| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by divx-master
אנשים מחר מסיבה אחרונה בסטודיו אל תחמיצו צריכה להיות מסיבה טובה ..
כאילו לפי מה ששמעתי אז יכניסו רק איזה 800 איש ורקק קהל יפ הצריך להיות נדיר
|
דבר ראשון אני סוגר לך שבת ים נכנסים לשם...
יענו ים ערסים יהיו שם.. מנסיון אני אומר אתזה
דבר שני יש מסיבה גם ב 27 שם... |
|
|