|
מסיבות ..... כנסו (pg. 208)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | | התחלנו אותו ב"ארמדה", |
?!?!?! הלפרין=ארמדה ??!?!?
| quote: | | נראה לי מצאתי תחליף ל"נקסט הפקות" מהיום אני בווקס! |
איזה סיגנון מוסיקלי נוגן שם ?
תני קצת טראק ליסט....
בשביל שנידע האם באמת שווה לזנוח את נקסט.... |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by markfeldman
?!?!?! הלפרין=ארמדה ??!?!?
איזה סיגנון מוסיקלי נוגן שם ?
תני קצת טראק ליסט....
בשביל שנידע האם באמת שווה לזנוח את נקסט.... |
כן הלפרין, זה היה כאילו ערב לחברים של נקסט...
לגבי הסגנון בווקס היה דיפ האוס לדעתי, דיג'יי מקדונלדס מכיר
אגב הוא חמוד לאללה!!!!!!!!! הוא הומו??
טראק ליסט יהיה לי קצת קשה לתת כי אני לא מכירה שמות
אבל אני כן זוכרת ששם את עופר ניסים:
searching, ו U don't appreciate me
מבחינת המוסיקה אין מה להשוות בכלל לנקסט, יו נו שאנ'לא ממש אוהבת האוס
המוסיקה במסיבות של נקסט היא הכי טובה שיכולה להיות!
אבל הקהל היה משהו לא נורמאלי
קהל כזה לא ראיתי מאז המסיבה של נקסט עם דובדב בדום, גם שם אנשים השתוללו כאילו אין מחר!!!!!!!!
:crazy: |
|
|
| DjChook |
איזה גילאים זה ביום שישי בווקס ?
אני אתמול הייתי במסיבת סגירה של הצוף
וואי היה אחד החזקים.. בערך ב 5 התחיל פסיכודאלי עם
CITIES OF THE FUTURE
שקנה אותי לכל הערב :)
הייתה סלקציה קטלנית אתמול מאיזה 24:30 ככה שחלק מהחברים שלי קיבלו "שמאלה שמאלה"
אבל אין מה לעשות :/ |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by DjChook
איזה גילאים זה ביום שישי בווקס ?
אני אתמול הייתי במסיבת סגירה של הצוף
וואי היה אחד החזקים.. בערך ב 5 התחיל פסיכודאלי עם
CITIES OF THE FUTURE
שקנה אותי לכל הערב :)
הייתה סלקציה קטלנית אתמול מאיזה 24:30 ככה שחלק מהחברים שלי קיבלו "שמאלה שמאלה"
אבל אין מה לעשות :/ |
אין לי מושג לגבי הגילאים! אני כבר עברתי ת'גיל שזה מטריד אותי
:)
CITIES OF THE FUTURE
באמת אחד החזקים! זה של אינפקטד נכון?
וואי משהו בן זונה! חופר חופשי!
אגב לגבי הווקס נזכרתי שבכלל לא בדקו אתמול ת.ז, הסלקטור הכניס מי שבא לו
:)
קטע פתאום נזכרתי גם שאתמול עליתי
לעמדה של הדיג'יי וכדי לרדת למטה זה די גבוה נתתי קפיצה אחוש, קיצר הייתי עם קבקבי עץ בגובה אולי של 10 סנטים, פתאום אני מרגישה באוויר, אני מסתכלת רואה נשברה לי הנעל לשניים!
חחחחחחחחחחח ועוד נעליים חדשות, כל הערב רקדתי יחפה!
היה צחוקים של הלייף!
אגב היה עוד קטע קורע, נכנסתי לשירותים אני עושה את צרכיי פתאום אני קולטת מישהו מסתכל עליי, ישר נתתי זינוק רצתי החוצה בהסטריה, תפס אותי איזה הומו צועק לי: תירגעי מה קרה לך? אני מספרת לו: צ'מע יש מישהו שם בשירותים, ההוא נכנס לא רואה כלום, ואני עדיין רואה אותו...
חשבתי שהשתגעתי לגמריי, רבעאק מה ההזיות האלה?
קיצר אני אומרת לו: צ'מע אני רואה פה מישהו לובש חולצה אפורה וזה..
