|
מסיבות ..... כנסו (pg. 234)
|
View this Thread in Original format
| Sm0keMachine |
| ואלה תהיתי לא מזמן איפה אלה גוטמן באמת.... |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by warpedd_
יש מסיבה ביום חמישי 17.11
עם אלה גוטמן ודיג'יי BEAM
BEAM VS CYRUS??!
ברמת החייל בתלאביב
HARDTRANCE לפנים!!!!!!
אני היה בצבא :( |
הנה מצאתי משהו
LINK
וזה לא Beam הזה
גם ככה אני לא יכול להכנס זה לא משנה |
|
|
| warpedd_ |
באסססה
מתוך האתר
לפחות אני יתנחם בזה שגם ככה לא יכולתי להכנס
| quote: |
Bim
Real Name: Andreas Binotsch
Age: 41
Profession: Electronics Engineer
Style: right music at the right time
Dj since: 1992
Activities: Owner of MIDIJUM Records
Booking: [email protected][/email]
Contact: [email][email protected]
Parties: All relevant parties all over the world
|
|
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by warpedd_
יש מסיבה ביום חמישי 17.11
עם אלה גוטמן ודיג'יי BEAM
BEAM VS CYRUS??!
ברמת החייל בתלאביב
HARDTRANCE לפנים!!!!!!
אני היה בצבא :( |
מי ישמע מי אלה
beam vs cyrus
פחחח
אלה גוטמן טובה |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
BEATS @ Igal Alon 124 Tel-Aviv
03.02.2006
22:00
Line-Up:
Udi Avital & Silky21
Glenn Holmes
Shmuel-Flash & Huge-A
Erosive
Ronaldo Robotika
Entrance: 10nis
Info: +972 (0) 526403054
flyer:

סתתםם יאללה בואו וזהו!
:crazy: |
|
|
| gErver |
איזה באסה שאני רחוק מהמרכז,
ליין אפ לא רע, ורק 10 שקל.. |
|
|
| DjChook |
מה יהיה איתך
רושמים
+972-52-XXXXXXX
מה הקשר 0 עכשיו =]
אבל פסדר, תרגיש חולניקי |
|
|
| Shahar |
כמה שאני מנסה בכח לצאת למסיבות האלה
הליינאפים האלה לא מושכים אותי בכלל
יגאל ושמואל תותחים
כל השאר משמעממים
ביחוד כשצריך להחליט בין החברה\ים לבין זה |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Shahar
כמה שאני מנסה בכח לצאת למסיבות האלה
הליינאפים האלה לא מושכים אותי בכלל
יגאל ושמואל תותחים
כל השאר משמעממים
ביחוד כשצריך להחליט בין החברה\ים לבין זה |
שחר נעלמת מהסצנה לגמריי אה? אפילו אני
נצפית במסיבות כבר יותר ממך...
מה קרה? התגייסת זהו? חזרת למוטב? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
שחר נעלמת מהסצנה לגמריי אה? אפילו אני
נצפית במסיבות כבר יותר ממך...
מה קרה? התגייסת זהו? חזרת למוטב? |
לההה מותק אני יוצא הזמן אבל לא בא למסיבות אהוס המשעממות של ביטס בורד
כמו שאת רואה חוץ מיגאל ושמואל שהם תותחים
אף אחד משאר הדיג'יים לא שווה שאני יבוא בשבילו |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Shahar
לההה מותק אני יוצא הזמן אבל לא בא למסיבות אהוס המשעממות של ביטס בורד
כמו שאת רואה חוץ מיגאל ושמואל שהם תותחים
אף אחד משאר הדיג'יים לא שווה שאני יבוא בשבילו |
לתשומת ליבך,
DJ Erosive
:rolleyes: |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Shahar
אבל לא בא למסיבות אהוס המשעממות של ביטס בורד
|
אולי זה כי אותו פורום "משעמם" העיף אותך אחרי כמה הודעות טיפוסיות...ולא יעזור כמה שראובן חבר שלך
אגב ראובן
אני אישית לא הייתי במסיבה אבל אני בטוח שהוא ואודי נתנו סט טוב.
בייחוד ששמעתי את אודי במסיבת הפורום הקודמת והוא מנגן פרוגרסיב האוס ודארק האוס מדהים בהשפעת מושיק.
צח ארוסיב גם מנגן מוסיקת אלקטרו וטק האוס מצויינת
את גיל לא יצא לי לשמוע אז בשל פרישה ל"מקסים" אבל שמעתי תגובות טובות על הבחור והשארנץ
ורוני רונלדו?הוא בכלל מנגן טקנו מטורף. והוא גם אחד הדיג'יים עם הטכניקה הכי גבוהה בארץ.בדוק!תשאל את אילן
ככה שהיה הרבה מה לשמוע למי שמבין קצת במוסיקה ונפתח לדברים שהם קצת מעבר לאופקים הצרים שלו |
|
|
|
|