return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 126)
View this Thread in Original format
Sniper
איזה מעצבן זה!!!
יראבקק עכשיו דיברתי עם קרוב מישפחה שלי שהוא שוטר והוא אמר
שיש סיכוי קלוש מאוד שיוותרו לי על זה.:\\
Sniper
חזרתי לפני שעה ככה מתל יצחק
היתה מסיבה בת בת בת בזונה!!!
אנשים איכותיים חבל על הזמן
היו פה ושם כמה פוקימונים
אבל מה שכן
פול אבל פול אבל פול פול פול פולללל
כוסיות1!!!

איזה שטיפת עיינים
אחים ואחיות ככ פצצות היו שם
ניראה לי כל ילדה 3 היתה פצצה
מלא מהרצליה קיצרר
וגם לא היה ילדים קטנים
ביכלל!!

מסיבה איכותית ביותר
Sniper
ח'ברה יום חמישי מסיבת סגירה בפרנויה
לשמינטסים צריך להיות מסיבה ליגה:]


מישו שמע על זה???
נשאל את זה אחרת
מישו מתכוון לבוא ביכלל
?
DjChook
מישהו הולך היום לירח בקיבוץ גלויות
(AKA ALEGRO)
nimrod levi
quote:
Originally posted by DjChook
מישהו הולך היום לירח בקיבוץ גלויות
(AKA ALEGRO)


מה יש שם היום?
Hell_Copter
עבדתי קודם באניגמה
חחחחחח איזה חרא של מסיבה זאת הייתה

100 איש בלחץ...
סגרו את המסיבה בשעה 3...
לא הייתה עבודה בכלל והיה ממש פאנן :)



ועוד משהו...
שמעתם שנשרף הקווינס?
התפוצץ איזה צינור גז או משהו...
warpedd_
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ועוד משהו...
שמעתם שנשרף הקווינס?
התפוצץ איזה צינור גז או משהו...


חחחחחח מגיע להם
איך אני שונא את המקום הזה
חחח
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
חחחחחח מגיע להם
איך אני שונא את המקום הזה
חחח


חחחחחחחח
זה לא בגלל התפוצצות צינור גז בסוף

פתחו היום את הכותרת של ידיעות אחרונות ותראו את השריפה...
מזל רק שזה לא הגיע לתחנת הדלק שנמצאת כמה מטרים משם
Sniper
ח'ברס!!!הצוות של הניר אליהו מגיש לכם היום מסיבת סגירה בפרנויה
פעם ראשונה מסיבה לגיל שלנו.:]

שתיה חופשית כל הערב
וכל שעה עגולה בר אקטיבי..
מסיבה ליגה אנשים איכותיים חופשי
וגם אני מצלם שם חחחח
:]
קיצר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ת'בואו בהומנכם:]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

קהל יעד: 18 פלוס
אבל גם 17 יכנסו ניראה לי.
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
ח'ברס!!!הצוות של הניר אליהו מגיש לכם היום מסיבת סגירה בפרנויה
פעם ראשונה מסיבה לגיל שלנו.:]


קהל יעד: 18 פלוס
אבל גם 17 יכנסו ניראה לי.


אני מניאק אם 16 לא נכנסים שם כמו כלבים... :)

יש מצב אני יבוא אחרי העבודה אם יהיה לי אוטו

Hell_Copter
אני חייב לציין שבפראנויה היה די נפילה
עד השעה האחרונה פחות או יותר שהיא הייתה פצצתית !!!!

איזה טראקים הוא הפציץ שם
אפטר מטורף :)
זה התחיל עם ספיריטואל הילינג
אחר כך הרמיקס של אייזק לדה טרוט' ואז מיד אחרי האורגינל...
אז פאראנויד ברמיקס של סקוט פרוג'קט ולפני שנרגענו הוא הרביץ עם דה סקונד טריפ ברמיקס של סקוט
ואז קאי טרייסיד פו ג'אסט 1 דיי...

קיצר... לא היה פראייר בכלל!!!



היום לימבו בתל יצחק...
מישהו בא?
למי שיש מעל גיל 18 יש כניסה ב 40 שקל
Sniper
ואללה לא היה משו בפרנויה
לא יודע למה ישר שניכנסתי נפלה עלי באסה שחבל"ז
פשוט דיכאון לא היה לי כח לעשות כלום
אבל לא יכלתי ללכת כי הייתי צריך לצלם
קיצר התחלתי לצלם בלה בלה פגשתי את רועי בדרך
פירגנתי לו קצת עם תמונות ובקטנה
וזהו מוזיקה בהתחלה לא היה משו לאט לאט הישתפר
ואז ראיתי שאיזה מישו מחבק את ההיא שאני בקשר איתה
לא יודע מי זה ניראה לי ידיד שלה
אבל עדיין זה ככ עיצבן אותי אז פשוט התעלמתי
ואז ראיתי שהוא שוב מחבק אותה אז ביכלל זהו אכלתי ת'עצמי
ובדיוק חבר שלי אמר שהוא רוצה לחזור הביתה
אז קפצתי על ההיזדמנות וחזרנו הביתה

קיצר מסיבה 6 מינוס

ד"א
מישו שמע על המסיבה ביום ראשון בקמלוט בהרצליה
?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement