return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
מסיבות ..... כנסו (pg. 110)
View this Thread in Original format
TTman
סבבה אחי
מסור לו ד"ש מגל
תגיד לו שעשיתי איתו 02
DjNumShum
02 כבוד :D
Sniper
quote:
Originally posted by TTman
סבבה אחי
מסור לו ד"ש מגל
תגיד לו שעשיתי איתו 02


np
DjNumShum
איזה מסיבות טובות יש היום שיש שם כוסיות שזורמות
ועדיף שתיה חופשית?<
DjChook
אנשים איזה מסיבות יש היום בתא והאיזור ?
Sniper
תאמת שלא שמעתי על שום מסיבה היום...

אבל אני עובד אז גם ככה לא יכלתי לצאת..:\\
כי אני מסיים ב 3
Hell_Copter
חן בשבילך יש את הקווינס...
לא שמעתי על עוד...


נאם שאם... יש את כל המסיבות הרגילות של הקיבוצים באיזור השרון
חממה, תל יצחק, סוהו, פראנויה וכו...
Hell_Copter
יום חמישי יש מסיבה בתל יצחק
לא של הלימבו... :)
אבל יהיה בסט!!!
שתיה חינם כל הערב
המחיר יהיה בסביבות ה 50-60 ככה...
דברו איתי מי שרוצה לבוא אולי נוכל לארגן איזה משהו... ;)
itamarsan
סבבה אחי מה הגילאיםםםםם|??????
Hell_Copter
quote:
Originally posted by itamarsan
סבבה אחי מה הגילאיםםםםם|??????


תיכונים
זה מה שיהיה שם

code:
סוגרים את חופש פסח בתל יצחק!!!! יום חמישי ה 24.4.2003 במועדון תל יצחק מסיבת סגירת חופש פסח על הפטיפונים יתקלטו הרזידנט של תל יצחק טל אלון ביחד עם די ג'יי תומס ואח של סנדי בר מחיר כניסה 60 שקל וזה כולל שתיה חינם כל הערב!!!!! (לבני 18 ומעלה יש אפשרות לקבל גם אלכוהול) פתיחת שערים ב 23:30 אז תגיעו עד 00:00 מקסימום בשביל כניסה מהירה

Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Hell_Copter
code:
סוגרים את חופש פסח בתל יצחק!!!! יום חמישי ה 24.4.2003 במועדון תל יצחק מסיבת סגירת חופש פסח על הפטיפונים יתקלטו הרזידנט של תל יצחק טל אלון ביחד עם די ג'יי תומס ואח של סנדי בר מחיר כניסה 60 שקל וזה כולל שתיה חינם כל הערב!!!!! (לבני 18 ומעלה יש אפשרות לקבל גם אלכוהול) פתיחת שערים ב 23:30 אז תגיעו עד 00:00 מקסימום בשביל כניסה מהירה


חחחחחחחחחחח
איזה מצחיק שרשמת "אח של סנדי בר"..
מה אין לו שם?

או שהוא
DJ ACH SHEL SANDY BAR
:stongue:
Sniper
רועי מצטער שלא באתי השניה הגעתי מהעבודה
אני סחוטטטט הרוגגגגג מעיפות
וגם כל החברים שלי עם חברות שלהם
וגם אין לי אוטו כי אחי נסע לאילת איתו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 
Privacy Statement