|
מסיבות ..... כנסו (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
רועי אחי אני מה זה מצטער ידידה שלי לא הרגישה כ"כ טוב והיא רצתה להישאר בבית ככה שלא יכלתי לבוא להכניס אותך פעם אחרת שאני יבוא למסיבה
אני ינסה להכינס אותך |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by guetag
1 BITCHES
|
מה זה?!
בכל מקרה- הייתי בניר-אליהו, למה לחברים שלי לא היה זין לנסוע עד ירושלים ולא היה לנו כוח למשהו אחר... בקיצר, בחיים שלי אני לא זוכר כאלה קטעים!
היה פשוט חאראשו :D |
|
|
| yahel222 |
מורן יא דיבורים בסוף לא הצלחנו להיכנס (בזברה)
אבל מה היה בחוץ אנחנו באים ללכת פתאום רואים חבר שהיה איתנו בקמר
קיצר באים מדברים איתו
פתאום מהאוטו שהוא יושב בו יוצאת מאחורה בר רפאלי !!
אנחנו ככה בהלם (היפוולמי חחח) פתאום היא עושה אהה הנה אלה מהים
כי לפני כמה זמן ראינו אותה בים ושיגענו אותה כל הזמן העפנו אליה תכדור של המטקות וביקשנו ממנה שתחזיר חחח
קיצר גם חברים שלה לא הצליחו להינכס נדמה לי !!
שמע חבר שלי בא מראה להם חוגר הם מסתכלים בתאריך גיוס ואמרו לו שהוא 84 אז אי אפשר !!!!
אז חפיף אומרים מקסימום עשיתי דח"ש או עתודאי אבל עדיין היו חברים בלי חוגר בכלל מבין
קיצר ז של דבר התלהבו כאילו הם לא יודע מה |
|
|
| warpedd_ |
אחחח איזה כאב ראש חטפתי
לא יודע למה לא שתיתי הרבה
בכל מקרה היתה מסיבה לא רעה
רועי פלינר שהתחיל תקלט אמנם קומרשיאל אבל בסטייל מה שנקרא
זה היה ככה שעה בלאגן
אחרי זה היה פשוט נורא
במשך איזה שעה וחצי היתה מוזיקה ממש חרא
כל מיני ישראלית, סלסה וכאלה
בסוף עוד פעם עלה פלינר
ששם דברים דברים טובים
הביאו לשמה גם חשפן וחשפנים לא רעה
עם חזה משופצר
סה"כ רק בגלל הסט השני של פלינר לא יצאתי מבואס |
|
|
| Hell_Copter |
וואי הייתה אתמול באמת מסיבה איכותית!!!!!!!!!!
ממש נהניתי...
גילי תודה רבה על כל האלכוהול שהבאת לי... יצאת מלך
איזה שיכור הייתי שם משהו רצח...
כזה פתאום אני הולך לשירותים להקיא וכל השירותים תפוסים... אז הקאתי בכיור שם
והשומר בא אליי ומתחיל לצעוק עליי מה אני עושה וזה שאני יקיא בחוץ והכל
אבל עדיין היה פצצה... פחדתי אני יקיא בדרך חזרה עוד פעם... בסוף לא יצא... נכון תומר :rolleyes:
אבל ת'כלס... הייתה מסיבה ממש פיצוץ!!
אלעד... חפיף אחי לא נורא
הייתי אמור במילא אולי להכנס בהנחה או חינם למה אמרתי לך שהייתי בקשר עם אחד המארגנים מהמסיבה של חבר שלי אבל עד שהמעפן שנסענו איתו החליט לנסוע כבר נגמרו כל החינמים והכל |
|
|
| Hell_Copter |
כן החשפנית שהייתה שם הייתה כוסית משהו לא נורמלי
חזה מעוצב יפה כזה
החשפן סתם היה הומו... אבל הומו עם הרבה כסף... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
החשפנית היתה חולת נפש
:eyes:
איזה קטעע זה היה אני אומר לך תן לי
LAVVA
תן לי לי
LAAVA
פתאום אתה שומע את השיר מתחיל ואתה אומר לי קבללל
LAVVA
whennnnnnnnn I Feel Blue I think of you
גם אותו דבר קרה לי עם לאסגו
ועוד בגרסא של
DJ SHOQ |
חחחחחח הייתה לי הרגשה שיהיה את זה...
והתפלאתי שהוא שם את הרמיקס של די ג'יי שוג לאלון...
