| luckystrike |
היינו בשישי בחממה כרגיל והיה סופני !!!
הפעם הכי כיפית שהייתי !!!
אני וכל החברים שלי נכנסנו כמו מלכים בויאיפי ב 30 שקל !!!
היה מפוצץ בכוסיות שחבל"ז !
ורועי - גם יוליה הייתה שם ... חחחח
העם הסלבי שולט !
קיצר - תידלקנו עם הבאקט של החממה
שתי רד-בול יחד עם חצי בקבוק וודקה וקצת קוקה קולה בתוך
דלי ענק !
אחרי זה הורדתי עוד טקילה שעשתה לי בחילה
ואח"כ 2 וודקה תפוזים והייתי דלוק כל הערב ...
רד-בול נותן לך כנפיים
בחיים לא רקדתי ככה - היינו עד 6 בבוקר - 12 חבר'ה
ולא היה אחד שלא מסטול רצח ...
אח"כ ישבנו באיזה פיצריה ליד קיבוץ מונש שפתוחה כל הלילה
והתחלנו עם כל מה שזז שם ...
איזה סופ"ש ...
מממממממאאררררררריייצצצצצהההההה ... |
|
|