידת ההנאה בפרדס של מולי אני מציע לתת מבט בתמונות האלו!



כמו שאמרתי..מסטול מת..
:wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 [142] 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement