|
מסיבות ..... כנסו (pg. 227)
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by yonih
אני הצעתי למישהו שיחפש לי וילה לסדר גודל של 100-150 איש
ואני הצעתי 5000 שקל לערב אחד, למה אנשים כל כך מיושנים
ולא מסכימים?
כססססססססס:conf: |
ב
5|O0O ש"ח
אתה יכול לקחת מועדון לאיזה 500א"ש!!!
וגם אין לך הוצאות על הגברה ותאורה ושומרים וברמנים וכל מה שמסביב.
יותר משתלם לך מאשר סתם וילה עם בריכה שגם ככה רק שלושה אנשים יכנסו אליה למה דחפו אותם חחח... |
|
|
| FreaKaZoid |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
ב
5|O0O ש"ח
אתה יכול לקחת מועדון לאיזה 500א"ש!!!
וגם אין לך הוצאות על הגברה ותאורה ושומרים וברמנים וכל מה שמסביב.
יותר משתלם לך מאשר סתם וילה עם בריכה שגם ככה רק שלושה אנשים יכנסו אליה למה דחפו אותם חחח... |
אבל בוילה יש חדרים פנויים בשביל להשתנרקל... במועדון זה לא אפשרי. |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by FreaKaZoid
אבל בוילה יש חדרים פנויים בשביל להשתנרקל... במועדון זה לא אפשרי. |
אז עושים מסיבה לגילאים שבאים עם מכוניות
ואז תמיד אפשר להשתנקרל |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
מה תאי בית-שימוש בימנו זה כבר לא אין בשבילך?
ואני גם לא הייתי נותן את הוילה שלי אם היו נכנסים לחדרים
ומפציצים אותם בזרע וריח של ג'ארס ושאריות של פסים חחח...
(ד"א אין לי וילה חחח...) |
|
|
| sh33p |
Inner and Outer @ DOME (27.4.2005) יום רביעי
דיברתי עם אפי במייל והוא אמר לי שזה מסיבה של מועדון הכושר
"everybody"
וכנארה הכניסה 18פלוס אבל הוא לא בטוח
מישהו יודע עוד פרטים?
מישהו מתכוון ללכת? |
|
|
| DjChook |
רק להזכיר ש
everybody
הוא דיי מועדון של נשכנים |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
20.05.2005
ILTA-Agency PRE + PARTY
!!! MY BIRTHDAY PARTY !!!
More info sooooooonnnnnnnnn...:crazy: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
20.05.2005
ILTA-Agency PRE + PARTY
!!! MY BIRTHDAY PARTY !!!
More info sooooooonnnnnnnnn...:crazy: |
אחי, אתם מנסים להתחרות בגילן ?!?!?! |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
20.05.2005
ILTA-Agency PRE + PARTY
!!! MY BIRTHDAY PARTY !!!
More info sooooooonnnnnnnnn...:crazy: |
מתאים ליייייייייייייייייייייי !! |
|
|
| ronsh |
חזרתי מאילת...הייתי באקסייט מסיבה של פאבליק פרודקשין...
היה איזשהו סוג של חימום ואז טוכנר עלה...הוא ניגן מוזיקה ממש ממש חמודה...
רק הבאסה של נשארתי ליום שישי והייתי מנסה להיכנס למסיבה של נקסט |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אחי, אתם מנסים להתחרות בגילן ?!?!?! |
מנסים?
נההה...
אבל מתחרים כן.
אחרי שתשמע את הפרטים אתה תשאל את אותה שאלה רק הפוך...:D
ויום-הולדת שלי ככה שאתה חייב לי רד-בול חחח...:crazy:
| quote: | Originally posted by sh33p
מתאים ליייייייייייייייייייייי !! |
מתאים גם מתאים...:gsmile: |
|
|
| Dj-L@g0la5 |
סליחה על השאלה האידיוטית, אבל אני לא עוקב אחרי זה...
אבל מישהו יכול לרשום איזה מסיבות יש בזמן הקרוב (מאי 2005)?
תודה מראש... |
|
|
|
|