|
מסיבות ..... כנסו (pg. 69)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
הייתי בא איתך בכיף אחי... אבל זה לבטח 18 ומעלה לא? איזה מסיבות יש היום אנשים?
ובנוסף, אם כבר חממה, מי הולך לשם בסילבסטר? |
|
|
| Hell_Copter |
הכל תלוי בחברים שלי לא בי...
בכל מקרה... אולי אני ילך לקרים הזה היום
אם כן אז אני חייב להגיד כבר מעכשיו
אילוצים של חברים |
|
|
| Sniper |
עודד יש מצב שאני יהיה בחממה:]]
חבר לי מארגן תמסיבה:P
יש גם תל יצחק אני עדיין לא יודע |
|
|
| clubber@work |
חזרתי עכשיו מהפראנויה
היה שכונה אבל די כיף...
במיוחד בסוף ששמו קצת פסיכודלי |
|
|
| oDrori |
| איזה פאק... כ"כ רציתי לנסוע למסיבה פתוחה, לרקוד בגשםםםםםםםםםםםםם אבל היה הפסקת חשמל כאן כל הלילה וסוער טיכו, פשוט הלכתי לישון כדי שייגמר כבר. |
|
|
| Sniper |
אךךך אני הייתי במסיבת הפתעה באיזה דירה של חברה של חבר שלי
תבינו היא גרה לבד והיא בדירה שלה חודש כן חודש לא
היה ממש נחמד בניתי לעצמי איזה פינת זולה עם מיזרונים כריות נרגילה
היה פנאני אחרי לקחתי תדיגטלית והתחלתי להרגיש כמו הצלם של לילה כל אחד בא אלי "תעשה לי תמונה" "צלם אותי באמאשך" בעע
קיצר היה ממש נחמדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
אבל מה שהיה הכי כיף הדירה מול הים ככה שאתמול תיוצא לבניין ומגיע לאוטו לוקח לך לפחות 10 דקות כי הרוח פשוט העיפה אותך כל שניה
קיצר היה חביב |
|
|
| luckystrike |
גילי !!!!!!!!!
אני לא מאמין שבאת בסוף ולא נכנסת !!!
דבר ראשון אמרתי לך שאם הגיל לא תהיה בעייה פשוט
היה שם סיום קורס והמקום היה מלא ככה שגם הקומבינות שם
לא עזרו !
שתבין שחבר שלי הגיע שתי דקות אחרייך עם עוד כמה חברים
טובים שלנו ואפילו הם לא הצליחו להיכנס בגלל הקטע
הזה - כי סגרו את הקופות ...
והיה מפוצץ יותר מדי בפנים ...
למרות שאני לא יודע למה תאכל'ס לא היה צפוף כל כך הם סתם דפוקים ...
בני זונות !
אבל אתה טמבל אחי מה אתה מגיע רק בשתיים וחצי לדיסקוטק ???
דבר ראשון חבל על הכסף שלך ודבר שני בשתיים וחצי
באמת הרבה קופות כבר סגורות ...
בהתחלה לא נתנו לי לצאת להגיע אלייך ושהצלחתי
אמרת לי שכבר הלכת ...
היה צחוקים שצרחתי לך שם מבפנים לפלאפון וכולם
הסתכלו עליי כאילו נפלתי מהירח
ואז עוד אמרתי לך שהשגתי לך תלושים לשתייה חינם וישר הקיפו
אותי איזה 10 בנות ... שיטה טובה ...
ועוד נשארו לי תלושים בארנק ! השגתי 17 תלושים !
שתיתי פוווול !!!
קיצר אחי היה טוב חבל שהגעת מאוחר - פעם הבאה !
:)
לאן הלכתם בסוף ?
ומה ההוא אמר לך שאמרת לו אסף שנהב וכל זה ? |
|
|
| Hell_Copter |
אני הייתי בקרים... פייי איזה מקום מסריח!!
מקום על הפנים
אני צריך להגיד תודה שהיה שם איזה די ג'יי רועי חסון נראה לי... שם מוזיקה ממש טובה
אמיגוס פוראבר, לג'נדס, דה וויב ועוד... זה היה ממש נחמד
אבל זין של מקום!! וגם המסיבה נגמרה ב 4 כולה...
גם בקושי היו אנשים...
הרוח בחוץ שם הרגה אותנו לגמרי.. כי זה ליד הים בטיילת שם והעיפה אותך קיבינימאט
שפתחנו את הדלת של המכונית היא כמעט נשברה!!!!
100 קמש בערך!! רצח!!
לפחות אני יכול להתנחם שהציעו לי שם המאבטחים עבודה להיום בתור מאבטח בהאנגר 11 בהופעה של החברים של נטאשה
מה רע... גם כסף וגם הופעה חינם |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by guetag
הוא אמר שהוא לא יכול לעשות כלום כי הבוס הגדול של המקום אמר להכניס רק בנות
וחוץ מזה באתי ב 1 וחצי ולא ב 2
הלכנו לתל יצחק היה דווקא נחמד |
עדיין למה להגיע באחת וחצי ??!?
אחי אני מת לראות אותך כבר בדיסקוטק יהיה צחוקים ...
:) |
|
|
| DjChook |
איך שיש לסגו גילי גומר :)
זה יכול להיות משעשע |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
איך שיש לסגו גילי גומר :)
זה יכול להיות משעשע |
מנסיון אני אומר לך שרק מלאבה
ולפעמים מדי די...
לאסגו כבר לא מלהיב |
|
|
| Sniper |
ח'ברה ח'ברההה
חבר שלי זה שמארגן תחממה אמר שיש מצב שאני יתקלט שם!!!:]]]]]]
איזה כיףף לייי
עדיין לא בטוח אבל תקוו בשבילי |
|
|
|
|