|
מסיבות ..... כנסו (pg. 33)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחים שלי אתם בטוחים בקשר לבורה בורה ???
קיבלתי הודעה מה
RNA
שהם יהיו בויתקין היום !!!
ושמה נמצא הבורה בורה ...
איך זה הגיוני ?
מי אמר פה שסגרו את זה ???
|
אני אמרתי, ידידה שלי עובדת עם ההפקה והיא אמרה לי אז זה סגור...
גם אני קיבלתי את ההודעה
| quote: |
Tonight, 12:00AM, alchohol party in "yarid vitkin" (Te'atron)... |
|
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחים שלי אתם בטוחים בקשר לבורה בורה ???
קיבלתי הודעה מה
RNA
שהם יהיו בויתקין היום !!!
ושמה נמצא הבורה בורה ...
איך זה הגיוני ?
מי אמר פה שסגרו את זה ???
קיצר יהיה שם מסיבה ואנחנו הולכים
!
מישהוא אולי יבוא ? |
חברים שלי היו שם אתמול
מורן אם היית אומר לי על זה קודם או מתקשר אליי הייתי הולך איתם
אני מדבר על האלה שחזרו מהצבא
טוב לא נורא... העיקר נהניתי בעמק |
|
|
| divx-master |
אתם לא חושבים שצריך לשים את הטרד הזה בסטיקי כבר ???
יש לו מלאא הודעות והוא כל הזן מתחדש ...
בכלל מקרהה הייית אתמול בסטודיו היה נחממדד מאוודד למרותתש היו דייי הרבהה ערסים !!!1
מתיי יחזורר המסיבות עם הסקלציהה מתי ????1
:( :( :( |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by divx-master
אתם לא חושבים שצריך לשים את הטרד הזה בסטיקי כבר ???
|
כן |
|
|
| Sniper |
| גם אני חושב שצריך לשים אתזה בתור סטיקי כבר |
|
|
| divx-master |
אנשי פורום יקרים תגידווו משהוו פההה בקטע של לעשות מסיבות ???1
מסיבותת כמו בסטודיו משהוו כזהה אבלל רקק שיהיה עם קהל יפה !!1
אם משהו מעוניין והוא ממש רציני אזז שידבר
:conf: |
|
|
| luckystrike |
אוקיי הוספתי לסטיקי
יובל רק תערוך את ה
PREFIX
כי עדיין סאומפי לא סידר לי את זה ...
דרך אגב דיברתי איתו באמת השבוע - איזה מסכן יש
לו פול בעיות עכשיו עם האתר והסרברים ...
והוא הבטיח תמונות מהפגישה ...
:)
בכל אופן אני נוסע לאימון של חמישה ימים
כוס אמק היה אמור להיות לי חופש מחר
והקצינה שלי התקשרה והכל התבטל - במקום שבוע
קל שיעבור מהר יש לי שבוע סיוט
כוס אינעל העולם
איזה בעסה ...
:( |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by divx-master
אנשי פורום יקרים תגידווו משהוו פההה בקטע של לעשות מסיבות ???1
מסיבותת כמו בסטודיו משהוו כזהה אבלל רקק שיהיה עם קהל יפה !!1
אם משהו מעוניין והוא ממש רציני אזז שידבר
:conf: |
ייתכן. יכול להיות שאני וכמה חברים נארגן משהו חזק בגעש בקרוב |
|
|
| Sniper |
אחי אני הייתי בקטע של מסיבות ניסתי לארגן כמה פעמים אבל זה היתה בעיה עם הבעלים של המקום
כאילו היה תפוס לו המקום בימי שישי
ומממ
תכח בחשבון שלהיתחרות בסטודיו וכל המסיבות האלה אין לך כ"כ מצבב
זה ימבההה השקעהה
דבר איתי אם אתה עדיין רוצה לעשות
אני יתן לך טיפים הייתי עושה איתך בכיף
אבל פשוט אני ניכנס לחיסכון עצום עכשיו יש לי כמה השקעות גדולות בקרוב
ככה שאין לי כ"כ הרבה כסף לבזבז |
|
|
| DjChook |
אלון יא מצחיק
"אהה זה צ'וק הראל"
:)
בכל מקרה, דווקא אני לא ניתקלתי בערסים, אבל אולי זה בגלל שרוב הזמן הייתי בחדר האדום, הקטן, הקשבתי לחבר של חבר שלי, ורקדתי שם למרות שהיה ריק |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by oDrori
ייתכן. יכול להיות שאני וכמה חברים נארגן משהו חזק בגעש בקרוב |
רעש בגעש |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
רעש בגעש |
חחחחח יש לי הרגשה שזה לא הם... :)
חבר שלי מארגן יום שישי בקווינס בתל אביב מסיבה
הבנתי זה קרוב לסטודיו או אנערף... |
|
|
|
|