מה מסתבר? מהשירותים יש מראה חד צדדית, יענו מי שרוקד בחוץ רואה מראה ואתה רואה ת'קהל!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
היה ענק!:haha: :haha: |
|
|
| DjChook |
הבנתי אותך
איזה שוקיסטית
בוא אני אספר לכם מה קרה לי ברוץ יום חמישי
אני מגיע לרוץ ביום חמישי, ב 1:30 והיה מפוצץ בכניסה.. אבל מה זה מפוצץ.. ברמות שכבר לא הכניסו אפילו בנות לאיזור ששם אפשר לקנות כרטיס... אמרו לכולם "המועדון סגור, עופו הביתה" ונעלו את השערים...
אקיצר, לאט לאט אני רואה שאנשים רק יוצאים מהמקום שבו קונים כרטיסים וזה... עכשיו היו לי כבר 4 חברים בפנים, שהם גם ההסעה שלי הביתה (הגעתי ממקום אחר עם שני חברים אחרים מנתניה/חדרה)..
בכל מקרה אני מדבר עם חבר שלי והוא מתחיל להסביר לי שאני צריך להגיד שאני צוהר מבה"ד 12... מפלוגת ארבל.. אבל אף אחד לא קנה את זה ולאף אחד לא היה אכפת.. כל היחצנים נכנסו.. אקיצר חברים שלי התבאסו ורצו לחתוך לחממה.. עכשיו אני לא יכלתי כי ההסעה שלי הייתה בפנים
א חבר שלי שהיה בפנים תפס את זה שהכניס אותם.. ואמר לו שנשאר צוהר אחד בחוץ... אקיצר הוא מתקשר אלי.. ואומר לי
"תקשיב חן, המועדון כרגע סגור. אבל אל תדאג, אתה נכנס היום ! וגם עם השני חברים שלך"
אני אומר לו סבבה.. אחרי כמה דקות הוא מתקשר ואומר לי לבוא לקצה הימני של המועדון, שם יש איזה שער קטן שהוא הכניס אותי משם... ההוא מתחיל לתחקר אותי איך הגעתי לבהד 12 ואם אני הצבעתי לרוץ וזה...
ואז הוא דחף לי ליד כניסה חינם, הנחות לשני החברים, ועוד ייגר ככה שיהיה שמח :)
זה היה אחד הקימבונים בהתחשב שהיו כוסיות שסיימו קורס, ולא הכניסו אותן כבר :)
בפנים המסיבה הייתה באמת מטורפת, ככ הרבה בנות לא ראיתי בחיים במסיבה :) |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by DjChook
הבנתי אותך
איזה שוקיסטית
בוא אני אספר לכם מה קרה לי ברוץ יום חמישי
אני מגיע לרוץ ביום חמישי, ב 1:30 והיה מפוצץ בכניסה.. אבל מה זה מפוצץ.. ברמות שכבר לא הכניסו אפילו בנות לאיזור ששם אפשר לקנות כרטיס... אמרו לכולם "המועדון סגור, עופו הביתה" ונעלו את השערים...
אקיצר, לאט לאט אני רואה שאנשים רק יוצאים מהמקום שבו קונים כרטיסים וזה... עכשיו היו לי כבר 4 חברים בפנים, שהם גם ההסעה שלי הביתה (הגעתי ממקום אחר עם שני חברים אחרים מנתניה/חדרה)..
בכל מקרה אני מדבר עם חבר שלי והוא מתחיל להסביר לי שאני צריך להגיד שאני צוהר מבה"ד 12... מפלוגת ארבל.. אבל אף אחד לא קנה את זה ולאף אחד לא היה אכפת.. כל היחצנים נכנסו.. אקיצר חברים שלי התבאסו ורצו לחתוך לחממה.. עכשיו אני לא יכלתי כי ההסעה שלי הייתה בפנים
א חבר שלי שהיה בפנים תפס את זה שהכניס אותם.. ואמר לו שנשאר צוהר אחד בחוץ... אקיצר הוא מתקשר אלי.. ואומר לי
"תקשיב חן, המועדון כרגע סגור. אבל אל תדאג, אתה נכנס היום ! וגם עם השני חברים שלך"
אני אומר לו סבבה.. אחרי כמה דקות הוא מתקשר ואומר לי לבוא לקצה הימני של המועדון, שם יש איזה שער קטן שהוא הכניס אותי משם... ההוא מתחיל לתחקר אותי איך הגעתי לבהד 12 ואם אני הצבעתי לרוץ וזה...
