return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 [213] 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 213)
View this Thread in Original format
markfeldman
quote:
אם מישהו מעוניין שיצור איתי קשר באי סי קיו...!!!
הולך להיות מסיבה בת זונה...


לא יתנו לך להיכנס...
taltul
quote:
Originally posted by markfeldman
לא יתנו לך להיכנס...

אחי אני ברשימות של הוי איי פי... של הדי ג'י... אז... :cool:
markfeldman
quote:
אחי אני ברשימות של הוי איי פי... של הדי ג'י... אז...


אז, איך לעזאזל אתה נכנס למסיבות של מבוגרים ולמסיבות של "נקסט" אתה לא נכנס ?
Hell_Copter
מה עושים היום חבר'ה?
תנו בי הצעות טובות ולאן אתם הולכים
princess cc
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה עושים היום חבר'ה?
תנו בי הצעות טובות ולאן אתם הולכים


קו?:haha:
taltul
quote:
Originally posted by markfeldman
אז, איך לעזאזל אתה נכנס למסיבות של מבוגרים ולמסיבות של "נקסט" אתה לא נכנס ?

חחח... מארק יש הבדל בין קומבינה בנקסט או בכל דבר אחר... אתה מבין... למרות שאני כל הזמן שומע מרועי (מי שמכיר זה אחד מהטריו של הבחורים הצעירים שאתם כל הזמן רואים בתמונות מהמסיבות של נקסט... הם איכשהו הצליחו להתקבן עם הסלקטורים ומאז יש להם כניסה מובטחת...) קיצר הרי רועי לומד איתי באונ' תא ואני רואה מדי יום... אז הוא כל המזן אומר שאני מאכזב אותו... מהבחינה שעד עכשיו לא התקמבנתי עם נקסט...

תאכלס אחרי שני נסיונות לא מוצלחים אני כבר חסר בטחון עצמי מול הסלקטורים שלהם... קיצר...הבנת אותי :)
markfeldman
quote:
חחח... מארק יש הבדל בין קומבינה בנקסט או בכל דבר אחר... אתה מבין... למרות שאני כל הזמן שומע מרועי (מי שמכיר זה אחד מהטריו של הבחורים הצעירים שאתם כל הזמן רואים בתמונות מהמסיבות של נקסט... הם איכשהו הצליחו להתקבן עם הסלקטורים ומאז יש להם כניסה מובטחת...) קיצר הרי רועי לומד איתי באונ' תא ואני רואה מדי יום... אז הוא כל המזן אומר שאני מאכזב אותו... מהבחינה שעד עכשיו לא התקמבנתי עם נקסט...

תאכלס אחרי שני נסיונות לא מוצלחים אני כבר חסר בטחון עצמי מול הסלקטורים שלהם... קיצר...הבנת אותי


הבנתי.

אז "נקסט" נמצאים על האולימפוס של סצינת הקלאבינג בישראל ?

אגב, מסור ד"ש לרועי ותגיד לו שיארגן איזה נסיעה לחו"ל...
DJ Alex E.
אוקיי חברים הגיע הזמן שגם אני אתרום משהו לתרד הזה
אז אחרי תקופת יובש ארוכה,החלטתי לצאת למסיבה בחיפה
מסיבה בנתנזון,שביעיסטים\שמיניסטים
למה הלכתי אתם שואלים?כי גיא פדרמן היה על התקליטיה!!ואם זאת לא סיבה טובה לצאת למועדון,אז מה כן?
חוץ מזה שחבר טוב שלי הוא הראש של צוות היחצנים שארגן את המסיבה.
מרגע ששמעתי שהם הולכים לעשות מסיבה,לחצתי עליו בלי סוף שיביא את פרדמן
אחרי שהוא שמע כמה תוכניות שלו ברדיו,גם הוא השתכנע שפדרמן תותח ואמר לתום בנאדו(המשקיע של המסיבה) להביא אותו
היה בלאגן גדול סביב העניין של כמה זמן הוא ינגן,איזה סגנון מוסיקה וכדומה וכן זה לווה בהצקות אינסופיות שלי שמטרתן היתה לאפשר לגיא לנגן כמה שיותר זמן וכמה שיותר מוסיקה איכותית
בקיצור סיפור ארוך שלבסוף נגמר.
לפני שיצאתי למסיבה,כמובן ששמעתי את התוכנית השבועית של גיא ברדיו שהיתה טובה כמו תמיד.
וכמובן שלא יכולתי שלא לבקש ממנו לשים את
Delerium-Silence(Above&Beyond remix)
במסיבה.גיא הבטיח שהוא ישים את הטארק,אני יצאתי לי שמח וטוב לב מהבית

ועכשיו למסיבה עצמה:
במסיבה מכרו אלכוהול אז מלא אנשים היו שיכורים,בינהם גם כמה חברים שלי שחלקם היו שפוכים חחחח היה ממש מצחיק. אני שתיתי במועדון וגם שתיתי לפני כן אבל בכלל לא הייתי שיכור. ככה זה כשאתה רוסי.אלכוהול לא משפיע עליך חחחחח.
הגעתי למועדון בסביבות 12 וחצי.
חברים שלי נכנסו ישר,אני טיפה התעקבתי בחוץ עם בת דודה שלי שנניסיתי לארגן לה וי איי פי.בסוף הצלחתי לארגן לה הנחה ולי היתה כניסה חינם אז כולנו יצאנו מרוצים.
עליתי למועדון בסביבות 1.במדרגות אני פוגש את בנאדו,שברגע שראה אותי ישר רץ להגיד לי שפדרמן נמצא עכשיו ליד עמדת הדיג'יי
ישר יצאתי לסיבוב במועדון(פעם ראשונה שאני שם) וקלטתי את גיא עומד יחד עם מר כוכב(סטאר) ועם עוד בחור בשם מיכאל מהפורום של 107.5
זאת היתה פעם ראשונה שראיתי את שניהם פנים אל פנים אז באתי אמרתי שלום והכל הצגתי את עצמי והם ישר זכרו אותי.
ציפיתי שגיא יהיה טיפה סנוב כי הרי בכל זאת הוא דיג'יי מכובד עם מוניטין,אבל זה היה לגמרי ההיפך!
גם גיא וגם מר כוכב התגלו כאנשים נהדרים וממש נחמדים והיה ממש כיף לדבר איתם ולהעביר צחוקים. גיא זכר את ההבטחה שלו מהתוכנית.
אחרי שדיברנו קצת המשכתי עם החברים לבר לקנות משהו לשתות.
ברקע היתה מוסיקה שחורה לחימום.
בסביבות 1 וחצי לדעתי גיא עלה.ישר זיהיתי שהוא עלה לפי הפתיחה שלו עם
offer nissim-summer night city
או שזה היה searching
אני זוכר ששניהם היו אבל לא בטוח איזה היה הראשון
בכל מקרה ישר הקפצתי את כל החברים שלי בקריאות רמות "גיא עלה!גיא עלה!" .ישר רצנו לרחבת הריקודים
בהתחלה רקדנו רחוק,אחרי זה קצת יותר קרוב לעמדת הדיג'יי
גיא ניגן בעיקר קטעי ניו-יורק ודאנס מוכרים כמו
amuka - appreciate me
Junior Jack-stupidisco -היה ממש ממש כיף לשמוע את זה
Kristine W - Save My Soul (Gabriel & Dresden Remix)
איפהשהוא באמצע הסט ניגשתי לדבר עם מר כוכב על גיא
הוא אמר לי:"נו מה אתה אומר עכשיו על גיא בתור דיג'יי?"
למי שלא יודע במה מדובר,אמרתי פעם שגיא שם בעיקר מוסיקה טובה אבל הוא לוקה בטכניקת המיקסוס
חברים אני לוקח את הדברים שלי בחזרה!
גיא נתן מיקסים מצויינים במסיבה.
אחרי זה גם קישקשתי קצת עם גיא בזמן שהוא תיקלט ואז חזרתי לרקוד.
האמת היא שטיפה התאכזבתי שהוא לא שם יותר אפליפטינג,אבל זה מן הסתם בגלל שביקשו ממנו לנגן ניו-יורק והבחירה לא היתה תלויה בו.
בכל מקרה גם זה היה ממש כיף והיתה אווירה ממש סבבה במועדון והרבה אנשים נהנו.
בסוף הסט גיא שם רמיקס מיוחד לסאטיספקשן.רמיקס של יוצרים ישראלים ששכחתי את שמם
שמעתי את הרמיקס עוד ממזמן,ולא אהבתי אותו
אבל כשגיא ניגן אותו,זה היה ממש ענק!!
ואחרי זה,קיבלתי את מה שביקשתי
סייייייילנס!!! כבר בצלילים הראשונים התחלתי לצרוח כמו משוגע"הוא שם את סיילנס!!!!" ישר רצתי לעמדה והתחלתי להשתחוות לגיא.איזה בנאדם מלך !
נהנתי בטרוף לשמוע את הטראק הזה
לצערי הרב,זה גם היה סוף הסט שלו,שעבר לי מהר מאד.
ככה זה כשנהנים
אחרי גיא עלה איזה טמבל עם מוסיקה ישראלית אז יצאתי החוצה
אחרי כמה דקות יצא מר כוכב.החלפנו כמה מילים ואז גם גיא יצא וגם איתו החלפתי כמה מילים. הוא אפילו הכיר לי את אשתו חחח בקיצור מר כוכב וגיא הם צמד תותחים.
בסוף גיא אמר לי "אני מחכה שתבוא לורטיגו לשמוע אותי שתראה איך זה מסיבה עם סאונד טוב ומועדון טוב". ולי רק נשאר לשאוף להגיע למסיבה שלו ,הבעיה היא שהמסיבות של הורטיגו הן למבוגרים.
גיא הציע לי לדבר עם המשקיעים לארגן שם יום אחד מסיבה.
אתם יכולים להיות בטוחים שזה מה שאני אעשה !!
כמה מילים אחרונות ונפרדנו
בקיצור גיא היה תותח.חבל שלא נתנו לו לשים קצת יותר את מה שהוא אוהב.וחבל שלא נתנו לו יותר זמן!!
אבל הסיילנס בסוף הסט בהחלט ריגש אותי!סוףסוף התגשם החלום לרקוד לצלילי הטראק המדהים הזה במועדון
נכנסתי אחרי איזה שעה כששמעתי קולות של פסיכדלי מהמועדון
היה סט מצויין של פסיכדלי
אני לא ממש אוהב את הסגנון,אבל אני מוכרח להודות שהיה סט ממש ממש חזק ומטריף!
יכול להיות שזה היה המצברוח הטוב אחרי הסט של גיא,או שפשוט היה באמת סט טוב
בכל מקרה ממש נהנתי ממנו.
אחרי זה נשארתי קצת למוסיקה השחורה ובין לבין יצאתי החוצה לבדוק מה עם החברים השיכורים שלי.
בסוף חזרתי בסביבות 5 הביתה והנה אני מסיים לכתוב שורות אלו אחרי מסיבה טובה ואיכותית.
היתה סלקציה טובה,מכרו אלכוהול שזה מצויין,לא היה ממש מפוצץ ומחניק בפנים למרות שהיה מלא אנשים ככה שגם היה מקום לרקוד ולהנות גום היתה אווירה טובה.וכמובן המוסיקה של גיא.
אני ממש נהנתי מהמסיבה.ואני יודע שכל מי ששאלתי אותו,גם כן מאד נהנה,אחרי תקופה מאד ארוכה שבה היו מסיבות נפילה אחרי נפילה
האם אנחנו עומדים בפתחו של מהפך?האם מעכשיו גם שאר המסיבות יהיו איכותיות מכל הבחינות כמו זאת?
אני מקווה שכן
עד אז,גיא פרדמן שולט
גם במיקסוס :D
taltul
חזרתי מאייס כרגע!!!

