|
מסיבות ..... כנסו (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
אוי תיהיו בריאים החברה מרעננה
איזה ביאוסים חחח ליגה ג |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
גם שיחקנו משחק שקוראים לו מר דלי
חבר שלי מצא דלי של זבל ליד הדירה ששכרנו ואמר בואו נשחק משחק שקוראים לו מר דלי... שמים למישהו את הדלי על הראש ומתחילים להביא לו מכות והוא לא יודע מי זה...
אז שמנו למישהו על הראש והתחלנו לדםוק בו
אבל זה סיפור לפעם אחרת :D |
LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
גם שיחקנו משחק שקוראים לו מר דלי
חבר שלי מצא דלי של זבל ליד הדירה ששכרנו ואמר בואו נשחק משחק שקוראים לו מר דלי... שמים למישהו את הדלי על הראש ומתחילים להביא לו מכות והוא לא יודע מי זה...
אז שמנו למישהו על הראש והתחלנו לדםוק בו
אבל זה סיפור לפעם אחרת :D |
חחחח
סתומיםם ... |
|
|
| DjChook |
רועי מספיק הבנתי שאתה משגע אותי להגיד לך
תפוס ת'ך מהפוני, עוד אתה רוצה ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
רועי מספיק הבנתי שאתה משגע אותי להגיד לך
תפוס ת'ך מהפוני, עוד אתה רוצה ? |
זה עוד מימי החטיבה...
אל צבן תי... תפוס תך מהפוני!!
היו באים ותופסים לילדים בפוני |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה עוד מימי החטיבה...
אל צבן תי... תפוס תך מהפוני!!
היו באים ותופסים לילדים בפוני |
חחחח איך שנאתי את זה!! אצלנו היה תקופה שהיו צובטים בפיטמה!! זה כ"כ כואבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
חחחח איך שנאתי את זה!! אצלנו היה תקופה שהיו צובטים בפיטמה!! זה כ"כ כואבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב |
אצלנו גם זה היה..
מדי פעם עוד מנסים לצבוט בפיטמה...
אבל אצלי גם שפוגעים זה לא מזיז לי... חפיף |
|
|
| NaOren |
אנחנו עדיין צובטים בפיטמה...
אבל פעם זה היה יותר...
איזה כואב זהההה |
|
|
| DjChook |
גם שם יש לך שרירים יא מוזר ?
למה רק אצלנו ביסודי אנשים ניסו לגעת אחד לשני ולתפוס בזין
והבנות ניסו לתפוס אחת לשניה בציצים
חחח |
|
|
| oDrori |
קוראים לזה דודה עיוורת:toothless
העוגן המפגרים האלה כל פעם ממציאים משהו כזה... כרגע הולך חזק קרנוף - שאתה תוקע למישהו עמוק לישבן מקל של מתעתע או משהו כזה, וגם לפיתה שזה מין תפיסה אחורית של המפשעה
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
קוראים לזה דודה עיוורת:toothless
העוגן המפגרים האלה כל פעם ממציאים משהו כזה... כרגע הולך חזק קרנוף - שאתה תוקע למישהו עמוק לישבן מקל של מתעתע או משהו כזה, וגם לפיתה שזה מין תפיסה אחורית של המפשעה
:) |
חבר שלי בא לחבר אחר עם ידיים משני הצדדים ומחבר אותם מתחת לביצים שלו ומרים אותו יענו מהביצים
כואב אחושילינג |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Sniper
חחחח איך שנאתי את זה!! אצלנו היה תקופה שהיו צובטים בפיטמה!! זה כ"כ כואבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב |
וואי תארו לכם לתפוס בפיטמה של צח ...
פיטמת הברזל !!!
הפיטמה שלו היא יישות בפני עצמה ... |
|
|
|
|