ואז הוא דחף לי ליד כניסה חינם, הנחות לשני החברים, ועוד ייגר ככה שיהיה שמח :)
זה היה אחד הקימבונים בהתחשב שהיו כוסיות שסיימו קורס, ולא הכניסו אותן כבר :)
בפנים המסיבה הייתה באמת מטורפת, ככ הרבה בנות לא ראיתי בחיים במסיבה :) |
איזה כיף לזה להגיע למועדון גם כרטיס חינם וגם שתייה חינם!
עוד לא התחיל הערב אתה כבר נהנה!
:D |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | צוהר מבה"ד 12... מפלוגת ארבל |
NOT FOR LONG... |
|
|
| KosmiK-G8 |
סיכונת סיפור מרתק לאללה
:)
אבל שכחת לספר לחברי הפורום על המפגש המקרי שלנו באזריאלי..
:)
הייתי מפטפט איתך יותר אבל לא היה נעים מחבר שלי... |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
סיכונת סיפור מרתק לאללה
:)
אבל שכחת לספר לחברי הפורום על המפגש המקרי שלנו באזריאלי..
:)
הייתי מפטפט איתך יותר אבל לא היה נעים מחבר שלי... |
חמודדדדד אני סיפרתי להם
http://www.tranceaddict.com/forums/...12&pagenumber=9
חחחח היה קטע, כי בדיוק אני מוציאה ת'סיגריות וידיד שלי אומר לי אסור לעשן כאן ייתנו לך דו"ח, אני מחזיקה ת'קופסא ביד פתאום אתה בא אומר שלום, עכשיו לא זיהיתי אותך... הייתי בטוחה אתה הפקח של הקניון...
חחחחחחח קלטת איזה עיני עגל תקעתי בך? יענו לא מבינה מה מו מי?
:)
פעם הבאה נזמין אותך לקפה ;) |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by princess cc
חמודדדדד אני סיפרתי להם
http://www.tranceaddict.com/forums/...12&pagenumber=9
חחחח היה קטע, כי בדיוק אני מוציאה ת'סיגריות וידיד שלי אומר לי אסור לעשן כאן ייתנו לך דו"ח, אני מחזיקה ת'קופסא ביד פתאום אתה בא אומר שלום, עכשיו לא זיהיתי אותך... הייתי בטוחה אתה הפקח של הקניון...
חחחחחחח קלטת איזה עיני עגל תקעתי בך? יענו לא מבינה מה מו מי?
:)
פעם הבאה נזמין אותך לקפה ;) |
וואלה תזכרי
אני שומר את הטרד הזה במועדפים..
:)
למקרה שתשכחי שהבטחת..חחחחחח |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
וואלה תזכרי
אני שומר את הטרד הזה במועדפים..
:)
למקרה שתשכחי שהבטחת..חחחחחח |
אני אף פעם לא שוכחת לקיים הבטחות!:) |
|
|
| Dr.SuS |
אני מזמן הגעתי למסקנה שאין כמו הווקס, וגם אני עשיתי את אותו הסיבוב כמוך ביום שישי וסיימתי אותו בווקס
היה שם איזה די ג'יי משהו 69 חחח היתי מסטול מדיי בשביל לזכור מי עלה
לגבי בעליך, אם אתם חושבים לבא לשם שוב..
תקני לו חולצה עם
"Dont Touch Me !!!"
חחח
בטכלס תגידי מה שלא תגידי הומואים יודעים לעשות חיים ושם המסיבות הכי טובות, את זה הבנתי מזמן
לפי דעתי בלעדיהם לא היה לנו סצנה כל כך מפותחת בארץ בכלל
בלי הליין של שירזי ואחר כך של חיים שהביאו אומנים טובים כשנקסט עוד היו בחיתולים בקו...
קיצר אני בעד, לפעמים יכול לארגן חינמים אם את רוצה... |
|
|
|
|