| Sniper |
חזרתי לפני שעה ככה מתל יצחק
היתה מסיבה בת בת בת בזונה!!!
אנשים איכותיים חבל על הזמן
היו פה ושם כמה פוקימונים
אבל מה שכן
פול אבל פול אבל פול פול פול פולללל
כוסיות1!!!
איזה שטיפת עיינים
אחים ואחיות ככ פצצות היו שם
ניראה לי כל ילדה 3 היתה פצצה
מלא מהרצליה קיצרר
וגם לא היה ילדים קטנים
ביכלל!!
מסיבה איכותית ביותר |
|
|