לא מתאים למסיבות האלה לשים רמיקס שהוא לא הקלאב או האקסטנדד |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחח הייתה לי הרגשה שיהיה את זה...
והתפלאתי שהוא שם את הרמיקס של די ג'יי שוג לאלון...
לא מתאים למסיבות האלה לשים רמיקס שהוא לא הקלאב או האקסטנדד |
ראסמי..
הלאבה היה טוב
אבל יותר טוב היה
come into my dream
למרות שהוא סוגר כבר שנתים אני חושב
בהחלט קטלני |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
ראסמי..
הלאבה היה טוב
אבל יותר טוב היה
come into my dream
למרות שהוא סוגר כבר שנתים אני חושב
בהחלט קטלני |
מותק הוא סוגר בקושי שנה...
אבל בהחלט היה תותח
הכי מצחיק שהיה את טריי ושרנו את זה ... איך ההיא הסתכלה עלינו גילי
זה היה גדול |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
אהה זאתי מכפר סבא נראה לי
כן היה סוף
that you belong to meeeeeeeeeeeeeee |
כן ... חשבה שאנחנו מוזרים אבל נראה לי היא אהבה את זה
טמבל אתה... אני גר ממש לידך... בירושלים |
|
|
| DjChook |
ואני נכנסתי אתמול לסטודיו
היה מסיבת שנה לצוות אייס שעושה שם מסיבות
הם פתחו גם את ה
VIP
כרחבה שלישית, והיה מוזיקה טובה
הם הביאו כזאת מכונה שיורת חלקי נייר שזה היה חמוד,
הזכיר לי את המסיבות של המליניום
והם הגזימו עם הזיקוקים
אשכרא חשבנו בהתחלה שזה איזה פיגוע כי היה כאלה פיצוצים :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by yahel222
מורן יא דיבורים בסוף לא הצלחנו להיכנס (בזברה)
אבל מה היה בחוץ אנחנו באים ללכת פתאום רואים חבר שהיה איתנו בקמר
קיצר באים מדברים איתו
פתאום מהאוטו שהוא יושב בו יוצאת מאחורה בר רפאלי !!
אנחנו ככה בהלם (היפוולמי חחח) פתאום היא עושה אהה הנה אלה מהים
כי לפני כמה זמן ראינו אותה בים ושיגענו אותה כל הזמן העפנו אליה תכדור של המטקות וביקשנו ממנה שתחזיר חחח
קיצר גם חברים שלה לא הצליחו להינכס נדמה לי !!
שמע חבר שלי בא מראה להם חוגר הם מסתכלים בתאריך גיוס ואמרו לו שהוא 84 אז אי אפשר !!!!
אז חפיף אומרים מקסימום עשיתי דח"ש או עתודאי אבל עדיין היו חברים בלי חוגר בכלל מבין
קיצר ז של דבר התלהבו כאילו הם לא יודע מה |
בואנה יא נקניק אתה יודע כמה אנשים סידרתי אתמול ???
אם הייתי רואה אותך או מדבר איתך בטלפון הייתי מכניס אותך בקלות אחושרמוטה
רון שימעוני שזה אחד הראשיים שם וחבר שלי מהצבא קימבן אותי ואת חברים שלי אחושמרמוטה ...
באנו אשכרה 14 חברה וכמו מלכים נכנסנו
אני ועוד 4 חברים שלי עם כרטיס זהב נכנסנו מהכניסה המיוחדת
והאחרים סידרתי להם כרטיסי וי.אי.פי והם נכנסו בלי
לחכות שנייה בתור כמו מלכים !
אתה יודע מה זה להוציא 10 כרטיסי ויאיפי ???
ברגע שהייתי רואה אותך היית נכנס ...
בכל אופן לי היה חרא שם למה שתיתי 20 טקילות וזה עוד אחרי בירה וסמירנוף אחד
הקאתי עשר פעמים שם על אנשים עד שכבר לא היה לי מה להקיא
אריאל - אני מצטער שראית אותי ככה
חחחחחחח
תאמינו לי איזה פאדיחות אני לא יוצא מהביית שנתיים עכשיו
הייתי מטר מלהקיא על בר רפאלי ...
ומה שהכי מגעיל שהקאתי על אחת שהייתי איתה שם ...
אשכרה יצאתי אפס
חברים שלי סחבו אותי שקמח הבייתה והשכיבו אותי לישון ...
איזה ערב חרא אשכרה ... |
|
|
|
|