ומה אני רוצה להגיד לכם חברים - איפה ווקס איפה ניו יורק האוס..פחחח... עזבו אותכם שטויות וקבלו את מה שנקרא אחת המסיבות המטריפות ביותר שהייתי בחיים שלי!!!!


PROGRESSIVE + ELECTRO + DEEP HOUSE!!!!!!!!!!!!! <<<
נשבע לכם הרגשתי כאילו אני במסיבה עם מטיו דיקיי או ליקוויט!!!!!!!!

נכון שאז בווקס היה גם פרוגרסיב אבל רק כאשר ניגן אותו די ג'י מחול - והפעם לעומת זאת הייתה מסיבה >>שלמה<< של פרוגרסיב משובח שבעיקרו אנדגראונד ואין לי מושג איפה הם משיגים דברים כאלה....זהיתי רק חלק מהטראקים ובעיקר היוצרים שלהם...
BEDROCK,NIKOLA GALA,LUKE CHABLE...

קיצר אני הולך לישון עכשיו כי כולי עייף רצח - רקדתי כל הערב לא התיישבתי לרגע אפילו...!!!!! :crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop:
יותר מאוחר תקבלו את הריוויו המלא של המסיבה המטורפת הזאת!!!!
יאללה לילה טוב בנתיים :)

PS: i'm declared prog-junky !!!! :eyes:
Hell_Copter
אז ככה חבר'ה...
אני היום בווקס במסיבת סוף קורס מ"כים שלי!!!

מישהו מצטרף לחגיגה? :)

Hell_Copter
מה אף אחד לא בא?!
טוב נו אני יוצא עכשיו...
ביי
Hell_Copter
מישהו פה היה במוב?

אני כנראה הולך לשם היום...
רוצה לדעת איך שם והכל...
בעיקר אם מישהו היה שם בליין של יום שני
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 [213] 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement